- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se můžou ve velkém investovat miliardy do splavnosti našich řek a různých propojení, když ale nebudou splavné navazující úseky za hranicemi, je investice opravdu zbytná. Pokud loď plula v plavební dráze, řeka byla plně splavná a přesto uvízla, je chyba jasně na Německé straně, která zanedbala údržbu říčního dna.
Kdypak se začne nějaký Bild nebo Spiegel rozčilovat, že Češi zadržují vodu na Střekově a chudáci Němci ji potom nemají?
Ani se nedivim, kdyz je posadka vetsinu casu porad na srot.
Už je tak málo vody, že i Labe začíná být nesjízdné. Možná by Němci měli zapracovat na odstranění mělčin. A možná by mohli začít hned a vytvořit před lodí ostrov, aby nebyl proud a loď šla otočit. A konečně začít tahat ze břehu.
jo jo, hlásili ledovku. Takže nepřizpůsobení rychlosti povaze a stavu hladiny.
...já teda nejsem moc chytrej, jen mi přijde, že mít ponor pár centimetrů ode dna není zrovna jistota , že to dáš...možná 700 tun by stačilo na vejvar....i když menší..
Asi projev reálného stavu českého rejdařství.
Profíci to vzdali a odešli. Majitelé plaví za každou "cenu".
Prajzáci po tolika havárkách českých plavidel, zavřou nám vodní cestu ... a našim politikům vyřeší problém s jezy u Ústí.
Prej dostal normálně před tím mostem smyk a už se z těch hodin nedostal.
No podle značení jel v plavební dráze. Zde není vůbec vina na kapitánovi. Kolikrát jsem na Baťáku drhnul lodí o dno. S tím nikdo nic nenadělá. Snad nakrmit ryby nákladem