Diskuze

Dálnice D8 je po sesuvu poškozená víc, než se čekalo. Ujela o 40 metrů

Problémy na dálnici D8 nekončí. Po odtěžení svahu, který se sesunul v roce 2013 u Litochovic na rozestavěný úsek, čekalo stavbaře nepříjemné zjištění. Sesuv posunul těleso dálnice téměř o čtyřicet metrů. Termín otevření v prosinci to ale ohrozit nemá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Nekonečná stavba této dálnice D8, je skutečně nekonečná i když SLIB, že nebude zpuštěna pokud nebude 100% jistota provozu, zní přijemně i po 33 letech. Ona ale jak vidět i vývojem, vlastně tato JISTOTA se rovná nule. A tak s tímto poznatkem půjde dálnice do své budoucnosti, což ji asi i právem zůstane - bohužel!?

0 0
možnosti
PK

P40e30t79r 61K24o21u97b58e13k

21. 9. 2016 21:48

Měl se stavět ten střední tunel (pod Kubačkou); byl navrhován už od poloviny 90. let...

0 0
možnosti
JK

Ano, podloží je tam nestabilní, ano vědělo se to předem, ano byla jiná trasa a ne jedna. Ano, ekosdružení protestovaly proti jekékoliv trase.

Zase na druhou stranu, ta železnice tam vedla možná víc než sto roků. Nejsem místní pamětník, ale věděl by někdo, zda byla ta, s dálnicí souběžná, železnice zasažena sesuvem, kolikrát a jak často? Z toho lze odhadnout, co tam hrozí, především v místech, která neleží přímo pod inkiminovaným lomem.

Stavět znova jinudy by vyšlo pekelně draho (rekultivace opuštěné stavby?), dostavba vyjde na zlomek ceny. Tady není moc co řešit, jen snad ochanu před padajícím kamením. Toho si řidiči užijou kousek dál u skal kolem Labe dost. Snad každý rok je v novinách zpráva, že se na silnici z Hřenska do Děčína.

PS: Sesuv půdy se udál i v Rakousku i ve Švýcarsku. Co tak se zeptat tam, jak šli na to oni a jaké mají zkušenosti. Tady to měli ohrazené předem: https://www.youtube.com/watch?v=ONBRJgFbtrg

0 1
možnosti
ŠT

nikdy predtim tam nebyl problem. Sesuv zavinil zarez dalnice do terénu a ne lom, jak se snaží ťukťuk lidem nalhat. Lom tam je více jak 70 let. Nestabilni to tam je na více místech, jak geologové varovali předem.

1 0
možnosti
JD

No,... za tu dobu, co ten kousicek stavi, meli ve Svycarsku udelanej Gotthard...[>-]:-/

2 0
možnosti
VS

Gotthard byl postavený rychleji,za 16 let.Celá D8 počínaje z Prahy se začala stavět kolem 1986,tedy 30 let.

3 0
možnosti
VM

V25í61t 85M47r96h68a57l

5. 8. 2016 22:51

Tomu říkám novinka, opravdu zajímavé. To že je dálnice pod sesuvem poškozená, muselo rozumnému člověku dojít, ovšem u téhle stavby ten zdraví rozum chybí celou dobu.

2 0
možnosti
JK

Stojí takhle autobus a řidič se hrabe v motoru: "Já vím co tomu je! Já vím co tomu je!" Poskakuje kolem jeden cestující. "A co teda?" ptá se řidič. "Je to rozbité"

Ano, oni věděli, že to bude rozbité. Jen nevěděli jak moc. Že vy jste se styděl jim to poradit?

1 0
možnosti
Foto

Prosím, hlavně žádné socialistické závazky s určitým datem dohotovení. Práce kvapná atd... Co bude platná dálnice, která se bude za pár týdnů či měsíců opravovat. Čekáme na ni léta, tak nějaký týden navíc nás už nespasí. Hlavně ať je dílo kvalitní.!!

3 0
možnosti
ŠT

jj, jen to za těch 30 let neuspěchat ;-D;-D

0 0
možnosti
TM

Je to vina projektantů. Nestabilní podloží měli zjistit a v projektu řešit opatření. Na stavbách by neměla být žádná překvapení a už vůbec ne desítky let stará.

1 0
možnosti
VM

V62í64t 29M85r71h56a45l

5. 8. 2016 22:49

O nestabilním podloží věděli moc dobře, ale to se jim nehodilo ,,do krámu", tak to holt zakamuflovali a výsledek vidíme.

1 0
možnosti
Foto

Jak řekl statik co tuto dálnici po sesuvu zkoumal "já bych po ní radši nejel, tohle se může kdykoliv opakovat"

3 0
možnosti
DH

Ťok: Chceme, aby desítky miliard nepřišly vniveč. Najednou...;-€

2 0
možnosti
TK

Ono se něco čekalo ? Kdy by jo, tak ta stavba vůbec nezačala.

3 0
možnosti