- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by me zajimalo kolik lidi po te trati jezdi ....
Jestli by pri tech nakladech nevyslo levneji jim zaplatit taxik ...
Opřete to o dálnici, ta už je přece stabilní.
Pokud je mi známo, byly místo přemostění navrhovány i tunely. Ušetřila by se příroda a byla zachována železnice. Náklady by byly, samozřejmě, větší, ale rozhodně ne tak velké, jako ty, které vznikly následkem sesuvu, jeho likvidací a nekonečnými "dokončovacími" pracemi, včetně monitoringu pohybu svahu. To, že není tento úsek dálnice stoprocentně využíván a asi ještě dlouho nebude, přináší také velké ztráty. Ti, kteří tunely doporučovali byli označováni za nepřátele státu a Zemanem, dokonce za zločince.
Pokud vám jde o Děti Země, tak ti byli původně i proti tunelové variantě, chtěli trasu mimo Středohoří.
Začínám mít pocit, že o ten sever, stát fakt nestojí....
Šak tu na severu vítězí komunisté (pravda, až na výjimky), tak proč by se o své ovečky nepostarali, když jim pravidelně zajistí hlasy.
Opravte trať bez vytáček, zničila to stavba dáálnice, která tudy vůbec neměla vést, tak koukejte makat!
A když se trať sesune, bude to vina státu, nebo Vás, že jste dráhu mermomocí požadoval?
vyborne. stat nejdriv zpusobi poskozeni trati. nasledne pri reseni opravy si objedna takovy posudek, aby se jako nevyhovujici ukazaly i ty useky, ktere poslednich 100 let normalne vyhovovaly
Kdo je to ten stát? Můžete mi dát adresu, že bych mu napsal.