- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zemana rád nemám, nicméně v tomto tvrzení s ním naprosto souhlasím. Vždy jsem se divil, že obyvatelé vesnic, kterými po léta zcela zbytečně projížděla nepřetržitá kolona aut, nešli ekofašistům v lepším případě troubit a túrovat motory pod okna, v horším rovnou upravit ciferník.
Souhlasíte tedy i s variantou výrazného prodražení a zpoždění kvůli sesuvům.
Na někoho se to muselo hodit, tedy další špinavost vůči jeho kritikům a oponentům.
No jako obvykle Zeman blábolí o věcech o kterých nic neví. Byť zelené pošuky nemusím, oni v případě dálnice přes Středohoří prosazovali dlouhý tunel v pevných horninách, který by dnes byl dávno hotový a i levnější. To Zemanovi nohsledi dálnici vyhnali do nestabilních svahů labského údolí s průhledným cílem namastit si pořádně kapsu. Což se Zeman snaží jak je u něj obvyklé lživě zamaskovat.
Kdyby D8 byla postavena dříve, dříve by se také sesunula.
Ehm, že je tam CHKO, potenciálně Národní park, se vědělo už dávno, a sice od momentu, kdy tam byla vyhlášena. Že tudy už komouši naprojektovali a salámovou metodou protlačili dálnici, je záležitost jiná, za kterou zelení fanatici vinu nenesou.
Nevím o jakých serpentinách to mluvíCesta z Lovosic do Ústí je podél řeky Labe, po rovince (bez převýšení) a lze ji projet (až na místní omezení na 50km/h, resp. 70km/h u Prckovic a Zálezel) souvisle devadesátkou. Je však pravda, že projíždět potom Vaňovem (před Ústím) padesátkou je utrpení a na kruháči pod Větruší jsou v dopravních špičkách dlouhé kolony. Jsem také zvědav, jak dlouho bude D8 otevřená, až tam začnou jezdit kolony přetížených kamiónů, co to udělá s podložím a těmi sesuvy
nějak jste pozapomněl na cestu přes Velemín a Paška pole na Teplice a přípojku do Ústí,tam by jste nějakou tu zatáčku našel
Tak mezi svými je mu dobře. Rád se vrací. S dálnicí má trochu problém ,když ty pravomoci měl, tak je nepoužil. Jinak ať si šáhnou do svědomí experti ,kteří navrhovaly trasy. Vyšel pěkný článek od geologa ,který jim to říkal už před 20lety. Ukazuje to na stav projektantů a těch co se podílejí na přípravě kolem silnic, nejen dálnic.
Pozvolné rozšiřování silnic do příkopů. Jejich nové asfalty za miliony jsou po první zimě roztrhané, Protože únosnost podloží je stavěná před 200lety tak 1 tunu.
Silniční loby je tak silná ,že omezení nosnosti a průchodnosti silnic je naprosto nemyslitelné. Dodávky o dvou nápravách do 3,5tuny vozí deset naše policie nic.
A všechno jsou to naše daně.
Zamotal jsi asi deset věcí dohromady a ještě polovinu nesmyslných, ale to nevadí.
Je otázkou, jakým přínosem pro náš kraj návštěva pana prezidenta vlastně je. On sám nevyřeší nic, nemá téměř žádné pravomoce, i když by je zjevně chtěl, jako jeho přátelé na východ od nás.
Jen pro dvě ,tři firmy, kteří mu dají sponzorský dar. Jinak žádný.
To zase Milouš plodil moudra.
Samozřejmě , že za stavbu dálnice, která trvá XX desítek let nemohou žádné neschopné vlády , ale zelení fanatici. Kdyby vlády ČR byly co k čemu , taksi s nimi poradily.
Povidate nesmysly. Zakony nedovolovaly takovou stavbou protnout CHKO, naopak vlady vedome privedly dalnici salamovou metodou k hranici CHKO a hodily vinu na MZP a aktivisty s naprosto relevantnimi vytkami. Narozdil od nich se opirali o platne zakony.
Takže, podle pana prezidenta, ti tzv. zelení fanatici, můžou za sesuv půdy, na kterou předtím upozorňovali.
Jo tak dlouho vyskakovali až to spadlo.
Jsem zvědavý, zda-li se dožiji toho, že někdo z těch papalášů na hoře přizná, že to byla jen a jen jejich chyba, že se dálnice začala stavět v nestabilním území východního úpatí Kubačky. Vím, spíše bude pravděpodobnější, že někdo vymyslí perpetuum mobile, než, že někdo z těch na hoře přizná zodpovědnost za tento megaprůšvih světového rozsahu, který ještě zdaleka nemá konec, protože nikdo neví, kdy se na tuto dálnici sesune další masa zeminy. Jen se modlit, aby to nezasypalo projíždějící auta.