- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže se bude v délce 4 km zdálnicovat silnice vedoucí mezi poli, kde se bezpečně jezdí 90kou, ale zůstane katastrofický a nebezpečný průjezd obcí Loutouš (u Slaného) se 40cítkou, kde by stačil 2km obchvat.
Důkaz že politikům jde o víc o předvolební úplatky od stavebních firem, než o bezpečnost a plynulost provozu.
Vyhoda u D7 je, ze je vetsinou polovicni profil jiz postaveny, mosty pres silnici pripraveny na 4 proud, takze vystavba zde muze probihat pomerne rychle...
Nechci být škarohlíd, ale bezmála čtyřkilometrový úsek za rok a půl, přičemž celá trasa má být hotova do roku 2023? Zbývá ještě asi tak 40 km. Tímto tempem to vychází tak přibližně do roku 2033, nedojde-li k žádným komplikacím.
Ja tem terminum staveb taky nerozumim. Nejsem stavar, ale prijde mi, ze to u nas fakt vsechno trva neskutecne dlouho.
Tak jsem si klikl na článek, protože mě zajímalo, na co u Postoloprt potřebují šestipruhou dálnici. A ejhle, ono to není rozšíření, ale prodloužení, titulkář je zase v lihu.
Jel jste tam tudy někdy? Na nedaleke zone triangl se nyni stavi fabriky pro x tisíc zamestnancu, sedmicka je uz ted nesmyslně peplnena a zacpana, co po tomto narustu. Navíc usek u postoloprt je dle mého jeden z nejneprehlednejsich cele trasy. Navíc ze ze 7 i kvůli napojeni na německo bude D7 slibovala uz kdysi Spidlova vlada, ale nakonec se zvolila nesmyslna miliardová rekonstrukce namísto rovnou rozsireni na dálnici.
2023, cely usek? Jako az do Prahy? Pokud ano, rak spis tak 2123, ne?