- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se v Ústeckém a Jihomoravském kraji nepoučí od ostatních? To, že by řidič autobusu měl brát méně než nastupující pokladní v Lídlu, je ostuda.
Ústecký a Jihomoravský jsou jediní co se ozvali, ostatní by se nejraději ozvali taky,ale čekají
Jedine dva kraje kde jsou problemy s dopravou nepretrzite jsou Ustecky a jihocesky.Vsechny osttani kraje si s tim poradily jen v Usti ten neschopny komunista Kominek porad jen rika ze neco nejde.Pokud neco nejde co vsude jde je to jen jeho chyba on je za dlouholete smlouvy zodpovedny.
Ne,ne neporadili,zůstalo to stejné, čeká se pouze co udělá kraj
Přeji šoférům hodně štěstí, když to po dobrém nejde...
Když může brát strojvedoucí ve vlaku 30 tis.čistého,a to podle mě nemá tak velká rizika jako v buse,tak proč by nemohl brát řídič autobusu alespoň 27.-
Marku, pojdte to zkusit, rok dělat kurzy, zkoušky další rok, rád vysvětlím osobně
No, to tedáj dajú všetkým cestujúcím ženckým skutočno pekný darček k temu MDŽ.
Veď aj nam chlápom, ktorý ten deň něcháme autá domá, abyzme mohli hentén slávný deň dajákým frťánkom oslavíť to všetké zkomplýkujú.
Keby trocháj premýšláli tak mohli vyberáť dajáký inákší termín a njé kazíť takýto slávnostný deň medzinárodného významá.
Zkuste někde pracovat za sedm pětek brutto, budete stávkovat hned, MDŽ neMDŽ.
Uvidíte že nakonec žádná stávka nebude - avizovat ji až za dva týdny, to znamená nátlak a ti busáci věří že ten nátlak zabere.
Asi se to musí zkusit,je to i jinde v Evropě...