Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spolek Činoherák se opět obrací na lidi. Ústí nedalo dotaci Hraničáři

Spolek Činoherák Ústí žádá po více než roce znovu veřejnost, aby mu finančně pomohla. Tentokrát však ne kvůli záchraně Činoherního studia, které se po loňské krizi vrátilo pod správu města, ale kvůli zachování kulturního prostoru Hraničář. Na jeho provoz zastupitelé spolku neschválili dotaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E45v13a 81P72á14n42e72k 8130449147894

Pochopila jsem,ze jde o pulmilionovou dotaci. To by si přece při tolika akcích,které avizuji,zvladli vydělat sami,ne? Jejich program zní lákave a evidentně hodně pracují a dělají svou práci s láskou. Musí však myslet také na byznys.

+1/−2
5.12.2015 7:35

L82u11d13ě33k 74F22u35x60a 9556560734697

:-) To asi dělají, proto chtějí tu dotaci.

0/0
5.12.2015 13:06

E13v92a 66P97á97n37e87k 8680149727584

Jo takhle. No já myslela spíš, že by si mohli půl milionu vydělat sami, no.

0/0
5.12.2015 13:22

J36a11n 66K90r35p49e64c 5286523944392

pro pani Lazarovou a pana Tykace. ja chapu, ze je treba sve nazory branit a podporovat vsemoznym zpusobem, paklize se nesouhlasne vyjadrite textem, neni treba uz klikat minusy. ne ze by mi to nejak obzvlaste vadilo, na nektere minusy jsem docela hrdy, ale ono je to velice podobne lajkovani si vlastnich statusu na fejsbuku...

0/−7
5.12.2015 5:45

A74n53t33o49n52í18n 97T85y15k73a70č 3427771785

Je zajímavé pane Krpče, jak úporně bráníte svůj názor. Nechte nám svůj názor a vy si nechte svůj. A klikat můžeme také jak se komu líbí. To je totiž také ona demokracie. Je to naše i vaše právo.;-D;-D;-D;-D;-D

+6/−1
5.12.2015 8:59

J47a44n 73K74r55p44e84c 5206523754322

ja vam to "pravo" neubiram. naopak. jen to vypada trochu lacine. to je vse.

0/0
5.12.2015 20:05

A18n30t98o21n89í38n 31T74y72k27a22č 3747581835

To ovšem je naprosto individuální názor a my máme nárok si totéž myslet o vašich příspěvcích. Kde je pravda je ovšem u lidí s rozdílným pohledem na věc většinou velmi sporné. To je také pojetí demokracie.;-D;-D;-D;-D;-D

+1/−1
5.12.2015 20:42

J79a70n 28K67r83p64e67c 5876223864152

ano, byly doby kdy jedinci hovorili hlasem lidu...

0/0
5.12.2015 20:44

J89a52n 95K59r54p64e11c 5566273444862

tak verim tomu ze v pripade neuspechu zadoneni o dotace muzou stale jit obracet hamburgery do mekace...

+5/−6
4.12.2015 21:26

I97v74a 24L45a49z66a15r60o34v68á 6252902758730

Je smutné,že si ten postupný úpadek mnozí nechtějí připustit. Pomalu,ale jistě si nás naši radní přizpůsobují k obrazu svému.A to nejlépe k obrazu vyznavačů hesla: Kdo neskáče,není Čech. :-( Hlavně se radních a jejich nohsledů na nic neptejte,oni rozumějí svojí práci nejlépe.Kdo chcete si s nimi skákejte,já si holt opět na kvalitní kulturu v Ústí do voleb připlatím...Držím Hraničáři pěsti! V

+6/0
4.12.2015 20:42

J52a68n 20K63r30p18e22c 5166103844342

predpokladam ze tyto radni demokraticky zvolili lide ve svobodnych volbach. paklize verime ze ano, musime rovnez z toho vyvodit, ze plni politicke cile svych volicu. z toho dale vyplyva, ze nejaky cinoherak je jim uplne ukradeny a mezi jeho navstevniky zjevne nepatri. potom zcela rozumim tomu, ze by bylo proti zajmu teto zcela evidentni vetsiny, aby jimi byla sponzorovana nejaka zajmova cinnost jakychsi poulicnich komediantu pro uzkou skupinu stejne alternativne zalozenych divaku, ne nepodobnych vandrakum smrdicich korunou...

