- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim proc ji zkouseli tahnout remorkerama misto aby pouzili par navijaku ukotvenych na brehu. Bylo by to podstatne bezpecnejsi reseni. A proste ji pritahnout ke brehu. Snad jedine proto, ze je tam reka moc melka, coz by ale bylo stale riziko, ktere by take meli resit.
1.) Proč je uvízlá tak hloupě na bok přes několik oblouků?
2.) Tak buď je dost vody a plave se, nebo není a neplave se. V tomto případě asi dost vody není, tak proč se tedy jezdí?
Ono to neni tak jednoduchy a reka neni splavna v cele sve siri. Na 99% je hlubsi plavebni kanal jen pod jednim obloukem mostu, koneckoncu je to videt i na lodnich "dopravnich znackach", ktere visi na moste.
Desítky nákladních lodí, kterým blokuje plavbu??? Ale ale pokud by tam čekali 3 tak 2 budou EVD jako Albis. Kdo zná situaci ví, že blokuje plavbu saské paroplavbě, ale ta v březnu nijak moc nejezdí a nákladní lodě??? Díky neřešené situaci s jezy je nákladní plavba směrem nad Drážďany provozovaná jen minimálně a to plavidly s českými majitely, holandan ani němec do čech nejezdí Jelikož v prosinci se to samé stalo ČSPL což je spolu s EVD dvojice větších rejdařů jezdících do čech tak si myslím, že se můžou bát jen pokuty, pokud se prokáže zavinění.
Lze konstatovat, že cvičení České policie se zadáním "Jak zabránit zpětné dopravě imigrantů po Labi do Čech" zkončilo úspěchem
Že by někdo zkoušel očůrat předpisy a ušetřit?
Ukázka progresivní dopravy oproti té kamionové.
Má tady někdo sůl?
... Já, celý sáček!.......... celou loď
Co to je česká loď? Pokud se pamatuji lodě po privatizaci rozprodal Viktor Kožený.