Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P35e85t25r 46S14v78o69b55o49d21a 7257294123177

Pamatuji jak se Ťok kasal, že do konce dubna bude dálnice zprovozněna v obou pruzích. Místo toho se jezdí jen 60 km/h a už se na mnoha místech vozovka začala vlnit. Dilatace na mostech se rozlézají a už je potajmu opravují.

+3/0
doporučit
25.7.2017 14:38

V96á78c77l70a27v 51H12r61a97d47i68l 3894408612741

kam se se svýma nákladama hrabe celá OPENCRAD ;-D

+3/0
doporučit
25.7.2017 14:31

V82í64t 59M67r79h48a47l 1845609853910

Tak proč jste si nutili stavět dálnici geologicky složitým územím, když jste o tom moc dobře věděli? Jenže to se vám nehodilo do krámu, postavit o dost bezpečnější a citlivější tunel skrz vrch Kubačka. Proto jste odmítli přijmout poznatky od pravých odborníků, kteří tvrdili, že území na celém východním/severovýchodním svahu Kubačky je nestabilní a nechali jste tudy stavět dálnici. Výsledek tohoto nezodpovědného chování je už velmi dobře známí a jeho následky tu budou zřetelné navždy a to nemluvě o tom, jestli dojde vůbec někdy k plnému zprovoznění dálnice. Ani bych se nedivil, kdyby musela být opět uzavřena. To je ta horší varianta, protože by jsme měli ve Velemíně a okolních obcí podél E55 opět po klidu.

+1/−1
doporučit
26.7.2017 11:02

B73l25a47ž16e44j 38M31o91t26y83č37k29a 8947757915870

Další vyhozené peníze, ty zelený vědi jak nás odrbat.

+1/−3
doporučit
25.7.2017 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.