- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nádraží je hezká věc, ale ty vztahy jsou složitější.
ČD vlastní budovu a odbavuje si své cestující SŽDC vlastní koleje a potřebuje pro své zaměstnance zázemí , a pro technologii prostory a to nejlépe vlastní podchody a navazující obchůdky jsou kdo ví čí město chce mít hezké prostory
a Kraj to vlastně všechno platí v dopravní obslužnosti, tak si taky bude říkat své
Prostě se to opraví a náklady ponesou ČD, ale to není ten správný model-
A to nejhorší za 3 měsíce se začne licitovat kdo vlastně železniční dopravu bude provádět. A když to nebudou ČD tak co pak s nádražím. Budou to tahanice. At si to nechá Kraj.
Člověk se nestačí divit. Sotva bylo ústecké nádraží rekonstruované (včetně nábřeží) a dle častého používání dobře funguje, bude se opět rekonstruovat. MŮŽE MI NĚKDO ŘÍCI PROČ??? Když se projedete po trati směr Most, tak doslova hororové stanice Chabařovice, Teplice, Oldřichov, Duchcov volají alespoň po nějakém zásahu (při návštěvě těchto stanic si připadáte, jako když jste přijeli po válečném konfliktu), ale zde se nic neděje. Kokrétně budova a přilehlé nástupiště v Teplicíh je v tak hrozném stavu, že se člověku dělá při pohledu na ni špatně. Takže pánové z dráhy a krajského zastupetelstva, skutečně vyhodíte ony miliony za zcela zbytečnou velikášskou rekonstrukci???
Zdravím z úžasného teplického nádraží.
Celé by to měli zaplatit američani s britama, kteří 14 dní neodvratným koncem války celé město bezdůvodně vybomardovali.
jediné co se dá slibovat od zamýšlené studie je ... zlepšení pracovních podmínek pro výpravčí a další personál nutný k chodu stanice. Viděl někdo v jakých podmínkách pracují ... fakt síla.
-v ÚL i kdyˇž Větruše bude taky docela dobrá.... jinak přijezd vlakem do ÚL a pohled na forum mi příde jak přéjezd do ocelového města...
ale nekecej... vypada to celkem hezky.