Diskuze

Likéru Klášterní tajemství klesá odbyt, na obrodě značky pracuje i psycholog

Klášterní tajemství, bylinný nápoj s více než stoletou tradicí, má projít změnami. Ústecký závod firmy Granette & Starorežná Distilleries není spokojen s tím, jak se prodává. Zkoumá se hlavně to, jak vylepšit design a marketing, na složení 19 tajných bylin prý firma sahat nebude.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Benzin Petrolejovič Naftěnko

26. 4. 2011 7:31
Ne psycholog, ale cena je rozhodující.

0 0
možnosti

majkl1

24. 4. 2011 14:01
Co takhle místo psychologa

zkusit zboží nabídnout v krámě? Přímo v Ústí je nabídka takováto: Penny - 0, Billa -0, Tesco - 0, Lídl - 0. Chápu, že zboží, které se nikde nenabízí, se jaksi těžko prodává!!!

0 0
možnosti

Michaell

24. 4. 2011 22:49
Re: Co takhle místo psychologa

   ;-D   R^

0 0
možnosti