Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud zamítl žalobu opozičního politika, že město neotisklo jeho článek

Okresní soud v Ústí nad Labem zamítl žalobu zdejšího opozičního zastupitele Davida Daduče, který se chtěl domoci otištění svého kritického článku v radničních novinách. Podle soudu nebylo vhodné vyhovět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S53a21m42u98e75l 57M76a63c17h20o62l31d73a 9945857361568

Radniční noviny byly především před krajskými volbami snadno zaměnitelné za stranický tisk mimozemšťanů z UFO a Nechybové ze společenství kradoucího zavedený název PROKRAJ. mimochodem Nechybová: primátorkou skrze ANO, v krajských volbách za ProKraj (neplést s původním hnutím), nyní kope za UFO. Ale vždy to myslí upřímně.

0/0
10.4.2017 23:01

P95a38v46e50l 93J81e64ř16á17b97e44k 7911652244657

Pokud jsou nepolitické, tak by tam neměl být článek žádného zastupitele, starosty apod. o chodu města.

Myslím, že na webu "Otevřeno" či jak se přesně jmenuje, mu poradí.

0/0
10.4.2017 21:11

V43í61t 40M55r51h78a54l 1405909983830

Mě to vůbec nepřekvapuje. Přece papalášové v čele města nenechají zveřejnit článek kritizující jejich jednání.

0/0
10.4.2017 20:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.