Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švestková dráha by mohla ožít, firma tam chce testovat moderní techniku

O Švestkovou dráhu z Lovosic do Mostu má zájem firma AŽD Praha, která by na trati chtěla zbudovat testovací polygon. Ve všední dny by tak po dráze jezdily vlakové soupravy, o víkendech motoráky. O prodeji trati bude příští rok v lednu rozhodovat vláda. Pravidelný provoz na dráze skončil v roce 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T86o66m22á92š 26D48v56o36ř92á37k 7375396777451

Vídím, že tam pracují opravdu odborníci:-)

„Původní cena stanovená znalcem do veřejné soutěže byla 132 milionů.

Trať tak byla naposledy k prodeji za 5,6 milionu korun."

0/0
23.12.2015 13:25

J78i42ř46í 79J32i54n91d92r92a 6455119156188

Pardon mel to byt plus. Mobil a humpolacke prsty.

0/0
23.12.2015 12:55

V51á44c83l65a95v 40S58v77o31b88o13d30a 5166628559

Škoda,že někdo nemá zájem taky o Kozí dráhu,z Oldřichova u Duchcova do Děčína.

+3/0
23.12.2015 9:38

M54a20r63t22i32n 54H58o32u94b92a 6353591889788

Kozí z dopravního hlediska vubec nemá smysl. Té už není pomoci

0/−2
23.12.2015 17:40

V25l77a18d60i52m26í76r 24N15o47v36á57k 3392254866901

To je v pořádku,rušení lokálních tratí je blbost,jednou se nám to nemusí vyplatit.

Rušení tratí kvůli ekonomickým nákladům je slepé vidění,jednou tam budou jezdit znovu náklady,anžto ten automobilový provoz také v budoucnu bude vyžadovat větší náklady a hlavně lidskou sílu,která pomalu zpohodlňuje a nechce se jí jezdit do nějaké tramtárie.....

Ovšem obnova bude opět stát prachy.....

+4/0
23.12.2015 9:14
Foto

O68n68d41ř69e48j 43V22a15r22o82š90č54á15k 3494277313

Myslím, že je to dobrá myšlenka, která prospěje jak firmě, která vyvíjí nové technologie a zaměstnává lidi, tak i obyvatelům, kterým pomůže zlepšit dopravní obslužnost, najde-li se dopravce... A i turistům, protože mezi Lovosicemi a Mostem je dle mého názoru nevyužitý potenciál.

+9/−1
22.12.2015 22:28

V97a34c14l22a87v 24P67e36r96o25u93t76k30a 6638847264621

No hlavně by to měl uvést do půvosního stavu ten,kdo způsobil sesuv kopce,že ...

0/−10
22.12.2015 21:24

P55a58v22e53l 75J95a33n32s12a 2205349941784

ten sesuv není na švestkový dráze, ale na trati Lovosice - Úpořiny - Teplice

+17/0
22.12.2015 21:40

R10o35m47a42n 70V88í88c75e74n91e21c 2159622268582

Je tedy dlouhá 36 nebo 44 kilometrů?

+4/0
22.12.2015 21:03

P59a62v69e46l 77J19a26n94s28a 2865989191424

já to pochopil tak, že na 44 km dlouhý trati bude zřízen 36 km dlouhý testovací úsek

+3/0
22.12.2015 21:40

V23í41t 88M64r53h15a86l 1545889923150

Jednoduché vysvětlení- Samotná Švestková dráha jako taková začíná až v Čížkovicích, kde se trať rozdvojuje- na Most a na Louny, lounská trať je v provozu, takže využívá i úsek Lovosice- Čížkovice;-).

+6/0
22.12.2015 23:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.