náhledy
Dřevěný model 1:10 legendárního motorového vlaku Slovenská strela, do provozu uvedeného v roce 1936.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Motor Steyr 12 z období Ledwinkova angažmá v této společnosti
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Kovový model přelomového vozu Tatra 77, prvního sériově vyráběného aerodynamického vozu na světě. Měřítko je 1:10.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Podvozek lidového automobilu T11 - 1923.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Exponáty výstavy Hanse Ledwinky v ústeckém muzeu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Stavebnice z ústecké výstavy Hanse Ledwinky.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Stavebnice z ústecké výstavy Hanse Ledwinky.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Stavebnice z ústecké výstavy Hanse Ledwinky.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Ústecký fotograf vraků Vladimír Cettl
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Exponáty výstavy Hanse Ledwinky v ústeckém muzeu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Exponáty výstavy Hanse Ledwinky v ústeckém muzeu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Exponáty výstavy Hanse Ledwinky v ústeckém muzeu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Na výstavě je vidět i dřevěný model úspěšného osobního vozu Tatra 11 (1923 – 1927). Původní podvozek tohoto vozu je součástí výstavy.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Na výstavě je vidět i dřevěný model nákladního vozu Tatra 148, který díky koncepci vzduchem chlazeného motoru dobře fungoval i v podmínkách drsného ruského severu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Na výstavě je vidět i dřevěný model do nedávna vyráběného vozu Tatra 815 8x8 v měřítku 1:10.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Motor Steyr 12 z období Ledwinkova angažmá v této společnosti.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Zadní kapota se středovou ploutví je nejtypičtějším znakem veleúspěšné modelové řady Tatra 87.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Motor Steyr 12 z období Ledwinkova angažmá v této společnosti
Autor: Karel Pešek, MAFRA