Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Snížená rychlost znamená pro Vilsnici menší hluk, prokázalo měření

Snížení rychlosti z devadesátky na sedmdesátku na frekventované silnici I/62 na levém břehu Labe u Vilsnice nedaleko Děčína snížilo i hladinu hluku. Zjistil to krajský úřad na základě výsledků listopadových měření. Ta si vyžádal děčínský magistrát, který chce tamní obyvatele před rámusem ochránit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11a72r76t58i67n 52N41o73v93a31k 2879342188956

Pokud by byl hluk alespoň o 30% nižší od projíždějících vozidel při snížené rychlosti o 20 km/h, pak by opatření mělo smysl. Ale co projíždějící vlaky z druhé strany? Ty nevadí?

0/0
5.2.2017 22:42

J45a61r47o62s19l95a55v 45P78e77l97d27a 1819724271207

Bydlim u podobne frekventovane silnice a verte mi - snizeni rychlosti je jen buzerace ridicu a alibismus dopravniho odboru, ktery pouze musi vykazat nejakou cinnost, tak plodi hovadiny.

Projizdejici auta slysim stejne v 90, 70 nebo 50 km/h a to i pres vcelku kvalitni trojsklo. Clovek se bud musi odstehovat, nebo si zvyknout.

+1/0
3.2.2017 10:41

P38a64v90e86l 94Ř38a22p81e15k 7722646689395

Trojsklo má sice lepší tepelně-izolační vlastnosti, ale to vůbec neplatí o vlastnostech akustických. Speciálně konstruované dvojsklo (jedno sklo silnější a jedno tenčí) vychází mnohem lépe než trojsklo.

0/0
3.2.2017 10:47

J67a32r78o41s89l54a36v 26P29e16l65d48a 1789164761257

Tato okna byla dodana "silnicemi" prave pro potlaceni hluku. Nepredpokladam, ze by to byli takovi hlupaci, ze by se spletli a namisto zvukove izolace objednali okna s izolaci primarne tepelnou ...

0/0
3.2.2017 11:14

M28a94r64t71i63n 11K59r81á96l35í58č11e14k 5737299340971

Zakazte tam vjezd uplne a bude tichoucko, ne?

0/0
3.2.2017 9:02

P90a25v95e63l 22Ř46a16p83e98k 7262376399605

Ještě více než protihluková okna by pomohlo okna úplně zazdít. Aneb vše pro lidi.

Poslouchat kravál, sotva člověk vyleze z domu a nemít možnost větrat je skutečně úžasné řešení. Lépe už stát pohrdání lidmi ani nemůže demonstrovat.

0/0
3.2.2017 8:50

P78e12t97r 44J68a10n34d82a 9213187494811

No jo no, to je úděl lidí, kteří si koupí barák mezi frekventovanou silnicí a železniční tratí.

0/0
3.2.2017 20:42

J16a40n 52P31r51o10k81o66p 5561637196237

Fakt "skvělé" řešení! Sice se možná sníží hluk, ale významně narostou imise. Hlavně že to je levné řešení. Místo toho, aby tam postavili průhlednou stěnu třeba z plexiskla, která by zcela řešila hluk i imise a aniž by se musela snižovat rychlost.

+2/0
3.2.2017 8:35

P12a81v88e80l 71Ř47a72p29e31k 7272336609655

Na stěnu nejsou peníze, protože se jinde promrhaly na budování veřejných parkovacích míst pro soukromé užití.

+1/0
3.2.2017 8:52

R45e72n94é 50T85y82c 9745245568801

Hluk se sníží? A co emise, když řada řidičů podřadí na nižší rychlost? Zkusí také pak spočítat o kolik se zvýšil výskyt rakoviny ?

+2/0
3.2.2017 8:25

T92o83m41a97s 43A70p82l 4966696873940

to je název vesnice aháá, já myslel že je to překlep slova vesnice :)

0/0
3.2.2017 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.