Diskuse k článku
Nádraží v Ústí fungovalo od války jako provizorium, teď se zcela změní
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Pavel608Trocha upřesněníNádraží je hezká věc, ale ty vztahy jsou složitější. ČD vlastní budovu a odbavuje si své cestující SŽDC vlastní koleje a potřebuje pro své zaměstnance zázemí , a pro technologii prostory a to nejlépe vlastní podchody a navazující obchůdky jsou kdo ví čí město chce mít hezké prostory a Kraj to vlastně všechno platí v dopravní obslužnosti, tak si taky bude říkat své Prostě se to opraví a náklady ponesou ČD, ale to není ten správný model- A to nejhorší za 3 měsíce se začne licitovat kdo vlastně železniční dopravu bude provádět. A když to nebudou ČD tak co pak s nádražím. Budou to tahanice. At si to nechá Kraj. |
![]() |
UsouduÚstecké nádražíČlověk se nestačí divit. Sotva bylo ústecké nádraží rekonstruované (včetně nábřeží) a dle častého používání dobře funguje, bude se opět rekonstruovat. MŮŽE MI NĚKDO ŘÍCI PROČ??? Když se projedete po trati směr Most, tak doslova hororové stanice Chabařovice, Teplice, Oldřichov, Duchcov volají alespoň po nějakém zásahu (při návštěvě těchto stanic si připadáte, jako když jste přijeli po válečném konfliktu), ale zde se nic neděje. Kokrétně budova a přilehlé nástupiště v Teplicíh je v tak hrozném stavu, že se člověku dělá při pohledu na ni špatně. Takže pánové z dráhy a krajského zastupetelstva, skutečně vyhodíte ony miliony za zcela zbytečnou velikášskou rekonstrukci??? Zdravím z úžasného teplického nádraží. |
![]() |
modrobýčekFinancováníCelé by to měli zaplatit američani s britama, kteří 14 dní neodvratným koncem války celé město bezdůvodně vybomardovali. |
![]() |
prudičzázemíjediné co se dá slibovat od zamýšlené studie je ... zlepšení pracovních podmínek pro výpravčí a další personál nutný k chodu stanice. Viděl někdo v jakých podmínkách pracují ... fakt síla. |
![]() |
mmmm1Vypadá to, že to bude jedna z nejzdařilejších oprav a staveb-v ÚL i kdyˇž Větruše bude taky docela dobrá.... jinak přijezd vlakem do ÚL a pohled na forum mi příde jak přéjezd do ocelového města... |
![]() |
stefi_ulRe: Vypadá to, že to bude jedna z nejzdařilejších oprav a stavebale nekecej... vypada to celkem hezky. |
![]() |
Stedry.Gott.Chladil.Drobny.BobekRe: Vypadá to, že to bude jedna z nejzdařilejších oprav a stavebale nekecej... vypada to celkem otresne. |
![]() |
borasRe: Už zase?Jste trochu mimo, nedávno na ústeckém nádraží skončila přestavba, ale ne budovy.Přestavba kterou zmiňujete se týkala nástupišť. |
![]() |
mmmm1Re: Už zase?-ano velká část se týkala nástupišť, ale ve vnitř se dělali také úpravy - hlavně po povodni 2002, nové kachličky a opklady- vzhledm k plánované rekonstrukci, to stačilo umejt vabkou a vymalovat...ono by to těch 10 let vydrželo.... |
![]() |
stefi_ulRe: Už zase?Tobe by mel nekdo tou vapkou trosku umejt mozek... Jak muzes vubec srovnavat rekonstrukci s OPRAVOU po povodni, to mi nejde na rozum... REKONSTRUKCE bude celkova v navaznosti na prostor za nadrazim. Doted se resil pouze zeleznicni svrsek a nastupiste. |
![]() |
borasRe: Už zase?No, je vidět, že jste úvodní článek správně nepochopil..A ještě se dopouštíte poměrně hrubých chyb v textu.Pa R* |
![]() |
prudičRe: Už zase? to zase bude vyhozených peněznástupiště a kolejiště byly v režii SŽDC - tedy dopravní cesty. Ano v roce 2002 - 2003 oprava po povodních. Mimo to společnost ČD prováděla tzv. revitalizaci nádraží pro zlepšení kultury cestování. Ničeho pro zlepšení kultury cestování jsem si nevšiml. To zase bude vyhozených peněz, zcela nesmyslně a nerozumně utracených. Jsou potřebnější projekty ... |