- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Buď někdo nafotil špatný úsek trati, nebo nechápu, kde je na tom víc práce než jeden den s minibagrem... Na fotkách nevidím tu opěrnou zeď, o které se píše, natož něco co by ohrožovalo trať... Každopádně za obnovu jsem rád, ta trať je úžasná! A jakmile dojde na dlouho chystanou obnovu cca 8km úseku na druhé straně hranice, tak trať nabude na významu. Pak třeba dojde i na pravidelnou dopravu...
To muselo dát práce vyfotit tu úvodní fotku aby to vypadalo jako, že je tam katastrofa.
A jak to bude s obnovou přeshraničního úseku Moldava – Holzhau? Už v roce 2008 byla sepsána mezinárodní dohoda, Němci na svém území do toho chcou nalít 21 milionů eur - a SŽDC dělá co?
Ono když "se nechce" něco udělat pro budoucnost trati, tak na ní pořádný provoz nemůže být!
Tak asi nenalili, pac to tam vypadá furt stejně. BTW, SŽDC nemusí IMHO dělat nic, pac na státní hranici koleje vedou...
Co se nevyplatí, neopravíme ??? Docela zvrácené myšlení soudruhů z SŽDC. Což takhle zbourat hrady, zámky a jiné Taky se to nevyplatí.....
Váš hněv míří na špatný terč. SŽDC stále bude dělat jen to, co jí ukládá zákon. Ten mohou změnit pouze politici. Ministr Ťok, uvedený v závěru článku není soudruh ze SŽDC, ten je soudruh z jiné party.