- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda, já osobně majitelům, jednatelům a obchoďákům těch stavebních firem nezávidím. Ti mají práce víc, jak ti samotní dělňasové.
Jen neustále objíždět všechny známé, sondovat kde se co zrovna bude stavět a s předstihem u všech kontaktů lobovat, uplácet, organizovat losovačky... A každý den dokola, protože jakmile jednou zaspí, už v zakázce stojí opodál.
Ti lidi zákonitě nemůžou zastavit. To je na žaludeční vředy.
Řešením by bylo zrušit krajské pobočky ŘSD a nechat pro silnice I.třídy a dálnice jen jedno ředitelství pro celé území ČR. Pravda pro jednotné ŘSD by bylo více práce, ale nikdo z nich by nemohl dělat levárny. A kdyby ano, dalo by se to rychleji odhalit. Také by odpadla podezřelá podpora politických stran a tím by se zlevnila i výstavba silnic. Výběr dodavatelských firem by mohl být pod dohledem ministerstva, protože by se to uhlídalo i za cenu nasazení vládního dozora nad výběrovými řízeními. Samozřejmě za předpokladu, že by tento dozor byl tak dobře zaplacen a morálně bezúhonný , že by nikoho nenapadlo se ho snažit podplatit. Bohužel v dnešním Absurdistánu pouze hezká pohádka, že.