Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rok 2016 by měl po letech čekání přinést dokončení dálnice D8

Největší očekávání do roku 2016 se v Ústeckém kraji upínají k dostavbě dálnice D8, která uleví tisícům lidí v obcích přetížených kamionovou dopravou a významně zrychlí cestu z Prahy k hranicím. Kraj by si však mohl polepšit i v rovině sportovní či kulturní a je velká šance, že změny nastanou i politické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a35n 78Š93k95r38a78b85á79n74e29k 7295310188832

Ekolog: nestavte tu dálnici tady, spadne to, vždycky to tu padalo...

Politik: nekecejte nám do toho, hov.. tomu rozumíte..

Ekolog: neblbněte, nestavte to tady, hle zde ve studii to říkají i státní geologové a navíc to ještě stavíte blbě..

Politik: hele vyhoďte je někdo.. teroristy jedny..

.

Politik: Hele vono to spadlo.. za to můžou ti ekologisti. Určitě ten svah po nocích tajně podčůrávali..

+3/−2
1.1.2016 16:37

L94a47d72i56s96l90a16v 41K56v87a53s58n43i29č83k26a 1753947653735

A "Ekolog prosinec 2016" bude mít pokračování ? Ticho po pěšině ?

0/0
1.1.2016 17:36

J63a90n 27K37r13á17t98k90ý 9632290253

Železniční trať Teplice-Lovosice, která je souběžná s dálnicí, tam stojí 140 roků. Proč ten svah nespadnul na tu trať v minulosti, ale po intenzivních přívalových deštích v červnu 2012? Jan Škrabánek je pravděpodobně jeden z těch, kterým ta D8 vadí, že? Říká se jím ekoteroristé...![>-]

+2/0
2.1.2016 14:33

V19í69t 71M91r96h98a70l 1645669283930

Ten svah nespadl na trať, ale trať ujela s ní, v tom je rozdíl. Když páni stavbaři podřízli patu svahu, tak se pak už nemůže nikdo divit, proč to ujelo, pokud tedy má alespoň trošku reálného uvažování.

+1/0
2.1.2016 14:44

J31a16n 52Š79k44r65a94b57á52n33e64k 7445300148292

Honzo, Vít už Vám odpověděl, když podříznete spodek nestabilního svahu (to že byl nestabilní potvrdil ještě před stavbou posudek státních geologů) a ten zářez prakticky nezabezpečíte proti sesuvu (dálnice v daném místě byla prakticky hotová a s dalšími úpravami svahu se nepočítalo, byl "zabezpečen" pouze násypy z lomového kamene, takovými jaké známe z mnoha míst našich dálnic), tak je jasné že ten svah prostě ujet musí. Pro názornou ukázku doporučuji zajít na pískoviště s konvičkou vody.

Dále, jak pravil již zmiňovaný posudek, trasa D8 vede v sesuvném území a je docela možné (velmi pravděpodobné) že se sesuv bude jednou opakovat. Někdo argumentuje i lomem nad trasou dálnice a že prý ten způsobil sesuv.. Na to se dá argumentovat jednak tím že sesuvy tam byly dávno před lomem, a jednak tím že lom tam byl dávno před stavbou dálnice...

Je zvláštní že kdokoli upozorní na nezodpovědnou práci státních úředníků, na porušování zákonů, na nevhodnou trasu a provedení je automaticky ekoteroristou.

Takže Honzíku, dálnice jako takové mi opravdu nevadí, rád jich využívám a přivítal bych jejich hustší síť, co mi vadí je neschopnost státu je stavět v souladu s !vlastními! zákony a předpisy.

Co mě pak překvapuje je ochota lidí si nechat sr.t na hlavu a tolerovat neschopnost jimi placených úředníků jen když si u toho budou moci kopnout do toho kdo na tu neschopnost upozorňuje.. :-)

0/0
2.1.2016 17:52

J45a53n 89K91r24á77t37k71ý 9432870703

Zdá se, že problematice rozumíte, omlouvám se za nálepku ekoteroristy. Předpokládal jsem, že patříte ke skupině většinově litoměřických skutečných ekoteroristů, kteří pod různými záminkami soudně blokovali další výstavbu D8. A že to trvalo 10 roků, možná i víc. Kdybychom výstavbu čehokoliv z rádoby "objektivních" důvodů zdržovali stavbu čehokoliv, museli bychom se vrátit o 250 roků dozadu, kdy se Marie Terezie neptala, kde se postaví silnice. Byl jste v USA? Když se před sto roky stavěla silnice napříč státy, projektovali ji stavaři (připouštím, že korupce fungovala i tehdy) i přes od té doby chráněná území. Stalo se, alespoň je blíže k památkám. V případě D8 to není jen ekonomická, ale vzhledem k nárůstu kamionů i ochranu lidí v Bořislavě a Velemíně, a nejen tam. Srdečně zdravím.

