Diskuze

Část už hotové dálnice D8 zase mizí, dělníci musí odlehčit nebezpečný val

Na stavbě u mostu v Prackovicích dělníci rozebírají kus dálnice D8. Konkrétně úsek na už hotovém násypu, který navazuje na estakádu. Stroje násyp odtěžují a odvážejí. Musí se totiž odlehčit, aby nebyl příliš těžký a neuvedl do pohybu nestabilní svah.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bude to určitě po 33letech velmi těžké, přiznat kardinální omyly v celém projektování trasy, této už označené "prokleté dálnice", ale jiných závěrů se asi nedočkáme!

0 0
možnosti

Pokud skuteční odborníci tvrdí, že to má vést tunelem, tak je na místě to vůbec nedodělávat a postavit tunel. Chlapské řešení je přiznat vinu a udělat nápravu.

0 0
možnosti

Otevreme dalnici at to stoji co to stoji, termin bude splnen! Pripomina mi to komance pred rokem 89.

4 0
možnosti

Celý svah má nějakých 250-350 m výšky a celé to jede. Smykové plochy do hloubky desítek metrů. Takový sesuv se dobře stabilizuje.

0 0
možnosti

J47o92s53e76f 45N32o27v86á96k

25. 10. 2016 23:36

Za měsíc a půl hurá do Drážďan po nové dálnici!

2 0
možnosti

Podobná situace je s D3 na Sázavě, kde vedou středověké šachty.

http://praha.idnes.cz/planovana-trasa-d3-je-poddolovana-d4o-/praha-zpravy.aspx?c=A130829_1970346_praha-zpravy_zuf

http://praha.idnes.cz/dalnice-d3-muze-kvuli-stolam-vest-jinudy-f08-/praha-zpravy.aspx?c=A130830_1970837_praha-zpravy_bur

Tam to také politici a ŘSD tlačí silou v této stopě a neposlouchají odborníky-

"MF DNES má k dispozici posudek z roku 1996, který navrhovanou trasu dálnice D3 označuje za nebezpečnou. ...To dokázaly i výpočty. Kdyby se zde přece jenom začalo stavět, dálnice by se podle něj neúměrně prodražila."

A jako v Prackovicích, jede se dál...

0 0
možnosti

Trochu mi to celé svým průběhem připomíná dění před katastrofou Vajont 1963. Neschopnost si přiznat, že to třeba nemusí "nakonec nějak dopadnout", neschopnost přiznat si odepsání investice a přijmout zodpovědnost za zatáhnutí za záchrannou brzdu.Podobnost je i s těmi jílovými vrstvičkami...

https://www.youtube.com/watch?v=UNWKHp2NYMc

5 0
možnosti

J41a40n 85A55l28b96e79r83t

25. 10. 2016 19:12

;-D;-D;-D To je komedie, 30 let ji staví a když je skoro hotovo, tak se zjistí, že je špatný podloží a musí se předělat??? 8-o

1 0
možnosti

O nekvalite podlozi se vedelo od schvaleni projektu, je to jen dira na statni kasu, protoze sanovat a zpevnovat, pokud se vubec nekdy zkolauduje, bude porad. Zvlast pri zatizeni dalnice provozema a tim navysenim chvenim. Je to smutne, ale zrejem bude stale levnejsi misto opustit a dalnici vest tunelem.

1 0
možnosti

Myslím, že ty milióny tun kamenné sutě docela dlabou na to co je lehtá nahoře na asfaltovém koberci. Léta tam poskakoval vlak, střílelo v lomu a nic. Tohle je jiná dimenze, jiná váhová kategorie. V geologii moc sběhnutý nebudete.

0 0
možnosti