- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za 4 roky??? Včera bylo pozdě. Běžte se podíval jak dopadly naše loděnice protože se nedá využívat Labe pro lodní dopravu. Jsem zvědak kdy se to zase vzpamatuje. Celé ovětví se tou liknavostí ničí.
Jestli je to v Natuře nebo jinak pojmenované ochraně přírody vůbec nic neznamená. Záleží na politické vůli a podpoře stavby, pak je možné na vše vydat vyjímky.
Vždyť je to rozdíl hladiny jen pár metrů! V Ústí na Střekově je rozdíl hladiny před a za jezem daleko větší. Tak proč se z toho dělá taková věda!
Není to rozhodnutí naší vlády. Není to ani moc o naší přírodě. Naší vládě nic jiného nezbilo. Psal jsem už před měsícem. Němci naše lodě nechtějí na svém Labi. Donutili nás přijmout naturu a přesně vědí ,že se teď umlátíme sami i u těch soudů.
Firmy používají železnici a silnici. chtěl bych, ale vědět v jakém poměru. Kolik přepraveno po silnici a kolik přepraveno po železnici ,kolik el. soupravami kolik naftovými atd..
Problém jsou Drážďany a jejich mosty?? To se ti amíci nějak netrefili. To byl jen žert.
Jsem jen zvědav co budou říkat ochranáři ,až tím Labem nepoteče voda nebo jen splašky. To začnou volat ať se tam něco vod někad pustí. Loni to bylo už hodně zajímavý a letos je to taky dobře nastartováno.
Nejsem tak optimistický jako vládní úředníci.
Lodní doprava dělá zlomek dopravy po železnici.
Problém je nedostatečná kapacita železnice, nicméně to se výhledově zlepší díky plánované vysokorychlostní železnici pod Krušnýma horama, která převezme kus osobní dopravy z "polabské" trasy.