Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Využití Kozí dráhy do Oldřichova je nejasné, možná poslouží cyklistům

Mlhavou budoucnost má Kozí dráha z Děčína do Oldřichova u Duchcova. Ústecký kraj ani Správa železniční dopravní cesty nechtějí investovat do opravy kolejí na této trati.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72i67r58o44s72l89a20v 29Č98a38p88e52k 2133545568495

Opravu zaslouží tato trať, kterou Řebíček za přispění primátora ODS z Děčína zlikvidoval, obávám se, že stejně dopadne i trať Lovosice - Teplice v Č., jejíž likvidaci svedou na dálnici. Proč v Německu takovéto tratě zachraňují a obnovují (Dráha do Dippoldiswalde a další koleje, Rumburk-Sebnitz-Dolní Žleb) a u nás je likvidují. Komínek je arogantní primitiv, autobusák neslušně se chovající, který na místě radního nemá co dělat, to co provedl s MHD v Teplicích, když zaváděl krajské autobusy, stálo málem hejtmana místo. Švestkovou by chtěli, ale nijak se oni nezasloužili. Až zachrání Kozí dráhu a Teplice - Lovosice, tak pak snad je vezmu na milost. :-P

+1/0
27.12.2016 17:08

M89a12r83t27i98n 69H35o57u73b73a 6583561879308

nemci nic takoveo nedelaji. weisseritstalbahn je sotva tretinova proti byvalemu stavu. taky je treba zminit, ze dipoldiswalde je aglomerace drazdan, tj. mesta s aglomeraci temer jako praha.

0/0
27.12.2016 21:42

M11a21r58t26i85n 95K35u91b87í17k 9717819446943

Nemáte pravdu, v současné době se obnovuje provoz z Dippoldiswalde do Kurortu Kipsdorfu, trať je již kompletně renovována!

0/0
28.12.2016 18:43

M51a78r70t36i80n 38K82u95b16í49k 9357249926843

Je zajímavé, že v roce co kraj trať záměrně zlikvidoval byl postaven zbrusu nový most přes dálnici D8 za xmilionů!! To by patrně měl teď někdo vysvětlovat! Ta samá firma postavila také žel.most v Benátkách n.j. a nidky po něm nejel vlak.Pro ať kraj přestane lavírovat a urychleně objedná pravidelnou dopravu! Ta trať je ideální pro příměstskou dopravu do Děčína a z druhé půlky tratě do Teplic. Je vidět, že je abslolutně jedno kdo v Ústeckém kraji vládne- odesák to zrušil, socialista nechal chátrat a komunista to samé. Je to jedna parta.;-€ Navíc trať navazuje i na lanovku a na autobus u stanice Telnice. Z Telnice původně navazovala do Ústí tramvaj. ústecký kraj je známý svou paranoidní představou likvidovat kolejovou dopravu. Je to tradice již od roku 1970. kdy v Ústí zničili tramvaje a předtím v Teplicích. Prostě v sudetech se myslí jinak.

+2/0
27.12.2016 16:10

M85a26r12t89i27n 86H79o72u65b17a 6283631619818

ta trat z dopravniho hlediska nedava smysl. okoli decina jezdi busem, proc by se taky lidi tahali kilometry na vlak, kdyz jim vlak stavi v obci. to smae na druhe strane . trat teplice objizdi. proc by lidi jeli z krupky vlakek nekam do veldejsi vesnice a pak prestupovali na bus, kdyz tim buem mohou jet rovnou a usetri 20 minut casu

+1/−1
27.12.2016 21:45
Foto

V40l11a81d13i27m56í86r 47Š92ť30a72s91t23n61ý 1851446325113

Škoda, pokud se trať nebude ani omezeně provozovat, nenávratně zanikne, jako třeba tady: http://vladimirstastny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=434549

Podobný osud čeká nejspíš i trať Chomutov - Vejprty

+3/0
27.12.2016 8:10

I19v19a89n 96B88u83b12l71a 3382445605174

To už muselo být hodně dávno, co kozina vedla kolem Tiských stěn.

0/0
26.12.2016 20:43

V73á97c96l80a23v 12S31v77o37b55o91d65a 5526198759

Pravidelný provoz se zastavil v roce 2007.V článku se o tom píše.

+2/0
26.12.2016 23:11

M65i11c45h49a64e96l 18K73a64d91e56r98a20v74e82k 8951784728934

Jezdil jsem tam 3 roky do školy pravidelně. Krásnej zážitek . Nicméně pokud kraj nenajde peníze na provozování trati je to škoda ale stezka by byla určitě přínosnější.

