Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zadlužený muž se nechtěl vzdát domu, tak ho zapálil a otrávil se v něm

Muž z Varnsdorfska, jehož dům se dostal do exekuce, ho radši podpálil a chystal se v něm zemřít. V bezvědomí ho tam našli hasiči. Z domu zbyly trosky. Případ se stal v úterý nad ránem ve vsi Studánka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P23a40v57e29l 91P49o22k64o43r92n68ý 2236214250962

Takže nadělat dluhy a s tím, že za ně ručí domem a pak ho zapálí? Doufám, že dům byl pojištěn na žhářství, já bych do záruky nepojištěný dům nebral.

0/0
7.9.2016 12:39

K71a46t47e60ř49i93n63a 75V60ý83b66o32r38n44á 6390279629

Jednalo se o nebohého, vysokoškolsky vzdělaného podnikatele, který byl v dozorčí radě ve firmě IČ 27710912, společně s jedním Ukrajincem a Rusem... Inu dělat takovým pánům bílého koně, se nevyplácí. Nic to ale nemění na z ́tom, že utíkat před zodpovědností a to ještě ve stylu "po nás potopa", je krajně zbabělé.

+6/−2
3.9.2016 7:31

J92a83n 58Z92e97m93a38n 1136945914286

Jestli měl titul, tak je to jen potvrzení toho, že ani vysoká škola není zárukou inteligence. Podobně jako kdysi doktor, co se nechal nalákat na dopisy z Nigérie a pak zastřelil na velvyslanectví konzula.

+2/0
3.9.2016 7:47

M62a28r21i15á15n 72B66é60r31e35š 1162332386734

Podobně jako jistý Miloš Zeman, toho času prezident.

+2/−3
3.9.2016 7:52

P34e90t57r 19S94c11h49ö18n 7193296232313

Miloš odpovídal na dopisy z Nigérie a pak odstřelil konzula? 8-o

+1/0
3.9.2016 11:59

M67i67l51o54š 41K85o75t52e70k 3549214

Dokažte, že jste chytřejší než Zeman!

+2/0
4.9.2016 9:34

K98a70r16e19l 33Š92i34k29ý59ř 5679455876974

Bejt na jeho misto udelam to same,

0/0
3.9.2016 4:21

K37a62t85e81ř98i48n95a 52V46ý63b27o34r74n54á 6810459789

Ani mě to nepřekvapuje. Utéci před odpovědností a bezohlednost< je pro vás typické, pane Šikýři.

0/−1
3.9.2016 6:49

M27a73r62t83i47n 85B12u76r30e58š 3516825358321

A tedy svoje dluhy hodláte řešit jak? Myslíte, že tím zapálením se vyřeší?

0/0
3.9.2016 17:30

B40e15d65r71i42c46h 79Z10i33t90k92o 1736950608365

Vracím se do diskuze, abych navázal na mnou rozjeté vlákno níže, v němž jsem za mnohé kritizován, především Vám však chci představit tuto konkrétní nemovitost tak, jak se dražila opravdu na konce příběhu, tedy 23.8.2016, kdy byla vydražena novým vlastníkem za 3 333 000 Kč, přičemž vyvolávací cena byla 5 mio. Tato nemovitost se v době předchozí prodávala i na mnoha serverech standartní cestou, tedy nabídkou realitního prodeje.Ani v případě postupně snižující se ceny v rámci realitního prodeje, ani v případě exekuční dražby, není v anabázi jediné temné a podvodné místo, nemovitost byla nabízena i v Německu.Každý se mohl zúčastnit a každý ji mohl koupit, zcela anonymně, zcela transparentně.Bez možnosti korupce, či klientelismu. Odkaz na výše uvedenou dražbu : http://www.eurodrazby.cz/drazby/detail-drazby.jsp?id=7381# prohlédněte si dům, pročtěte si dokumenty, zajímá-li vás to opravdu. Mám zkušenosti s elektronickými dražbami vetšiny aukčních portálů a mohu tento způsob označit za velice seriozní oproti fyzickým dražbám.

+3/−2
3.9.2016 0:17

A86n24t17o54n96í82n 96Z12e95l60e42n37ý 2404253231726

Tady vládnou emoce a první signální soustava. S fakty neuspějete.

+3/0
3.9.2016 8:20

Š21á41r97k54a 91K37o74l81á21č86k33o10v65á 8336213979

Chudak. Meli ho nechat radeji umrit. Takto nems dum,ma znicene zdravi a jeste vetsi dluhy. Jak bude zit? Bude mit zivot horsi. Ma vzdy smysl zachranovat sebevrahy? :-(

+4/0
2.9.2016 22:26

P86e69t75r 60S68c85h33ö36n 7793716372413

Má! I kdyby je u toho měli zabít.