0/0
2.1.2016 19:31

J37a86n 27Š14k40r98a54b68á68n21e84k 7325710428952

Marie Terezie se skutečně neptala, tehdy totiž něco jako vyvlastnění v podstatě neexistovalo. Marie nemohla něco vyvlastnit z jednoduchého důvodu: protože jí patřila všechna půda, byť dědičně pronajatá šlechtě (léno). Marie Terezie navíc moc velkých nových staveb nestavěla.. V pozdější době kdy lenní systém již neexistoval bylo vyvlastnění (tedy to vaše "se neptala") velmi výjimečným krokem a v mnoha případech nemožným (a to nemluvím jen o cestách dopravních ale i o armádních potřebách..).

Vy zde píšete že stavba D8 trvala více než 10 let.. a že za to můžou "ekoteroristé", s prominutím ale pokud státní úředník (námi placený) není schopen připravit stavbu tak aby mohla být postavena není to chyba těch co na to upozorňují.

Na důvody proč stavba trvá tak dlouho, proč byla trasa určena trasou kterou vede zde opravdu není prostor...

Jen si dovolím nakonec poznámku. Argumentujete USA před sto lety.. Mám lepší argument: Německo, Švédsko, Norsko.. atd. dnes. Jak známo jde o země kde "zelení" mají mnohem větší moc než u nás, přesto tam dopravní stavby budují, a nejde o nějaké okresní silnice. A jde to!!

0/0
2.1.2016 22:43

Z15d75e91n53ě35k 51H87a76l63a27m74a 7732146264930

Škrabánek na hrad...... pane to je chytrouš !

0/0
3.1.2016 13:55

P43a18v91e73l 38M18a40l47e92č65e88k 5601444172591

Za těch 140 let byly opakovaně mnohem větší přívalové deště. No, ale když se tělesem dálnice podříznou odtoky spodní vody, tak to během krátké doby po nahromaděné vodě prostě ujet musí. Projektantům ale nedávejte, trasu do tohoto prostoru si na politicích vynutila - uplatila stavební loby. To aby bylo pořád co dělat a opravovat. To je pravý důvod umístění dálnice do po staletí známých skluzových pásem.

0/0
4.1.2016 13:53

M30i27c59h27a71l 61F79r88ý61d28e49k 3193630867

By mel?!

0/0
1.1.2016 15:46

V65í34t 50M52r74h77a75l 1405979143870

Až uvidím klasická auta (ne ty stavební) na dálnici, tak teprve uvěřím, že je dálnice hotová, ovšem kdy to bude? Konec tohoto roku, tomu můžou věřit snad jen páni politici.

Další věc je ta, že kdyby jen tak teoreticky dálnice byla do konce tohoto roku hotova, je otázka, jak ta dálnice dlouho vydrží v provozu. Většinou se odbytá práce časem projeví po svém. Čas ukáže.

0/0
1.1.2016 14:38

L74a37d97i87s46l90a52v 69K13v95a56s24n85i53č41k62a 1293397543875

A proč by nebylo, když se reálně opravdu staví ? Tentokrát to opravdu už vyjde, pochybuju, že zrovna tady si někdo dovolí něco odbýt, to už by bylo slyšet ekopovykování.

+1/0
1.1.2016 15:10

V97í75t 59M37r40h47a17l 1685399833880

Stačí vidět stavbu téhle dálnice na vlastní oči a člověka hned přepadnou pochybnosti.

+1/0
1.1.2016 15:13

L29a54d39i95s33l80a11v 25K37v95a49s59n90i18č19k64a 1973437243565

A co je tam pochybného ? Na vlastní oči to vidím jenom skrz televizi, nebo fotografie a zprávy. A že tam sjelo kus svahu, no bóže, to se při stavbách někdy stane, problémy jsou od toho aby se překonávaly. Já chci vidět Miloše jak vylézá z helikoptéry !

+1/0
1.1.2016 15:42

J11í52ř25í 88N97o76v70o56t97n82ý 2832405294169

ano bude tam klid a pohoda, ale místní hospody a obchody zmizí, nebude již žádný kšeft

0/−1
1.1.2016 14:37

M37a68r55t57i17n 81H28o23u27b90a 6583261689288

a to neni pravda. mistni hospody a obchody jsou pro mistni, z projizdejicich je nikdo nevyuziva.

jedina restaurace ve velemine mozna na tom mirne trati

vlastne neznam zadnou vesnici podel D8, ktere by otevreni dalnice uskodilo

+2/0
1.1.2016 17:06

M31a82r19t35i24n 36H87o75u39b49a 6963561199538

Nestacim se divit - hlásná trouba páně Babiše už ví, s kým ANO ovládne ústecké hejtmanstvi

+2/−2
1.1.2016 14:20

Z27d53e22n18ě40k 83H80a49l18a50m35a 7422386864350

nechápu co má Babiš společného s těmi kretény na všech úrovních, po dobu realizace a ještě do toho debil Houba....

0/0
3.1.2016 13:52

P34a40v81e17l 52R35a24t73h58o25u91s28k60ý 6390159591

Když "některý z jeho vrcholných představitelů neudělá nějakou „babišovinu“".

0/0
4.1.2016 17:09

J60i71ř73í 95K72o78c49u85r84e46k 6805744685108

Kterýžeto ministr nasliboval a pak se i vsadil, že dálnice bude? Prohrál a šmajdal pěšky. Takže asi tak.

