Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravci hledají peníze na platy řidičů autobusů. Možná podraží jízdné

Nečekaný problém vznikl většině dopravců. Vláda nařídila od Nového roku zvýšit mzdu řidičům autobusů. Dopravci hledají miliony, které jim prý na platy chybí. Také řeší, zda a kolik přidají lidem z dílen a řidičům trolejbusů. Těch se totiž rozhodnutí vlády netýká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a30r98o68s85l47a25v 77K66u67b48í18n 5768660371576

Já už jsem to okomentoval před několika dny v diskusi u konkurenčních novin (serveru). Napsal jsem: "Šlak by člověka trefil, když čte takovéto články!

Libore (Turku) o jakých problémech to tady mluvíte? Copak Libore, bývalý náměstku Kubaty, dnešní zastupiteli města, navýšení mezd pro řidiče o 7,7 milionu korun je ve více než miliardovém rozpočtu Ústí neřešitelný problém? Pokud by se ty prachy nenašly v rozpočtu, třeba Ty osobně (jako předkladatel materiálu) spolu s Tvými kamarády z ODS jste hlasovali o předražení rek.muzea o 53,5 mil., spáchán byl podle policie zločin, tak ty prachy městu sami vraťte a můžete začít řidiče řádně odměňovat ihned". Tolik citace. A ještě k tomu podotýkám, Dopravní podnik města Ústí je 100% vlastníkem města. Proto píši, že nerozumím tomu "brečení" (u konkurenčního serveru do toho problému byl zatažen i náměstek primátorky Madar) ohledně 7,7 mil. ve více než miliardovém rozpočtu města. Není bez zajímavosti, pokud by to někdo přehlédl, když jde o odměny zastupitelů - politiků, uvolněných funkcionářů, mraky lidí, různých partajníků, jejich příbuzných a kamarádů, odměňovaných prostřednictvím řady (mnohdy nesmyslných) komisí a výborů města a městských obvodů, pak třeba i představenstev a dozorčích rad subjektů řízených městem, tak u nich člověk o žádných problémech při stanovení odměn neslyší, tam je shoda nalezena okamžitě (a pokud chce někdo šetřit, ať se podívá sem - nebo ať se zeptá třeba vedle v Teplicích Kubery, jak se dá také šetřit...). Ale u řidičů a podobných profesí, nechci přímo použít termín "obyčejných lidí - obyčejných pracovníků", tak tam je vždycky okolo navýšení odměn za práci plnou keců a mluví se o "problémech".

0/0
1.12.2016 8:36

M52a95r65t68i65n 95N10o11v78a94k 2509442768426

Takhle do dopadá, když jediným kritériem při tendru na zajištění dopravní obslužnosti je cena.

+2/0
30.11.2016 19:27

V61á52c82l62a35v 38S21v64o26b27o20d25a 5976808459

I můj laický rozum říká,že hlavním měřítkem rozhodnutí o zakázce by měla být kvalita.

0/0
1.12.2016 9:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.