- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem vděčná obci za to, že bude pošta otevřená nově i od 7.30 hod. (viz. text článku),protože současná otevírací doba od 14.00 do 16.00 hod. je prostě výsměchem nám všem. A výsměchem jsou i podmínky, za kterých se dá "Pošta partner" provozovat. Vedení ČP odůvodňuje uzavírání malých pošt tím, že snižuje náklady, ale otevírání nových poboček např. v obchodních centrech, kde nájem nepatří k těm nejmenším, mi prostě nedává smysl. Místo toho, aby dělali "poštu", tak se z nich stává "pojišťovací agent" a stánek se vším možným. U ČP není "náš zákazník, náš pán", ale "náš zákazník, náš otrok a bude skákat, jak my pískáme" :-(
Obce obecně moc efektivní nejsou a jejich mzdové představy jsou vzdálené realitě uvnitř české pošty. Myslím, že těch min 9 700 měsíčně paušálně včetně vybavení kompletní přepážkou gratis nejsou rozhodně diktátem ceny. Nadále pak odměny za transakce...Ale jak je zvykem u územních samosprávných celků...za méně jak 25 000 hrubého úředník nehrabe....a co se týče těch obchodních center, tak nemáte pravdu...je to prostá a jednoduchá kalkulace nákladů/výnosů
Kdyby cloveku prislo e-mailem oznameni a mohl si vybrat datum a cas doruceni, tak pak bych pro existenci pobocek moc duvodu nevidel. Stejne tak si predem objednat svoz zasilek (nebo napr. pravidelna navsteva svozare na OU). Pak uz nevidim zadny duvod. Duchody bych distribuoval uplne stejne jako zasilky. A je to. Pripadne pro nemohouci duchodce bez internetu toto resit telefonicky...
A jéje, to je tak jednoduchý a nerealistický pohled bez alespoň minimální zanolsti věci Pletete si doručování balíků s ostatními činostmi listovního doručovatele, ale to je úplně jiný systém
By mě zajímalo, co je tou reakcí na současné požadavky, když otvírací doba přesně kopíruje pracovní doby běžného člověka včetně cest do práce...
Tak nevím nevím. Asi záleží kde pracujete a co děláte. Někde jsou ve směnném provozu, někdo pracuje od rána do večera, někdo do odpoledne...někdo dojíždí třeba 50 km do práce...a říká, já si nemohu nic vyzvednout...a cestou z práce míjí 4-5 otevřených poboček pošty...
Odpustit si 2-3 reklamni spoty (nebo jeden vecer) a hned je na rocni provoz ...
Delat reklamu na to, ze dorucim dopis kamkoliv mi stejne pripada zbytecne, to preci uz vi male deti a Ceska posta je dost proflakla v podvedomi lidi.
Nojo, každé dítě ví že škodovka je z Mladé Boleslavi...proč tedy ta reklama? Asi stejná logika na liberalizovaném trhu