Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

R69i20c81h54a55r52d 85M42r12a62z40e84k 8478710779291

...kam v nedeli rano tak pospichali? Do kostela?

0/0
doporučit
17.7.2017 11:31

P82a13n 24K34r17a75t35z 8264185820883

Podle toho jak je auto zdeformovany zas kdovi jak nepospichal. Strom nebo sloup je to nejhorsi, co ceho se da narazit. S Audi/BMW naraz do stromu ve 160-200 km/h dokaze strom mnohem zajimavejsi veci. Videl jsem uz par fotek, kde to vuz rozdelilo na 2 kusy.

+1/0
doporučit
17.7.2017 12:17

T89o36m27á63š 49K45u89c39h59a58ř 3407941788711

Rozumím tomu, že se nevykácí aleje letitých stromů kolem silnic třetích tříd. Proč se ale kolem silnic i vyšších tříd sází stromy nové, když současně si hrajeme na to, že auto musí mít 20 airbagů a svodidla na dálnici musí ustát i naložený kamion, to mi moc jasné není.

+3/0
doporučit
17.7.2017 9:56

M77i62r95e26k 38G89a40j43e24r 5971126659610

Poslanci meli konat uz pred 5 lety a po te nehode vydat v okrese zakaz jizdy deti na prednim sedadle se zvysenym trestem v pripadech, kdy je ridicem muz stredniho veku. Ostatne danove zakony jsou koncipovane a postupne nabalovane podobnym zpusobem.

+2/−1
doporučit
16.7.2017 16:40

J46i43ř92í 72K71o65c62u58r24e47k 6225934935178

Jo, mrtvola by měla dostat pokutu, aspoň 150.000 Kč, kterou to děcko zdědí a bude muset zaplatit. Jen tak to děcko zabezpečíme! :-P

+2/−2
doporučit
16.7.2017 17:51

A22l29i88c87e 34N51o55v54á78k19o86v27á 9510550743386

Pan Gajer má pravdu. Obětí dopravních nehod je hodně a jsou zbytečné

0/0
doporučit
17.7.2017 9:39

P25a97v87e97l 55H46a85l85b74i41c29h 6569392496119

Tak jen už z Vaší formulace: Co když bude řídit žena? Nebo osoba bez určení (viz nedávno Kanada)? Kolik je střední věk? Jak můžete zaručit, že ve všech případech bude třeba 35 letá osoba řídit lépe než třeba 20-ti letá? (a jak chcete zákonem řešit "vyježděnost" řidiče, kdy i ten 20-ti letej kluk může mít naježděno více kilometrů a jezdit podstatně lépe než 35-ti letej, kterej si navíc říká, že už je vyježděnej, jemu se přeci nemůže nic stát) A těch otázek by ještě bylo...

Prosím, nepřebírejte prapodivné myšlenky našich politiků, že více zákazů = lepší pro společnost. Spíše to je naopak. A navíc, pokud by opravdu chtěli zlepšit život lidem, snižili by daňovou zátěž a lépe nastavili systém tak, aby na tom nebyli nejvíce biti lidé s příjmem (teď střelím od boku) do 100 000,- měsíčně. Neříkám tím, že bychom měli po vzoru Francie šikanovat bohaté, pokud k tomu přišli poctivou prací.

Věřím tomu, že kdyby se chlápek roztřelil v novějším autě (a teď je jedno z jakého důvodu), mohl to přežít on i chlapec. A věřím tomu, že kdyby na to měl, tak by si ho i koupil.

+1/0
doporučit
17.7.2017 11:07

J31o31s77e21f 53S35á72b59l 8196177675342

To byl zřejmě sarkasmus.

0/0
doporučit
17.7.2017 11:23

P15a55v29e19l 86H30a98l49b33i95c47h 6699362426239

No pokud je tomu opravdu tak, pak zřejmě dlužím panu Gajerovi omluvu (odmínusovat už nemůžu). Bohužel, u psaného textu se sarkasmus mnohdy ztratí a navíc mám pocit, že je v naší republice až příliš mnoho lidí, kteří by stejné věty mysleli opravdu vážně.

0/0
doporučit
17.7.2017 11:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.