Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na trať do Lovečkovic by po čtyřiceti letech znovu mohly vyjet vlaky

Na bezmála čtyřicet let nefunkční železniční trať mezi Lovečkovicemi na Litoměřicku a Zubrnicemi na Ústecku by mohly v brzké době znovu vyrazit vlaky. Na lovečkovické nádraží byly totiž navezeny koleje z bývalé vagonky v České Lípě, které poslouží k znovuzprovoznění tratě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a92r97t82i57n 85K63u10b81í62k 9297789296603

Výborně! Konečně pozitivní zpráva. Ta trať byla nejkrásnější v Českém středohoří a dohrála dle Závěrů 14.sjezdu KSČ 27.5.78, bohužel stav rušení a neúdržby tratí pokračuje v Ústeckém kraji stále- viz Moldava. Toto je světlá vyjímka a nebýt nadšenců a spolku, tak je po trati dávno. Díky pane Kubalo!:-)

+2/0
22.3.2017 14:29

P13a47v50l70a 68L19u52k49á22š31k90o47v12á 8172811962841

Držím palce, snad se to povedeR^

+3/0
1.3.2017 6:50

V49í90t 36M97r17h48a86l 1565159373460

Tak toto je pro mě zpráva dne. Už málem hrozilo, že z Úseku Zubrnice- Lovečkovice bude cyklostezka a ono najednou k mé radosti a určitě i radosti dalších železničních fandů dojde k postupnému obnovení. Přeji mnoho úspěchů zubrnickým železničním nadšencům a pokud to půjde, podpořím je osobně.

+4/0
28.2.2017 17:19

J63i91ř44í 18E92r27b23e57n 1793114366307

Když jsem si na satelitních snímcích projel celou trasu Zubrnice–Úštěk, tak mě překvapilo, že traťové těleso je dodnes téměř kompletní a mnohde jsou dosud koleje, i celý most u úštěckého nádraží. Akorát je to strašlivě trasované, takže i v případě obnovy by traťová rychlost 40 km/h byla mnohde hraniční.

+1/0
1.3.2017 8:38

V74í53t 85M60r66h48a61l 1925109643440

Celý úsek z Úštěka až do Zubrnic jsem si loni prošel pěšky a to hodně důsledně. Kde to jen trošku šlo, šel jsem po tělese, křoví, nekřoví. Nejvíc kolejí zbylo v Lovečkovicích a dolů dále místy až do Zubrnic. Přibližně kilometr a půl před Zubrnicemi se nachází ucelený úsek kolejí. Ovšem pražce jsou poněkud ,,nezpůsobilé". Po tomto dobrodružném výletě jsem vypadal ne zrovna nejlíp- škrábance, špína. Ovšem stálo to za to. Jako fanda železnice jsem si dal za cíl, tuto akci uskutečnit. I mě překvapilo, jak je svršek místy velmi dobře zachovalý.

Co se týče trasování. Trať se hodně musela přizpůsobit členitému terénu, stoupání místy jsou poměrně slušné, například do Levína od Úštěka.

I kdyby se jezdilo jen 40 km/h, či méně, nevadí, stejně by trať měla sloužit zejména výletním jízdám. No a u těch nezáleží ani tak na rychlosti, jako na tom, užít si tu jízdu. Osobně se na o už těším.

+2/0
1.3.2017 20:35

L38u37c33i74a95n 98P62a24p62a80z16i85a29n 5854827531835

Konečně dnes nějaká pozitivní zpráva, škoda, že takto nepíšou také z Teplicka, kde je to jen samé krimi jako dnes na Idnes.

+5/0
28.2.2017 16:21

Z93d34e27n82ě23k 70W61e54r30n86h30a17r53t 6447455982578

Paráda. Téhle Zubrnické partě držím palce už dlouho.

+10/0
28.2.2017 13:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.