+2/−7
4.12.2015 21:31

A25n28t62o21n27í40n 49T91y72k53a53č 3477251105

Pane Krpec, většina volila ANO a Pro Ústí. Pučem a zradou části ANO se do čela dostala nezvolitelná Nechybová, v puči namočená strana UFO získala po volbách 2 zástupce do pléna a přitom Madar po puči dělá náměstka primátorky. Pučem se dostaly opět do hry odstavené strany ODS a ČSSD, včetně Dlouhého, zástupce sportovců. Zkrátka ti co kradli předtím zametají stopy. Takže současné vedení magistrátu kašle na demokratické volby i na voliče.

+6/0
4.12.2015 23:11

J81a60n 61K45r74p61e29c 5846863224422

no, mozna se z toho da vyvodit, ze bylo chybou volit obskurni karieristicka uskupeni.

+1/−4
5.12.2015 0:01

A45n62t23o78n85í68n 23T60y25k51a85č 3967231515

Puč není volba.

+2/0
5.12.2015 0:26

J83a51n 83K11r22p98e30c 5946623474572

no, pouzivate pomerne silna slova kterym zjevne moc nerozumite. ale budiz. jsem si jisty ze se o puc nejednalo. paklize na "puci" trvate, tak za kazdym pucem musi byt nejaka sila - at uz fakticka  - armada, nebo ve vasem podani spise strana (uskupeni stran) ktere maji jakysi mandat, ktery jim dali volici.  nebo si to predstavujete ze tam napochodovalo par lidi ktere nikdy nikdo nevidel a rekli ze si prebiraji magistrat a obsazuji posty svymi lidmi? a ta sila (mandat) byl zjevne dostatecne silny, a odpor dostatecne slaby na to, aby onen "puc" prosel, ze ano? a tim se dostavame zpatky k memu vyse uvedenemu tvrzeni. a kdyz uz jsme u toho odporu, co jste delal vy? prehodil jste kosu na stojaka a vysel s rozzurenym tisicihlavym davem smer radnice humanitarne defenestrovat?

0/−4
5.12.2015 2:05

A59n69t34o33n14í39n 40T50y78k80a77č 3357221855

Jsem rád, pane Krpče, že jste mi objasnil, jak něčemu nerozumím. To máte tak, že nikdy se nesmířím s tím, aby zrádci směru za který byli zvoleni, ovládli pole působnosti. Zrada programu a přeběhnutí k partě odstavených škodíků je bohužel také puč. Mimochodem nejsem příznivcem hromadných shromáždění. Jen jsem před ostudným zasedáním mluvil s městskými poslanci. Tolik zavilé nenávisti jsem ovšem nezažil ani za komoušů. Jak bylo vidět, někdo jim šlápl na paleček. a to se muselo usměrnit týmž způsobem, jakým se dnes rozdávají trafiky pro patřičně oddané spolupučisty. Ovšem váš výklad významu puč mi zvedl náladu. Jak dlouho jste pobýval v Chile ? Ale jsem rád, že znáte dějiny Čech. Bohužel jsem natolik demokrat, že bych nechtěl, pokud to nebude nutné, narovnávat kosu. ;-D;-D;-D;-D;-D

+3/0
5.12.2015 9:16

J84a39n 86K98r58p95e62c 5476923894192

vite, on je jen jeden vyklad vyznamu puc, a ten vas to rozhodne neni. to je bohuzel pro vas fakt. je mi uplne jedno co si o tom myslite, ale zradili ti lide ktere jste si sami dobrovolne zvolili, aniz byste o nich predtim cokoliv vedeli. ne nahodou lide politicky spojeni s byvalym stbakem. muzete mi to, prosim, nejak osvetlit? co jste asi mohli cekat?

0/0
5.12.2015 20:09

A45n83t74o22n21í50n 10T74y31k35a97č 3877361205

Čekali jsme na vytrvalého pana Krpce, aby nám vysvětlil zcela jasnou věc každému kdo se voleb zúčastnil. Ale jako argument ti panu Krbcovi samozřejmě stačí. Netušil jsem, že vytrvalost je matka moudrosti.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.12.2015 20:19

J21a55n 56K44r69p16e25c 5706243374682

svata prostoto...

