Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová spojka zrychlí cestu z Ústí do Mostu. Stavět se začne do tří let

Rychlejší o několik minut má být nová cesta mezi Mostem a Ústím nad Labem. Komfortnější jízdu řidičům nabídne Kladrubská spojka, silničáři ji chtějí začít stavět za necelé tři roky. Spojka propojí jižně od Teplic silnice I/13 a I/8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84a69t10ě17j 44K84o34n85v17a66l44i25n65a 8769465823

Bez obchvatu Bíliny se jedná v podstatě o zbytečnou stavbu. Současná silnice nemá v okolí Teplic žádné omezení a max rychlost je 90. Zpomalení pouze u kruhového objezdu u začátku rychlostní komunikace. Takže kdyby se po pětikilometrové spojce jelo 110, tak se ušetří asi minuta....

+4/0
20.11.2016 18:49

D66a67v62i60d 22Z62a52j13d37á15k 8595922330401

Tohle je uplne zbytecna stavba. Radsi postavte obchvat Biliny. V TP to nejede mestem a z dalnice na bilinskou je to snad pet minut.

+6/0
20.11.2016 16:32

T27o82m19á43š 92U44r90b63a32n 9884434312730

Ale hlavně když se postavíte na křižovatku u Nové Vsi, tak zjistíte, že více aut jezdí od a do Teplic a Bíliny, takže to dopravě kolem Prosetic uleví jen částečně. To se nikde nezmiňuje.

0/0
21.11.2016 8:13

J95í37ř57í 76N72o64v68o40t19n33ý 2242295314279

Mela byt jiz davno dalnice Chemnitz Chomutov Most Teplice Usti n/L.

Tohle je komedie. Pamatuji si na rok 1990 jak se rikalo, ze se dalnice budou stavet rychle a ze za 20 let bude vse postaveny v republice. Ted se bude otevirat zbytek D8 Rehlovice. Bude to asi pro papalase velka oslava a mecheche. Jinak je to ostuda. D47 je nekvalitni. Dalnice na Ceske Budejovice neni. Do Vidne take nic.

Podivejte se do byvale NDR (DDR) tam za 25 let jak tam maji postavene dalnice. Dale se staci podivat na podlozi nemecke dalnice, tam se to v zime posype soli a je sucho. U nas se to posype a je vhlky povrch, protoze spodek dalnice neni poradne odizolovany a vse je delano nekvalitne a vsechno se sidi. A to by chtelo byt Cesko zapadni zeme. Nikdy nebudeme, protoze tady je zlodejsky divoky Vychod.

+7/0
20.11.2016 15:27

M95a79r38t35i41n 61H75a49v60l15ů31j 2834118909

Cestě z Ústí do Mostu by nejvíce prospěl obchvat Bíliny a ne Teplic.

+5/0
20.11.2016 15:07

Z13d44e73n27ě89k 88W55o75l78f 9371850377645

Vyhozené peníze. Prosetice jsou od silnice relativně daleko a Nová Ves úplně mimo i výškově.

+1/0
20.11.2016 12:57

J10a18k59u94b 23K70o26l93á82ř 5924634110691

Udělejte něco s tou klávesnicí, nedá se to číst..

+3/0
20.11.2016 12:01

M96a56r75t51i54n 88H62o76u37b73a 6583961399428

tako mohl si mr. dvorak zsjiti alespon par udaju, kdyz uz se pousti do tohoto trivialniho clanku.

napr., ze kladrubska spojka nema posjit silnice I/8 a I/13. Silnici * se zcela vyhyba, spojuje 13 a 63. EIA uz ma na toto byt hotova od 2003 (to mohl treba autor zjistit, zda - jak uvadi RSD - je ci neni)

ze by silnice mela nejakyk dopad do "soucasneho" Pytlikova je holy nesmysl a jestli Bznaksy urad shcvail uzemni plan pocitajici s vystavbou a v blizkosti teto nove silnice, tak je to jen jejich problem a problem tech lidi, kteri tam pripadne koupi parcely a budou stavet.

0/0
20.11.2016 10:56

M70a30r11t11i48n 13O95s75t40r11ý 4207189228839

Vaše čeština je brilantní. Nejste náhodou redaktor z Idnes ?

+5/0
20.11.2016 12:53

M96a29r50t19i25n 30H90o98u10b36a 6823961749878

pisemny projev neni mou silnou strankou, proto se nezivim pismem.

+1/0
20.11.2016 13:09

J71a43r10o96s83l37a55v 73S81u91c25h97ý 1723319255734

Tak alespoň si to po sobě přečíst...

Nebo ani čtení není Vaše silná stránka? ;-)

+3/0
20.11.2016 13:55

M41a46r75t77i79n 17H32o48u80b19a 6513701299738

Na 2 radkach na telefonu, hak je velké okno tohoto editoru, se mi skutecne čte špatně

0/0
22.11.2016 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.