Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Snížená rychlost znamená pro Vilsnici menší hluk, prokázalo měření

Snížení rychlosti z devadesátky na sedmdesátku na frekventované silnici I/62 na levém břehu Labe u Vilsnice nedaleko Děčína snížilo i hladinu hluku. Zjistil to krajský úřad na základě výsledků listopadových měření. Ta si vyžádal děčínský magistrát, který chce tamní obyvatele před rámusem ochránit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31a35r52t87i41n 55N83o56v14a11k 2899982438906

Pokud by byl hluk alespoň o 30% nižší od projíždějících vozidel při snížené rychlosti o 20 km/h, pak by opatření mělo smysl. Ale co projíždějící vlaky z druhé strany? Ty nevadí?

0/0
5.2.2017 22:42

J60a67r52o49s46l80a55v 79P97e25l43d30a 1289914181497

Bydlim u podobne frekventovane silnice a verte mi - snizeni rychlosti je jen buzerace ridicu a alibismus dopravniho odboru, ktery pouze musi vykazat nejakou cinnost, tak plodi hovadiny.

Projizdejici auta slysim stejne v 90, 70 nebo 50 km/h a to i pres vcelku kvalitni trojsklo. Clovek se bud musi odstehovat, nebo si zvyknout.

+1/0
3.2.2017 10:41

P77a78v95e83l 35Ř27a74p41e52k 7542986249905

Trojsklo má sice lepší tepelně-izolační vlastnosti, ale to vůbec neplatí o vlastnostech akustických. Speciálně konstruované dvojsklo (jedno sklo silnější a jedno tenčí) vychází mnohem lépe než trojsklo.

0/0
3.2.2017 10:47

J14a68r59o44s51l59a64v 59P18e72l26d91a 1749554531717

Tato okna byla dodana "silnicemi" prave pro potlaceni hluku. Nepredpokladam, ze by to byli takovi hlupaci, ze by se spletli a namisto zvukove izolace objednali okna s izolaci primarne tepelnou ...

0/0
3.2.2017 11:14

M97a35r65t64i94n 61K22r30á47l17í35č50e77k 5177939360561

Zakazte tam vjezd uplne a bude tichoucko, ne?

0/0
3.2.2017 9:02

P65a16v21e73l 70Ř83a49p58e83k 7272706329665

Ještě více než protihluková okna by pomohlo okna úplně zazdít. Aneb vše pro lidi.

Poslouchat kravál, sotva člověk vyleze z domu a nemít možnost větrat je skutečně úžasné řešení. Lépe už stát pohrdání lidmi ani nemůže demonstrovat.

0/0
3.2.2017 8:50

P42e52t29r 86J80a55n73d57a 9363187174471

No jo no, to je úděl lidí, kteří si koupí barák mezi frekventovanou silnicí a železniční tratí.

0/0
3.2.2017 20:42

J23a14n 51P39r19o40k64o32p 5651277886467

Fakt "skvělé" řešení! Sice se možná sníží hluk, ale významně narostou imise. Hlavně že to je levné řešení. Místo toho, aby tam postavili průhlednou stěnu třeba z plexiskla, která by zcela řešila hluk i imise a aniž by se musela snižovat rychlost.

+2/0
3.2.2017 8:35

P59a34v64e81l 24Ř46a77p93e59k 7242506929975

Na stěnu nejsou peníze, protože se jinde promrhaly na budování veřejných parkovacích míst pro soukromé užití.

+1/0
3.2.2017 8:52

R58e30n23é 79T82y17c 9795125668321

Hluk se sníží? A co emise, když řada řidičů podřadí na nižší rychlost? Zkusí také pak spočítat o kolik se zvýšil výskyt rakoviny ?

+2/0
3.2.2017 8:25

T69o45m16a54s 18A39p66l 4436756343390

to je název vesnice aháá, já myslel že je to překlep slova vesnice :)

0/0
3.2.2017 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.