Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R23a67d57e83k 54D96v11o37ř45á32k 6188196254553

Mám to tam projeté na kole. Neskutečně malebný kraj! Přísečnice, Kovářská, Měděnec atd... Neskutečné Genius loci.

+2/0
doporučit
25.3.2017 19:35
Foto

M38a40r84t84i39n 18V37a90l34i84n30a 6662445231259

Náhodou bývalé nádraží v Kovářské vstává z popele

+1/0
doporučit
26.3.2017 7:58
Foto

V56l98a38d66i94m42í14r 49Š26ť19a17s42t56n82ý 1721646145713

Trať Křimov-Reintzenhaim to má už bohužel za sebou. Dvojnásobná škoda v souvislosti s tím, jakým barbarským způsobem byla zrušena.

http://vladimirstastny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=434549

+1/0
doporučit
25.3.2017 19:11

J32i92ř65í 93K84o76c66u68r32e43k 6725634865628

Pročpak asi ten průmysl v 50. letech skončil? Že by znárodnění a úřední zrušení podniků pro nepotřebnost dle názoru MNV? A co železná opona, kdy přeshraniční cestování bylo velmi omezeno*. Takže trať pozbyla smysl, když nebylo co ani koho vozit. A lidi si odvykli. Přičemž ta železnice byla postavena v dobách, kdy konkurencí byl jen zvířecí potah, což se změnilo**.

*) Pohraničníci u Dyje zastřelili dva americké špiony, co se vydávali za rybáře.

**) Ano, můžeme plakat nad tím, že elektřina zabila transmisní rozvody ke strojům.

0/−1
doporučit
25.3.2017 16:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.