0/0
5.12.2015 20:29

I43v94a 14L51a93z21a75r44o23v68á 6552652378660

Pane Krpče,přeji Vám,aby aspoň podobně úzká skupina občanů "smrdících korunou" byla ochotná, ze svého a ve svém volném čase, pomoci při nezbytných úpravách fotbalového stadionu. A-propos,připadá mi,že s takovou neznalostí nedávné historie města (výsledek voleb) nemůžete být místní.;-)

+6/0
5.12.2015 3:29

J40a76n 59K90r59p86e50c 5596883464502

co sem tahate nejaky stadion? jaky vysledek voleb? zvolili jste si 12 (!!!) zastupitelu ANO, 26%, tak co jste asi mohli cekat? 26% lidi dalo hlas naprosto obskurnimu uskupeni, bez historie, programu a nejasne budoucnosti. jen tak, protoze to bylo modni. nenavidene ODS ziskalo 3 a TOP09 2 zastupitele. to uz stejny pocet (5) ziskali i komanci. takto jste si zvolili a to mate. nezbyva vam nez vysledky a povolebni usporadani  - a preusporadani (zde nazyvane "pucem") respektovat. tento mandat jste stranam dali a ten vyuzivaji, nic vice, nic mene. predpokladam ze vase favorizovane PRO se neni s ostatnimi schopno domluvit? no to je bohuzel problem takovych hura uskupeni ktere si mysli, jak vsechno smahem vyresi a konecne udelaji ve vsem poradek.

0/−3
5.12.2015 5:35

A16n13t33o83n93í73n 68T46y53k76a54č 3957331365

Pane Krpče, šlápla vám paní na bolístku? Skoro to vypadá, že jste příznivcem, ne-li přímo bývalým, či současným, členem tzv. sjednocených stran, které se podíleli na úpravě městských sadů, opravě muzea a dalších opravdu předražených zakázek. Nebo patříte dokonce k oné jednotné straně s nadiktovaným názorem, která tu vládla do roku 1989 a po překabátění jsou někteří u korýtek dodnes? ;-D;-D;-D;-D;-D

+2/0
5.12.2015 9:26

J24a31n 53K22r50p65e88c 5286763394382

ano, ti prekabateni, ktere si tak horlive svobodne volite, a pak se divite, ze se na vas vyprdnou. me nikdo na bolistky neslape, zadne nemam a nevolim obskurni sdruzeni. proto mam i svedomi ciste a njsem z tech co pres strom nevidi les. podle me ke svym prispevkum davate malo smajliku. schvalne, koho jste v narodnich a komunalnich volbach volil?

0/0
5.12.2015 20:13

A64n78t63o50n28í82n 15T66y10k87a18č 3527591285

Jsem přesvědčen, že výdobytkem  naší revoluce byla volby toho. koho volím na základě svého názoru. Tento názor je čistě mým soukromým názorem a dnes již nemusím kdekomu sdělovat, jako za komoušů, koho a proč nevolím, či volím. Jak vidět u vás je zvyk železná košile. Tak se nezlobte, asi vás zklamu, ale já vyznávám svobodu demokracie. Za svou volbou si stojím a nestydím se za ní.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.12.2015 20:29

J94a85n 28K83r89p84e80c 5366643454642

aha, takze ANO... svete div se.  taky bych se za takovou volbu stydel...

0/0
5.12.2015 20:30

A95n47t47o80n60í86n 35T92y54k39a93č 3147951345

Promiňte, ale vy asi budete značně zavilí příznivec rudých knížeček. Ale ani touto provokací nic nezmůžete. To na mojí osobu komouši. ,  zkoušeli 20 let a také jsem každému z těch obejdů nic nevykecal. To je dokonce základní pilíř současné .demokracie. Takže pouze plkáte a nesmyslně provokujete, proto uzavírám, alespoň s vámi, diskusi. To není zbabělost, to je pouze nutnost narazí-li člověk na typ člověka vašeho typu.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.12.2015 20:54

J92a48n 38K32r48p16e77c 5926933554782

mate pravdu, taky bych se nastval kdyby mi nekdo systematicky vyvracel smyslenky o vlastni uzitecnosti. ze byste koncecne pochopil onen vyraz "uzitecny idiot"?

