Diskuze

Dálnice D8 má další problém, vedle svahu ujíždí i estakáda

O milimetry ujíždějící svah v blízkosti sesuvu z roku 2013 není zdaleka jediný problém dokončované dálnice D8. Skutečným průšvihem totiž může být most u Prackovic, který se každým dnem propadá. Velikosti denních deformací jsou přísně tajné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J12a34n 57T52a93r28a20b20a

22. 10. 2016 23:11

""jezdit se bude v prosinci" řekl Ťok"..... takže se bude jezdi v prosinci.. a v lednu se bude létat, a pokud zaprší, tak i brodit. V tu dobu řekne Ťok, že nic takového nikdy neřekl

0 0
možnosti
PHH

Už jsem to psal jednou. Nakonec z celé D8 bude jen hodně široká cyklostezka.

0 0
možnosti

Proč mi ten Ťokův projev připomíná jistého Haška, když tvrdil, že žádná schůzka nebyla, nebyla, nebyla? Přece i Ťok si musí být vědom toho, jak to tam dopadne.

Jeho krásný eufemismus "svah se nám začal trošku hýbat" budeme velmi brzo srovnávat se skutečností. Moc se na to netěším. :-/

Termín 16.12.2016 dodržíme, závěry XXVII. sjezdu splníme a překročíme, pětiletku za čtyři roky, blablabla - takových plků pamatuju ve svém věku už fakt hodně. Spíš by mě zajímalo, jak rychle po otevření tu dálnici zase zavřou.

BTW - Hollywood už se prý zajímá o autorská práva. Bude to kasovní trhák.

1 0
možnosti
PM

Tak kdyby tu část dálnice nabídli filmařům na zničení, tak ještě něco vyděláme. A pak to postavíme znovu lépe, jinak, jinudy... (a probudil jsem se)

0 0
možnosti
RJ

R14e23n10é 63J93í26š29a

13. 10. 2016 12:13

Kdo se vyzná, řekněte mi, proč se vůbec musela vést dálnice přímo na Ústí, proč to nešlo vést někam na Most či Bílinu a až odtud do Ústí? Vést to na vrcholky kopců přes území, o kterém už se na základce učí, jak to tam je samá sopka, mi nepřipadá šťastné.

0 0
možnosti
MR

M69a16r54t52i52n 24R95a24m

13. 10. 2016 12:33

Pane Jíšo: Protože ta dálnice vede z Prahy do Drážďan, proto vede na Ústí. Ale pokud jde o ten problematický úsek, je to spojení z Lovosic do Řehlovic, tj cca na půl cesty mezi Teplicema a Ústím, takže D8 nevede přímo do Ústí.

1 0
možnosti
AP

Tak jenom doufám, že ten soudní znalec není zas paní Pošvářová. ;-D

Jestli si piloty sedaj výrazně víc, než bylo plánováno, tak to už průser je... to by taky mohly mít výrazně nižší únosnost, a utrhnout plášťový tření, a pak nazdar estakádo. Nevim jak by to sanovali, to snad jedině hloubkově upravovat podloží. Ale bez konkrétních hodnot je to jedna paní povídala. Nicméně já stále věřím, že tam dozor nedělá nějaký sebevrah před smrtí, kterýmu to je jedno.

0 1
možnosti

Každý si může poslechnout geologa Vladimíra Cajze (na aktualne.cz), který to popisuje celkem jednoznačně. Jílové vrstvy tam prostě jsou a nějaké Ťokovy plky je v klidu neudrží.

0 0
možnosti
VK

D8 - Nekonečně stavěná dálnice,která má sice slib, že bude letos zpuštěna ovšem

až bude 100% jistota bezpečného plného provozu, má po této další zprávě naději

že k tomuto finále v dohlednu asi zase nedojde. Už i tak po 33 letech budování, si do budoucna právem ponese přívlastek- dálnice s problémy!

0 0
možnosti
MV

Šak oni to Ťuk a Bzuk intenzivně řeší a zachrání, určitě přizvou na pomoc i Neználkovy mechaniky - Šroubka, Vroubka a Paroubka.R^

2 0
možnosti

Nezapomínáte na Keksíka? Šroubek a Vroubek bez něho nedali ani ránu.

0 0
možnosti
TK

K dokonalosti už chybí jen to, aby ten most stavěla firma Bögl & Krýsl.

1 0
možnosti
JT

J58a75n 61T31a52r76a83b79a

22. 10. 2016 23:14

Například. Ve spolupráci se Skanska a Eurovia...protože jejich zásluhy o vlnobití na D1 a D11 jsou fenomenální

0 0
možnosti
PK

P96e28t49r 51K54o70r10b35e38l

12. 10. 2016 21:47

Stejně za to můžou ekoteroristi, že ten tunel masívem prosazovali málo.;-)

10 0
možnosti