0/0
3.9.2016 12:00

M27i33c16h87a90l 91U48r81b68a85n 2548759362828

On se neumi ani otravit v horicim baraku? :D

+1/−1
2.9.2016 21:50

M54i40r59e85k 13G18a89j66e75r 5711396899460

A po dalším poklesu ceny má dům hodnotu zápornou.

+1/0
2.9.2016 21:19

D40a68n69i22e73l 14T67e92n30č94l 1845270961461

Dlužník, nejde-li o profesionála, je pod obrovským psychickým tlakem včetně svědomí, ztráty sebehodnoty. Přijmout, že má míň než nic a najít nějakou perspektivu trvá bez pomoci zvenku roky, klidně deset let. Na psychologa těžko měl, stát riziko že mu rupne v bedně podceňuje, tak holt tohle se zatím občas stane :-(

+5/0
2.9.2016 21:07

M66i32r60e85k 30T30u18r98e29č27e88k 4153612690872

Asi se nam v te demokracii a svobode vytratila ta pravdolaska..

+4/0
2.9.2016 22:16

J42o69s56e32f 32K35o17m64e27n60d54a 3419979364437

A stejně za to může Havel ;-)

+1/−1
3.9.2016 0:12

L22a29d80i57s14l45a55v 62M39a69t28u51l63a 3171519840702

Havel ho přinutil se zadlužit. ;-)

+3/0
3.9.2016 0:55

H96o45n97z71a 58N19o42v29á15k 5768288875936

To by mně taky otrávilo.

+4/0
2.9.2016 17:50

B85e94d79r48i69c84h 68Z16i17t58k72o 1516150678245

Tento muz ve svem zivote delal dluhy, svoji nemovitost mohl prodat pouze do okamziku, do nejz na nej exekutoru uvalil plombu na katastru" exekucne zabaveno", pozdeji uz jenom vyslovene s trojstrannou dohodou s nim. Tomu ovsem predchazelo dlouhe jednani veritelu i exekutora, byl-li dum exekucne zabaven, nejspise vse smerovalo k narizene drazbe, v niz byla cena vyvolavaci cena( nejnizsi podani) nastavena dle pomeru k vytvorenemu odhadu, jestli muz nespolupracoval a odhad vznikl bez pristupu k nemovitosti, mohla byt vyvolavaci cena podhodnocena, to vse k tozi dluznika.Bylo v jeho zajmu vyjit vstric smerem k drazbe, nebot o tuto castku se mohl snizit dluh.Bohuzel tento muz zvolil prwsne opacny zpusob, kdy sebe pasoval do role obeti jiz bylo ublizeno vsemi okolo a jenz byl srazen na dno, kym ale? No kym? Kdo si pred lety udelal milionove dluhy? Komu veritele pujcili a kdo od nich penize svobodne bral? Ze by se dluhy nemusely platit? Ne, udelal ze sebe obet systemu a psychicky to neunesl, vzdorovite se pokusil o sebevrazdu a zapalil dum, cimz ublizil vsem kolem sebe, detem, rodine i veritelum.Dluhy nikam nezmizi v ohnisti...

+6/−25
2.9.2016 17:47

M82i31r92o29s24l56a68v 48R26a11t92a23j 5131383254515

no páni, vy jste se tu vypsal - no, smím se zeptat?: nechtělo byy to trošku nějak více zainteraesovanosti soudců, policistů, bankéřu a já nevím čeho ještě, aby nedocházelo k takovým tragédiím (i vypsané v zákonech) - přeci jenom, jak si vzpomenu na případ 70 leté stařenky, co dlužila 90 kč v nemocnici a sebrali jí celý byt - tak to nesvědčí o pomoci státu, soudců, správních orgánů, atd.....já vím, není to jednoduché, ale není to taky ryze o české povaze - všeichni všem závidějí a nidko nikomu nechce pomoct...

+18/−3
2.9.2016 17:52

B68e66d59r31i57c65h 93Z11i44t36k96o 1556400398565

Clovece, budte realista, kdyby prave Vam ten muz dluzil miliony, tak take mate zajem na uhrade dluhu.Krome toho, dum se prodaval dlouhou dobu a mezi jinymi cenami byl aktivne nabizen i za cenu 5 mio.Vyhledrjte si, prosim, nabidky i fotografie na netu, staci Google, ten dum byl krasny, ale nezajem kupcu byl zkratka realitou.

