- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skoro bych řekl že u Bíliny by nejlevnější varianta byla zapustit těch pár metrů pod současnou úroveň a poté znovu zasypat. Jedná se o 1,1 km. Příjezdy by mohli zůstat třípruhové a u kulaťáků /LIDL a ALBERT/ to pustit pod zem a nahoře nechat místní komunikace.
na to můžu říct jen:
juchů!
a
konečně!
teď ještě obchvat Bíliny ;)
Obchvat Bíliny... ten bude za pakatel.. za miliardu? Co je nutně potřeba, je obchvat kolem Prahy. Tedy nedostavěné části. Ale když vidím, kolik sotjí most... Tak to se nám ta realizace značně vzdaluje. Na to za chvíli nebude stačit ani pětiletý rozpočet.
Podle ŘSD je odhadovaná cena východní varianty obchvatu Bíliny 3,5 mld. v cenách roku 2011. Jsme v ČR takže krát 2? ŘSD už rovnou uvádějí pro stavební firmy, že trasa je vedena ve velmi členitém a geologicky složitém terénu. To budou vícepráce jedna radost. Navíc navrhovaná varianta prodlouží průjezd Bílinou z cca 3,5 km na 8 km a místo po rovině pojedete nahoru a dolů. Upozorňuji, že je navrhovaná jako dvoupruhová. Těžko říct, jestli to někdo bude při jízdě osobním autem mezi Mostem a Teplicemi využívat. Obávám se, že až se bude v roce 2030 vysvětlovat, proč obchvat Bíliny stále nestojí, že si budeme říkat, neslyšel jsem to už někdy? Třeba u D8 v roce 2016?