- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Zpomalení je dlouhé a řidiči mají dostatek času na to reagovat. Na silnici byl led, ale pokud by se šofér řídil dopravním značením, úsekem by bez problémů projel. Příčinou nehody je rychlost autobusu, která byla výrazně vyšší než je pro daný úsek nařízena,“ uvedl Tomáš Rozlivka.
---
A řidič se hájil tím, že jel rychleji proto, že na namrzlé silnici nešlo brzdit. Čili moc nechápu, kam znalec zamířil.
To, že linkoví autobusáci někdy jezdí jako prasata, to už jsem si bohužel zvyknul a vím, že nemá cenu s nimi závodit. Ale že stejným způsobem vezou "na zájezd" i děti, to je opravdu vrchol tuposti
že blažci také někdy jezdí jako prasata........
Já mám zkušenost, že většina řidičů autobusů jsou skrytí Schumacherové. Taková stovka ze Zličína na letiště to je brzda plyn a hlavně co to jde.
Nebo autobus Beroun-Praha tam někteří kličkují na dálnici víc než řidiči osobáků
Abych tomu lépe porozuměl: autobus se vyboural proto, že řidič projel kolem plechové cedule příliš rychle - a nebo proto, že řidič jel na ledu příliš rychle?
Nepochopitelná nezodpovědnost. Toho člověka už by v životě neměli pustit za volant.
Třiašedesátiletý řidič... No, jestli dostane řekněme minimálně 5letý zákaz řízení, což se podle závažnosti nehody dá očekávat, za volant autobusu si už stejně nesedne. V téměř 70 letech už přes žádného doktora na povinné prohlídce neprojde. Tedy přesněji - neměl by.