Na jednom prostoru se momentálně střetávají tři akce. Kromě výstavby terminálu, kterou financuje litvínovská radnice, zde Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova opravuje tramvajovou trať. Zároveň zde probíhá i rekonstrukce a modernizace nádražní budovy v majetku Správy železnic.
Původní plány počítaly s tím, že výměna tramvajových kolejí skončí těsně před novým dopravním uzlem. Zároveň ale v terminálu měly vzniknout zcela nové nástupní ostrůvky. Kvůli jejich možnému poškození při pozdější opravě kolejiště proto došlo k dohodě mezi městem a dopravním podnikem na prodloužení opravovaného úseku.
„Jednali jsme s dopravním podnikem, aby došlo k rekonstrukci kolejí i v úseku terminálu. V případě pozdější výměny kolejí by mohlo dojít k poškození nových nástupních ostrůvků,“ potvrdila vedoucí odboru investic a regionálního rozvoje litvínovské radnice Lucie Černá.
Kvůli tomu bylo třeba u všech stavebních akcí domluvit novou časovou posloupnost, a stavba terminálu se tím na 38 dnů pozastavila.
Vzhledem k prodlevě bylo potřeba i prodloužit ostrahu staveniště či zaplatit prostoje strojů a pracovníků na stavbě. Prodloužení termínu dokončení a vzniklé vícenáklady, které mají činit 800 tisíc korun bez daně, městští radní odsouhlasili.