Zlatopramen vede český trh s pivy v plastových lahvích

Zlatopramen vede český trh s pivy v plastových lahvích

Zlatopramen mezi pivy v plastu vede, loni byl v každé druhé prodané „petce“

  • 7
Ústecký Zlatopramen byl loni nejprodávanějším pivem v umělohmotných lahvích. Ze všech piv, která se v České republice v PET lahvích prodaly, tvořil jedenáctistupňový Zlatopramen 52 procent. Proti roku 2009 se tak jeho Maxilahve prodávaly dvojnásobně.

"Naše průzkumy ukázaly, že spotřebitelé oceňují zejména praktičnost obalu. Maxilahev je nerozbitná, dá se znova zavřít a uložit v chladničce," popsal výhodu manažer značky Zlatopramen Boris Rajdl.

Proti běžným umělohmotným lahvím se Maxilahve liší. Širší a pevnější plast lépe zajišťuje stálou teplotu piva, chrání také víc proti pronikání kyslíku i oxidu uhličitého.

"Inovativní obal zaručuje dlouhodobou vysokou kvalitu a stabilitu piva," říká Rajdl.

Maxilahve s pivem se v českých obchodech objevily v roce 2009. Společnost Heineken, do níž patří ústecký Zlatopramen, postupně dala na trh i další - Starobrno Tradiční a dvoulitrový Velký Březňák.

Pivo ve velkých PET lahvích si získalo oblibu a jeho prodej zatím každý rok stoupá. Naopak lahvové i sudové pivo se prodává o něco méně.

Kupujete si pivo v plastu?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 sobota 5. března 2011. Anketa je uzavřena.

Ne
Ne 239
Ano
Ano 228