- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak v dezolátním stavu byl nejen most u Tašovic, ale také most u Krupé. Připomenu jen docela nedávnou velkou uzavírku s objížděním přes Rakovník. Mimochodem dodnes nebyly okresky ve vesnicích dány dohromady - po poničení od těžké dopravy
jo a přeji vám pane Kirov brzké uzdravení, a až se uzdravíte a zase budete jezdit po I6 třikrát týdně, tak dejte pozor 2,5 km za Lubencem už týden není možné jezdit ve dvou pruzích - je tam uzavírka - úplná
Pan Hromada MUSÍ být hned chytrý. Inkriminovaným místem jezdím osobně několikrát týdně a dovoluji si říci (z vlastní zkušenosti), že na tom osudném místě zase tak hluboké koleje nejsou, to za A A za B, jasně jsem napsal o (možné) koloně vozidel od Jesenické křižovatky až na vrchol "Lubenečáku", tak jsem VÝSLOVNĚ zmínil jízdu ve špičce (která ale může být v různou dobu). Je jasné, že to není vždy Dále za C, úplně uzavřené mosty na trase Vary - Lubenec je jenom JEDEN a to ten u Horních Tašovic. Ano, ten byl v dezolátním stavu, to je pravda. Další most je u Budova a ten je jen ČÁSTEČNĚ uzavřen, tzn. že průjezdný jen jedním pruhem Žádné jiné uzavírky jsem (dnes) neviděl, až na pár omezení rychlostí (s největší pravděpodobností kvůli zpevnění krajnic), ale ty se nedají počítat jako uzavírky.
Jinak s Vaším názorem se psaním o kolonách na D1 (a celkem běžným tvořením kolon na "šestce") plně souhlasím. Mám dokonce takový pocit, že na Šustně vybírají pokuty i za rychlost dole v Krupé a v kopci k Šustně (tam je myslím 70).
Tak ty koleje jsou vidět i na fotkách. Nevím jestli víte přesně na kterém místě se nehoda stala. Ono také dost záleží jakým autem jezdíte. Osobák tam s kolejema nemá celkem problém, ale pro dodávku už je to mnohem horší. Je sice pravda, že jsou na I6 i místa s mnohem hlubšíma kolejema a mnohem horší krajnicí, ale to neznamená, že je tento úsek O.K. Nějaký důvod přejetí do protisměru mít řidič musel, pokud tedy skutečně nepředjížděl. Spánek na téhle silnici vylučuji, tam se člověk ani chvilku nenudí
Nehoda může být klidně zaviněna stavem vozovky. U silnice I6 je problém v tom, že se počítalo se stavbou R6 a úplně se zanedbala údržba. Například mosty byly v havarijním stavu a některé museli být okamžitě uzavřeny. Krajnice jsou v tak zoufálém stavu, že kamiony musejí přejíždět středovou čáru
Docela legrace, když se píše o D1, ale na této silnici se tvoří kolony v délce několika km zcela běžně. Někteří blázni se je snaží riskantně předjíždět a policajti chytaj Na Šustně na stopce. Pak to takto dopadá
Jinak i podle fotek je vidět, že v tomto místě jsou hluboké koleje od kamionů. To může dělat dodávkám problémy. V koleji jedou jen jedním kolem. Když se snaží udržet mimo koleje tak stačí poryv větru a auto sklouzne do koleje v protisměru
Silnice Praha-Karlovy Vary je ostudou naší republiky. Přesto, že Karlovy Vary patří k jednomu z turisticky nejnavštěvovanější míst, její rekonstrukce není ani v dohledu. A to se o ní hovoří už bezmála dvacet let. I když tato nehoda se stavem silnice asi nemá nic společného, přesto výstavba moderní víceproudé komunikace by taková neštěstí asi omezila.
No. Ano je důležitá. Ale upřímě - D3, R35, R52, dodělání D1, D8, D11, R7 jsou určitě větší priorita.
Tak takhle to dopadlo, když místo řidiče který omarodil poslali z hotelu údržbáře..
vzdycky rad jezdim z Karlovych Varu do Prahy a nazpatek. Vzdy potkam par lidi, ktery nutne spechaji a na te radoby dalnici predjizdeji i kdyz jezdi auta v protismeru. Tenhle ridic to holt nestihl...
Spojení mezi Prahou a Vary je prostě ostudné. Je to hazard se životem.
Další důkaz, že 160 nebo neomezená na dálnici být nemůže
Jo, ta silnice na fotce je opravdu dálnicí..
Ve skutečnosti je to silnice 1. třídy, která vypadá spíš jako lepší okreska..
začátek jara se na silnicích nepovedl: 20.3. a 23.3. 5 mrtvých a dnes to nebude lepší..
no to teda ne, uz ted je cerna kronika plna traga nehod. Co se to deje safra?