+6/−13
2.9.2016 18:04

B75e86d48r98i90c29h 59Z48i76t84k12o 1656440418685

K te filozoficke casti, kam az ma smerovat pomoc veritele? Vy prevadite odpovednost na system, ja tvrdim, ze na zacatku byla svobidna vule dluznika a jeho pidpis, ma-li ten muz volebni pravo, obcansky prukaz a ridicak, je svobodny, odpovedny a muze konat dle sve vule, samozrejme vsak musi nest nasledky.

+3/−9
2.9.2016 18:06

M27i46r49o97s50l92a49v 72R23a47t94a95j 5731833274215

už jsem reagoval niže, já vím, nebylo to tak jednoduché pro něho, mě prostě může bejt ukradenej, a co se týče filozofie, rád filozofuju:-P

+1/0
2.9.2016 18:12

M72i39r62o92s32l83a78v 76R74a83t64a92j 5861263954765

hm, to jsem netušil, že se to dá lehce vyhledat, že mě to nenapadlo- jsem prostě blb - no měl to unížit na 4 nebo i 3 mega, aspoň něco - no a měl se z nejhoršího vyhrabat - to máte pravdu - i přesto trošku mu měli pomoct a vyčkat chvilku - no dneska už to tady ukončím tu diskusi;-D jsem už blbej z toho . takže to ukončím tím -je mi ho líto, měl to řešit trošku jinak a měli taky trošku pomoct - je to možná utopie, ale ty věci se mají řešit v klidu než takhle....

0/0
2.9.2016 18:09

B63e94d37r55i62c90h 65Z43i37t91k52o 1356170118475

Souhlasim, toho muze je mi lito a pral bych si, aby si dluhy nikdy neporidil.Necht je to varovanim pro ostatni, kam az muzou dluhy vest.

0/0
2.9.2016 18:13

M75i46r31o18s43l59a61v 91R51a62t83a15j 5631753524955

jo, já vím...doufám že dnešní děti dobře učí ve škole, že clověk si to má zařídit v životě tak, aby se nedostal do takových "srabů" - prostě si říct, na co mám, až kam můžu zajít a strop....Vím, že se to už učí, doufám, že dobře....

0/0
2.9.2016 18:15

M59a52r66t49i20n 92B60u77r44e46š 3206675258811

Problémem dnešních dražeb je, že v případě dražby nemovitých věcí má obvykle dlužních daných exekucí a dluhů více.

Jednou kdosi psal, že exekutor dražil dům kvůli dluhu 20 000Kč, nicméně daný redaktor si neověřil, že draží ten exekutor, který příkaz vydal jako první a na nemovitosti bylo 10 ex. příkazů + nějaká zástavní práva.

Věřím, že i v tomto případě ta dlužná částka nebude konečná.

0/0
3.9.2016 17:35

R40a10d37i61m 56P59o36l63á14š35e10k 9206323919859

V prodeji domu byl možná problém v tom, že byl individuálně upravený. To kupci nemají rádi, obvykle si chtějí nově koupený dům upravit podle svého a proto všelijaké speciality původního majitele jim akorát překážejí a zvyšují jejich náklady.

+1/0
2.9.2016 18:52

P48e69t83r 84V35o13ň24k23a 2507693409103

Už jen proto to, že někdo dostane utracených mých 10 milionů za 3 míče v exekuci, by ten dům nejen shořel, ale ještě bych ho rozmetal pořádným výbuchem.

Největší vychcánci exekutoři a sebranka na ně nalepená tahle za desetinu a méně hodnoty skoupí majetek a pak si jej užívají, nebo jej s více jak desetinásobným ziskem zpeněží. Dokud bude tato státem posvěcená zlodějina fungovat, měla by shořet nebo vybouchnout každá nemovitost prodávaná za zlomek své ceny nějakýmu vychc.... exekutorskýmu srá...;-O;-O

+2/0
2.9.2016 20:17

B21e49d27r77i31c90h 24Z10i37t54k37o 1216470708585

To ale nemate predstavu o tom, jak to dnes funguje, udelate dluhy, ty jsou samozrejme navysovany pri vymahani o kazde mozne polozky, pak to dostane exekutor, ten si uctuje sazby, necha udelat odhad a nemovitost se drazi ve verejne, opakuji verrjne drazbe, v 98 % na ekektronickych drazebnich portalech, kde dochazi k objektivni soutezi o predmet drazby.Kazdy jej muze koupit, vydrazit, naprosto regulerne. Samozrejme vsechny poplatky a sazby jsou strhavany a uctovany dluznikovi.Jenze kdyz se zamyslite, ze prodavate dum za 10 mio, tak pri beznem prodeji rovnez je provize realitniho maklere 300 k.