0/0
5.12.2015 21:03

A70n44t86o54n56í37n 24T28y84k31a45č 3677841495

Poslední poznámka, ke které jsem donucen díky vaší sprostotě. Ano díky vám jsem konečně poznal kdo je idiot. ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.12.2015 21:08

J10a82n 58K14r88p10e81c 5316583954452

tak to jsem vazne rad. konecne jste dosel prozreni z letiteho sebeklamu. pak moje snaha nebyla marna.

0/0
5.12.2015 21:13

V52a13c25l38a85v 12P52e91r12o89u52t47k48a 6978117794851

Herci si mohou najít řádné zaměstnání a hrát ve svém volném čase.

+5/−8
4.12.2015 17:23

A21n13t56o80n53í82n 48T33y29k88a14č 3547961485

Koneckonců řádně zaměstnaní a ve svém volném čase si hrát mohou i hokejisté, fotbalisté a ostatní sportovci. Akorát že to nebude plnohodnotný výkon a v Ústí n.L. se nebude dělat špičkový sport. Totéž ale platí i pro divadlo. Nezaměřujte se jen na jednu ze společenských činností. Úpadek umění končí úpadkem společnosti. Pokud chceme chránit naše civilizační hodnoty, musíme chránit i naše společenské hodnoty. Bez kvalitní kultury se staneme přesně cílem barbarů, kteří rozvrátili už i Římskou říši. V

+6/−1
4.12.2015 18:24

J84a89n 18K14r34p97e88c 5976293914742

nepochybuji o tom, ze rozvrat Riske rise zapricinil nedostatek alternativniho umeni pro uzkou skupinu lidi...

+2/−4
4.12.2015 21:24

A81n59t56o44n19í16n 86T30y94k20a55č 3487631975

Pane , Krpec máte mluvím o rozvrácení na základě ztráty kulturní úrovně. Doufám, že nechcete tvrdit že Řím rozvrátili Komančové. Ti totiž nyní v překabátění tomuto magistrátu vládnou.

+2/0
4.12.2015 23:16

J29a76n 15K66r23p48e46c 5156503674572

vite, vtipne je na tom to, ze tito komancove vladnou diky taskarici nazyvajici se sametovou revoluci, kterou reziroval komediant (jinak v podstate reformni komunista) s jeho kamardy komedianty po dohode s tehdejsimi komunisty.

+1/−6
4.12.2015 23:58

A39n93t76o80n95í22n 83T64y16k70a33č 3907881195

Aha, tak už vím, po kom se vám stýská. Pokud jste mladý, mám pro vás omluvu. Pokud patříte, jako já, již do šrotu, je mi vás líto. Zapomněl jste ovšem na studenty, kteří okoštovali vymoženosti oné "demokracie" na Národní třídě. U vás nepředpokládám lásku ke "komediantům". Zkrátka komouši zakazovali hrát signatářům Několika vět" a mezi nimi bylo hodně umělců. Tuto komoušskou taškařici jsem zažil na vlastní kůži a tak dopadli všichni, kdo nahlas říkali co si myslí. Pokud mluvíte o sametové revoluci jako o taškařici, pak je mi jasné na které straně jste v roce 1989 stál. Jen doufám, že to nebylo s pendrekem  na Národní.

+5/0
5.12.2015 0:14

J81a27n 34K11r37p39e50c 5546153144312

no, ocividne do srotu jste, jinak byste pochopil o cem jsem to mluvil. tak to zkusim jeste jednou. ona taskarice a domluva se stavajicimi komousi zahrnovala beztrestnost komunistickych prominentu, stbaku aj. haveti, zlegalizovala jim jejich majetky a az na uplne vyjimky, ktere sami komousi hodili pres palubu jako obet plebsu, nebyli nikterak hnani k odpovednosti. a dnes nam opet vladnou. pro komediantskou kliku to znamenalo funkce a jakysi vliv. oni to tehda taky komousi nechteli nasilne, aby se lidi nenastvali a neprahli po opravdove revoluci, a k tomu jim poslouzilo par uzitecnych idiotu. cili jasne vam, bohuzel, neni nic.