0/0
1.1.2016 13:45

V80í97t 11M50r14h19a25l 1485669283120

No Zeman by stejně asi pěšky nešel;-D.

0/−1
1.1.2016 14:29

V79l62a92s47t65i29m19i12l 89P73r70a63u89s 6614540896954

Co kdyby Kr.úřad vystavil fakturu hnutí Děti Země, za obstrukce na dostavbu. Kolik životů a zdraví bylo zničeno ........

+9/−1
1.1.2016 13:24

P32e16t54r 48H15o58r43á93k 1279203359944

Možná by jim mohli lidé i poděkovat nějak jednotlivě.

+4/0
1.1.2016 13:57

V44l22a14s55t93i92m25i56l 47P28r26a70u71s 6774350206434

... ručně

+2/0
1.1.2016 14:13

M20a88r59t29i28n 25H60o72u62b74a 6143581529488

Není chybou deti země, ze RSD neumí radne zajistit stavební rizeni

+1/−4
1.1.2016 14:18

V19o83j16t54ě61c65h 18R95o67u38b42a57l 9130883822763

Jak to souvisí s tím, že vinou obstrukcí těchto magorů umírají lidé?

+6/−1
1.1.2016 14:29

V36l32a33d60i16m31í74r 75F25i95b53i81g40e28r 5214971931794

A kdo ty obstrukce umožňuje? Politici díky špatným zákonům a vyhláškám umožñují kdejakému hlupákovi na roky zastavit důležitou stavbu. A samozřejmě se skoro vždy nějaký potížista najde. Nedivil bych se kdyby to bylo obyčejné vydírání. (zaplatíte nechám toho)

+1/0
1.1.2016 16:09

M17a85r65t33i73n 54H35o24u30b30a 6853701219708

prave, ze vubec nijak. prvni zasadni omyl je, ze vyuziti prava a volani po dordrzovani zakonnosti nazyvate obstrukce

ja to napr. vidim jinak - pokud RSD pripravili radne stavebni dokumentaci a vse potrebne pro stavebni rizeni. pokud by samosprava pripravila radne uzemni plany, nemeli by Deti Zeme jakyukoliv prostor k tomu, co nazyvate obstrukci.

a v neposlednirade, kdyby RSD brali v uvahu nazor odborniku, tak se uz dnes mohlo jezdit tunelem

+1/0
1.1.2016 17:02

V89l85a47s81t35i91m41i87l 18P40r38a64u21s 6354640486274

Od kdy suplují DZ stavební úřad, stavební dozor, ha?? Pokud zjistí, že stavba nenávratně poškodí (fatálně) živ.prostředí, prosím. Ne hledat "mouchy" ve stavebním povolení. Kromě toho, existuje zajisté EIA a odborníci od Čižp po kr.úřad by to jistě nepustili. Jinak i laikovi je jasné, že ekologičtější je přímá plynulá rychlá doprava, ne 5x delší přes objíždky. To je jedinný výsledek snahy DZ o nedostavbu. Já jsem ústečák a vidím online, co je tu za masakr díky objíždkám.

+4/0
1.1.2016 15:06

M44a62r32t81i96n 20H13o57u78b34a 6903101549898

ja pres velemin jezidm kazdy den 2x (do prace a z prace) a na dalnici se tesim.

ale davat detem zeme za vinu soucasny stav je nesmysl. jediny duvod zdrzeni je lajdactvi na strane rsd a arogance na strane samosrpavy, ktera vydavala stavebni povoleni v rozporu se zakony, coz opakovane bylo konstatovano soudy na ruznych urovnich

+1/0
1.1.2016 17:09

V54l83a82s91t53i79m39i72l 12P47r28a76u35s 6934190426984

Jenže právě DZ řízení imrvére torpédovaly.

0/0
1.1.2016 18:29

R58a80d13e50k 17V88y88s92k75o44č33i55l 5669506861634

A za obstrukce stavebních firem mohou taky Děti Země? Za to, že i když už byla k dispozici potřebná stavební povolení, stejně se skoro nic nestavělo? Proč se most přes Uhelnou strouhu (mezi tunelama) začal stavět až loni? A spousta dalších staveb směrem k Řehlovicím, taky to svedete na ekology?

Ano někteří ekologové se na zdržení podepsali, je otázka zda oprávněně či ne, ale několik dalších let zavinili stavební firmy, které činnost na dálnici utlumili na minimum přesto, že bylo co stavět. A ten slavný sesuv jim přišel jako dar z nebes, protože díky němu mohli ve svém nicnedělání za "odborného" dozoru investora.

0/0
2.1.2016 13:12

A49l83e79š 38P43l21e68s87k71o60t 9845629298845

Výstavní Milešov? Při vší úctě ke snaze místních, výstavní zatím není.

+1/0
1.1.2016 9:41

M19a48r45t35i42n 29H50o48u47b94a 6923981779458

To jsem taky nějak nepobral :)

0/0
1.1.2016 14:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.