+3/−1
2.9.2016 21:13

T41o43m56á34š 54K90r93e59j21č17í 1535111410701

V praxi to tak nefunguje. Kdybyste o tom něco věděl, nikdy byste sem nepsal tu nesmyslnou teorii. Exekutoři vám nedovolí dům prodat za tržní cenu ani omylem a symi udělají cokoliv, aby k tomu nedošlo. Prodají ji kamarádůn za odhadní cenu a ta je ještě směšná. A ty dražby? Byl jste někdy na nějaké? Když přijdou jiní zájemci, kteří by přeplatili nabídku, dražba se zruší a udělá se jindy a to se klidně opakuje tak dlouho, až na ni přijde jen ten srávný kupec. A věřte, že s tím absolutně nic nemůžete udělat. A v konečné fázi vás okradou tak, že nemáte barák ani splacené dluhy. Realita je taková a ne podle těch vašich teorií. A to k tomu máte pochopitelně obstavené účty, mzdu....

+4/−1
2.9.2016 21:26

A68n37t50o16n42í57n 42Z22e21l10e81n77ý 2634733101986

Vy byste mohl z fleku psát do Rudého práva.

+1/−1
2.9.2016 22:24

B34e52d90r55i89c68h 58Z75i80t87k14o 1956260458605

Clovece, jsem drazebni matador, jsem zaregistrovan na mnoha drazebnich serverech a jsem vitez mnoha aukci, kupuji predevsim byty, ale i jine nemovitosti.Podivate-li se na prazdninove archivy drazeb, mam mnoho viteznych priklepu a nikdy jsem nebyl v osobnim, chcete-li neformalnim, spojeni s exekutorem, ci aukcnim portalem.Lzete, verejna elektronicka aukce je vec transparentni a vyvolavaci cena, tedy nejnizsi podani se stanovuje pomerem k odhadu pro prvni i nasledna drszebni jednani.Odhad vznika na zaklade soucinnosti, ci naopak nesoucinnosti dluznika, presto vsevhno takto vytvoreny odhad je pouze nastrel . Zrovna nedavno jsem soutezil byt s vyvolavaci cenou 90 tis a nakonec sel za 335, domek s vyvolavaci cenou 2.4 se vydrazil za 7 mio, co tomu rikate?

+2/−2
2.9.2016 22:55

M32a85r59t31i22n 78J78i35r59o58u59s65e91k 7596535915688

Že ten, kdo ten domek strčil do aukce s vyvolávací cenou 2,4 byl dobytek, když se domek nakonec prodal za 7.

+2/−2
3.9.2016 1:11

B17e30d60r62i41c82h 94Z87i49t45k19o 1256220818895

Snazil jsem se lepe pochopit Vase myslenkove pochody, proto jeste doplnim, na aukce exekucne zabavenych predmetu, vcetne nemovitosti se dnes nechodi, fyzicke exekucni drazby se dnes temer neporadaji, drazite vzdy po registraci a splneni podminek ze sve kancelare, bytu, telefonu.Dalsi postreh, jestlize dluzite napr. 200 k a system Vam skutecne zabavi dum za 2.5 mio( cena dosazena vydrazenim- nejvyssi podani) rozdil, po odpoctu vsech vysokych nakladu provazejicich drazbu a rizeni Vam je vyplacen.Ja ten system nestvoril, jsem na druhe strane a cekam na veskere verejne nabidky bez moznosti uplatneni jakychkoliv konexi, ci korupce.

0/−2
2.9.2016 23:19

M34a49r60t64i84n 94B74u49r75e91š 3346625398251

Faktem je, že někdy od roku 2012 nelze dražit fyzicky nemovitost, ale dražby nemovitých věcí probíhají elektronicky ze zákona. Exekutor vydá dražební vyhlášku, kterou musí zveřejnit na portaldrazeb.cz dle nařízení exekutorské komory (v praxi jsou zveřejňovány ještě na dalších portálech) dále dražební vyhlášku vyvěsit na úřední desce kde má dlužník bydliště a úřední desce obce kde se nemovitost nachází dále musí obeslat všechny, kteří mají k nemovitosti nějaké právo (zástavce,spoluvlastníky, oprávněné z věcného břemene aj.).

Do dražby se může přihlásit každý mimo dlužníka a jeho manžela. Vyvolávací cena jsou 2/3 ceny kterou určil znalec (dlužník se proti znaleckému posudku může odvolat k soudu). Každý kdo se přihlásí do dražby a složí jistotu dostane svoje přihlašovací jméno a heslo v den dražby se přihlásí a pak už jenom kliká na tlačítko přihodit. Většinou ti kdo draží dostávají anonymní uživatelská jména jednotliví dražitelé ani neví proti komu přihazují.