+1/−2
27.12.2016 8:22

I40v17a17n 76B18u53b65l80a 3312335825664

Kdyby lidé kozinou nepřestávali jezdit, nikdo by ji nerušil. Kdysi tam bývaly vláčky narvané. Jako pouťová atrakce je to opravdu drahé.

+1/−1
26.12.2016 20:38

O31t72o 47D51a43n19i15t50a 3813123371484

Je zajímavé, že na cyklostezku kamení už padat nebude! To se zajistí jak? Kdoví, jestli se tomu kamení dolů na koleje občas nepomůže?

+3/0
26.12.2016 19:47

J11a44n 54M45a63z88u81r19e75k 8825914357599

Šmarjá - zase cyklostezka... A kdo tam bude jezdit? Normální člověk na ní s kolem prakticky nemůže, protože se tam promenádujou chodci minimálně v trojstupu a když na ně křiknete, ať jdou na stranu, tak jsou ještě desně uražený... Cykostezka je v našich končinách jen jakejsi tunejlek, na kterej se dostanou dotace. Pak už nikdo jejich provoz nekontroluje, takže tam občas potkáte blbečky na motorkách, čtyřkolkách, nebo zatoulanýho Němce s autem.

Bohužel to má asi kozina spočítaný. A jestliže tam má něco vzniknout, tak už by byl lepší ten přivaděč...

+5/−1
26.12.2016 18:13

J93i21ř21í 14E50r66b97e88n 1383584276947

Pus máte za tu část bez poslední věty :-/

0/−4
26.12.2016 18:53

V98á50c75l46a76v 48S23v35o13b37o21d28a 5186608519

U mně to samé.

+1/0
26.12.2016 23:12

J63a80n 42H67o77r77á44k 1413479519754

Pan náměstek ústeckého hejtmana pro dopravu Jaroslav Komínek nám krásně prozradil jak je úplně mimo a o o železničničních tratích v ústeckém kraji nic neví.

Švestková dráha je už dávno prodaná .

+8/0
26.12.2016 14:12

V69í83t 14M39r82h49a55l 1945869513150

A oni si nedají pokoj s tou cyklostezkou. Ta trať si zaslouží opravu. Kdyby se chtělo, ta trať by rentabilní byla, jen by se muselo chtít.

+8/0
26.12.2016 12:29

P70e61t56r 87B96a47č75a13v59č62í85k 3843648311599

Popílit! Všetko popílit! (mjr Terazky)

+1/0
26.12.2016 11:36

M79a82g62d60a 97K10a75t91z44o83v52á 9636811259408

Byla to hezká trať, kolem Tiských stěn, je jí škoda.

+9/0
26.12.2016 11:08

S65t54a80n12i33s54l69a39v 12N40ý80v83l65t 2894155613

snést koleje a potáhnout tenkým asfaltem pro cyklo. To tam taky přitáhne lidi.

0/−4
26.12.2016 11:00

J53i58ř10í 85E93r95b86e75n 1223354766147

To ty koleje ani nemusejí snášet. Stačí to proasfaltovat mezi nimi, aspoň by ji to zakonzervovalo...

0/0
26.12.2016 18:54

V34á25c32l44a46v 15S81v83o61b20o60d29a 5776518819

Oprava trati by stála 20 mil. V miliardovém rozpočtu kraje to není vůbec nic.

+15/0
26.12.2016 9:54

J75o42s19e69f 40L89a34m51p76a 2864293535897

Jste si jistý? Vzhledem ke stavu a toho ,že se neprovozuje již delší dobu celá trať se mi zdá 20 mil. málo Rád bych se mýlil

+2/−1
26.12.2016 10:36

J42i54ř34í 28E30r53b17e67n 1933754126817

Pro krajský rozpočet je dvacet milionů skoro prkotina (jen na autobusovou dopravní obslužnost platí kraj mnohonásobek této sumy) a pro SŽDC je to vůbec prkotina - oni by jí to dopravci za pár let na tom poplatku za ošoupání kolejí splatili.

Na dopravni.net svého času věnovali Kozině (a obecně železnici na ústecku) hodně článků a je z nich cítit ta beznaděj v boji s tehdejšími všemocnými Ústečáky - Šulcem a Hinterholzingerem...

+2/0
26.12.2016 18:59

J38o94s10e33f 80L58a14m27p62a 2764153815447

Já jsem psal ,ale o ceně opravy 20 mil. Je to strašně málo. Jen kolik by stála oprava mostů. Oprava svršku atd. Trasa má kolem 30- 40km. A 20 mil na cca 40 km je málo

0/0
26.12.2016 21:06

M52a62r56t37i12n 89H56o71u37b58a 6423881179218

kraj nema s opravou nic spolecneho. to je zodpovednost SZDC, kraji ta trat nepatri tak to nemuze platit

0/0
27.12.2016 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.