- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Článek je poněkud nepřesný. Hlavně přiložené fotografie jsou z úplně jiného místa, než je popisováno. Východní nádraží v Děčíně je rozděleno do 2 částí - na nákladní část dopravy a část, kde je provozována osobní doprava. Obě nádraží mají svou budovu a ty jsou rozděleny ulicí 17.listopadu. Kdysi byla mezi oběma budovami lávka, která byla někdy v 70 letech stržena. Fotografie ukazují místo, kde tato lávka byla.
Problém ale je, že popisovaná oprava se vztahuje na lávku přes nákladní část Východního nádraží - ta je tvořena historickou částí ze snýtované ocelové konstrukce a nověji postavených přiváděcích chodníků z betonu, které vznikly při stavbě Nového mostu přes Labe (někdy v roce 1987).
Další poněkud zavádějící informací je, že město Děčín chce nýtovanou ocelovou konstrukci opravit. Bylo mi divné, na co by byla potřeba 44 miliónů Kč, když by stačilo konstrukci očistit a nabarvit (prorezlá rozhodně není !!!) Jenže v jiném článku jsem se dozvěděl, že je to cena za úplně novou lávku, kdy se původní ocelová konstrukce odstraní a nahradí betonovou!
Jiný článek je zde:
"Poněkud" je slabé slovo. Článek je HODNĚ nepřesný a fotogalerie vůbec.
.
Ale někdy bych si tu starou budovu rád prohlédl, podle mě tam musí být zachováno dost detailů uvnitř...