Dražbu lze zrušit či odložit jen ze zákonných důvodů.A když se odloží na jiné datum tak dražitelé jsou stále přihlášeni pokud svoji přihlášku nevezmou zpět

0/0
3.9.2016 17:44

P66a16v72e66l 52M42a83r62e64š 2436468233211

Půjčovat peníze je riziko podnikání ( sám se tím živím) některé dluhy jsou zkrátka nevymahatelné. Pán měl smůlu, že byl vlastník nemovitosti. kdyby ji včas "prodal" a měl holou ři ́t má věřitel smolíka...

0/0
10.9.2016 12:37

J95a66n 95K45r34p18e97c 5116173634782

tak nazyvat nekoho starenkou v 70ti... budiz. a ten pripad ktery tady zmonujete je samozrejme naprosta pitomost.

+1/0
2.9.2016 21:39

P52a91v24e95l 97M33a26r25e87š 2256818913751

V téhle zemi se rozkradl bilion.

nejde o to platit svoje dluhy, jde o to, že exekutorská mafie ten dluh navýší o statisíce.

Lépe to měl vymyšlené ten chlápek v ostravě, akorát na tu s---ni exekutorskou špatně mířil a netrefil se...

0/0
10.9.2016 12:35

J41o58s26e55f 87P35i48š67v28e98j39c 5246676928339

Naprosto ho chápu.

Meli ho nechat...

Je jen otázka času, kdy si to zopakuje.

+3/0
2.9.2016 17:12

K55a75t45e23ř24i57n70a 54V19ý67b47o76r28n64á 6310459649

Já ho nechápu. Teď ho ještě zavřou za žhářství. Takhle se problémy neřeší.

0/−10
2.9.2016 17:25

M18i79r88o46s81l59a42v 87R64a49t37a34j 5301723514565

on ale chtěl tu nemovitost prodat za 10 melounů - tak proč mu ho zabrali - mohl splatit dluh....

+3/−1
2.9.2016 17:31

K79a11t73e66ř20i47n65a 72V21ý48b37o32r14n13á 6130209289

Protože ji za těch 10 mega nikdo nechtěl. Proto se nemovitosti prodávají v dražbě nejvyšší nabídce.

+5/−6
2.9.2016 17:36

M49i76r84o43s89l66a20v 95R85a88t36a97j 5121613864455

no, a to je zas ten problém - dle této logiky mu stát nechtěl pomoct - chtěl p(dle mýho, já to nevím) peníze hned, tak nečekal na prodej a raději mu ho zabral a přitom věděl, že tolik nedostane....částečně fakt za to mohou - měli ho nechat chvilku, zda by to nestřelil řekněme za 3, 4, 5 6 melounů, takhle v ddražbě to cinkne možná max. 2 mil. - z toho je vidět, že mu to došlo a udělal to z nervů...

+1/−1
2.9.2016 17:39

K13a61t53e82ř78i90n95a 40V61ý23b77o56r38n77á 6450989599

Tyhle věci se nestávají ze dne na den. To nejdříve nesplácíte, potom vás uhání věřitelé, když nereagujete, tak vás dají k soudu, ten vás odsoudí, potom je teprve nařízená exekuce... Celé to trvá několik let, takže na prodej nebo dohodu s věřiteli máte spoustu času. Ale když na to kašlete, tak máte smůlu a ten barák za vás prodá exekutor.

+2/−2
2.9.2016 17:48

M49i86r81o84s46l83a25v 83R39a22t44a13j 5851743454755

já Vám věřím, jsem laik, jen sleduju diskuse a zpčastňují se jich, jen mě trochu pije krev, že se to takhle řeší až z toho je tragédie....s tím nic nezmohu, já vím, ale chce to víc na takových věcech zapracovat...no dneska už tu končím ...rád diskutuju s inteligentníma lidma....

0/−3
2.9.2016 17:54

T78o30m33á21š 23K87r87e63j16č86í 1615881740951

A kde jste přišla na to, že to trvá několik let? Stačí mít úvěr, podepsat rozhodčí doložku a jednou včas nezaplatit. A jste bez baráku do měsíce.

0/0
2.9.2016 21:29

P35e48t49r 26N27o25v13o29t28n31y 1411480741

A proč si někdo bere úvěr s rozhodčí doložkou? Protože chce přijít o barák?

+2/0
2.9.2016 23:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.