Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Likéru Klášterní tajemství klesá odbyt, na obrodě značky pracuje i psycholog

Klášterní tajemství, bylinný nápoj s více než stoletou tradicí, má projít změnami. Ústecký závod firmy Granette & Starorežná Distilleries není spokojen s tím, jak se prodává. Zkoumá se hlavně to, jak vylepšit design a marketing, na složení 19 tajných bylin prý firma sahat nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Ne psycholog, ale cena je rozhodující.

0/0
26.4.2011 7:31

majkl1

Co takhle místo psychologa

zkusit zboží nabídnout v krámě? Přímo v Ústí je nabídka takováto: Penny - 0, Billa -0, Tesco - 0, Lídl - 0. Chápu, že zboží, které se nikde nenabízí, se jaksi těžko prodává!!!

0/0
24.4.2011 14:01

Michaell

Re: Co takhle místo psychologa

   ;-D   R^

0/0
24.4.2011 22:49



Najdete na iDNES.cz