Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ústí připomíná slavné lokální značky včetně pop-artového zpracování

  8:37aktualizováno  8:37
Ústí nad Labem ve spolupráci s tamním muzeem vytvořilo projekt Slavné lokální značky II, který navazuje na obdobnou akci z loňska. Do 27. dubna je v informačním centru v paláci Zdar k vidění výstava, která představuje například legendární nápoj Stará myslivecká, kosmetickou řadu Elida či proslulé Schichtovo mýdlo s jelenem.

S tradičními výrobky si pohrál v duchu pop-artu výtvarník Václav Linek. | foto: Repro: MF DNES

Součástí výstavy je také prezentace pop-artového zpracování některých značek a produktů z dílny umělce Václava Linka. Ten je také autorem zpracování propagačních tiskovin, jež projekt provázejí.

Fotogalerie

"Propagovali jsme třeba trmickou makovou mušli. To je jeden z produktů, který mě velmi překvapil - dá se říci, že jsme pomohli tomu, že maková mušle tak trochu vstala z mrtvých. Ústecká pekárna Inpeko už ji zařadila do svého běžného sortimentu," uvedla náměstkyně ústeckého primátora Zuzana Kailová.

Součástí projektu je také promítání historických reklam v obchodním domě Forum, slavnosti ve velkobřezenském pivovaru nebo odborná konference v muzeu.

Projekt uzavře 28. dubna zábavná talk show v Činoherním studiu, herec Jiří Maryško tu bude zpovídat významné ústecké rodáky. (Slavné ústecké značky si připomeňte zde.)

Autor:




Hlavní zprávy

Vyfoťte, vystavte, prodejte
Vyfoťte, vystavte, prodejte

Prodávejte jednoduše přes mobilní aplikaci Bazar eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.