- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při návštěvě Drážďan potěší zahlídnout naše "stařenky".
Co by mne zajímalo, zda je drážďanský dopravní podnik stejně zadlužený jako pražský?
V Drážďanech pravděpodobně neměli Pavla Béma...
no jo, poctivý kus železa. Elektronika je cesta do pekel... I u auta...
Umeni nebo reportazni fotka??? Pise se o tramvaji, ale fotograf foti rameno nejakeho "mladika" pred sebou...
A tak by to bylo zajimave, kdyby ostra tramvaj byla "oramovana" rukou toho fotografa vpredu...
Jo tyto tramvaje jsou ještě z let, kdy se vyrábělo kvalitně a myslelo se víc na lidi, než na peníze. Dnešní stroje co jezdí po velkých českých městech co vyrábí škodovka jsou poruchové a pro cestující absolutně nepohodlné. Priorita byla ušetřit peníze a podle toho to vypadá. Jednodužší obyvatele ale stejně opijí rohlíkem, protože něterým ke spokojenosti stačí jen dobrý design.
Jen bych dodal, že design měl přednost před praktišností a použitelností.
Tady si spousta lidí plete T3 a T4.
Někdy počátkem 60. let si Drážďany půjčili na vyzkoušení z Prahy tři tramvaje T3. Byli s nimi velmi spokojeni, ale vadila šířka vozidla 2,5m. Proto ČKD vyvinulo typ T4, široký 2,2m, takže na první pohled zaměnitelný s T3.
Vysvětlení je jednoduché: Tramvaj T3 je prostě nejlepší !
Z wikipedie:
"T3 je jednosměrný čtyřnápravový motorový tramvajový vůz odvozený z americké koncepce PCC." (z roku 1936)
"V Československu získala licenci firma ČKD Tatra, která je dodávala do všech států východního bloku."
Docela paradoxní, nemyslíte?