0/−2
5.12.2015 1:56

A83n41t15o53n37í76n 18T88y86k79a22č 3207491985

Děkuji za vaší konstruktivní kritiku a jsem vám zavázán vaším objasněním, jaký jsem to užitečný idiot. Ten idiot vám tuto možnost se pobavit v diskusi na internetu i v plenéru před zasedací místností magistrátu, vybojovával již od roku 1968. A také byl nazýván idiotem a nepřítelem. Nepatřím k hrdinům odboje, ale jsem hrdý na fakt, že jsem aktivně přispěl k pádu oné jediné vládnoucí partaje. Váš výklad svědčí o tom, že si v nitru nenosíte elegance květ, ale máte tam zažranou rudou knížku.;-D;-D;-D;-D;-D

+2/0
5.12.2015 9:39

J97a71n 83K57r37p95e84c 5256573404302

pripadate mi hodne natvrdly... ano, patrite mezi ty uzitecne idioty. zajistil jste leda to, ze nam znovu vladnou komousi. chapu ze to nejste schopen prijmout. asi stejne jako nikdy nebudete schopen prijmout fakt, ze tehdejsi rezim se vzdal dobrovolne. klidne se jeste mohl udrzet. jen seznal, ze takhle to bude lepsi, a ze se jeho prominentum nic nestane. prave naopak. a dnes si je svobodne volite jako sve zastupce.

0/0
5.12.2015 20:18

A22n14t23o38n16í84n 87T71y58k21a80č 3777201775

Krpče, můžete si své žvásty namnožit, protože před chvilkou jsem s vámi skončil. A protože jste mi nadiktoval koho jsem podle vás volil, dovolím si také na vaší adresu udělat " AHA komouš, nebo že by něco nahnědlého"? ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.12.2015 20:59

J93a25n 11K11r39p69e17c 5846123394662

ja se tentokrat opravdu nemuzu ubranit uprimnemu usmevu. ne takovemu, jaky prezentujete za kazdym vasim blabolem. tentokrat jste mne opravdu dorazil, cituji "před chvilkou jsem s vámi skončil" dlouho jsem se takto nepobavil.

0/0
5.12.2015 21:05

E65v96a 77P18á45n67e83k 8730339257724

Ježíš,tož teď už vase demagogické komenty začínají dávat smysl.

+1/0
5.12.2015 7:39

I93v60a80n 93J33i47r89e86š 6273922731788

Celkem souhlas, ale tenhle spolek neumětelů je představitelem kvalitní kultury?

0/0
5.12.2015 16:01

A80n82t24o27n69í23n 36T12y82k70a49č 3877191625

Napřed je nutné vysvětlit co si pod pojmem kvalitní kultura představujete. Náhled na tvorbu nutně nemusí kopírovat současný vkus a může i některé jedince popudit. V dějinách tvůrčího umění je těchto příkladů dost. Zavržené v současnosti může být později pochopeno a oceněno. Hledání tvaru díla je základem kvalitního díla. Samozřejmě platí i Cimrmanovská metoda pokusu a omylu.

0/0
5.12.2015 17:24

I22v52a95n 13J86i61r31e30š 6503302451458

Takže vlastně i takový hráč na pilu nebo foukač na hřeben z Karlova mostu by měl žádat dotace a když je nedostane začít kopat kolem sebe a řvát o tom, že je to pomsta. A zase by se našli lidé tvrdící, jakým jsou tito umělci vkladem do vývoje lidstva a umělecká avantgarda.

0/0
6.12.2015 16:17

A68n93t24o22n72í91n 27T44y37k62a53č 3657131205

Pane Jireši, prosím jen o upřesnění vaší představy kvalitní kultury. Nemusíte se ohlížet na jakékoli ohledy a nemusí to být ani jakákoli slovesná činnost. I Gogha za života neuznávali a dnes bych chtěl mít doma i jeho originální obrázek a byl bych za vodou.

0/0
6.12.2015 19:38

L88e69o20š 88D40v15o24ř84á76č43e30k 4896862270215

no, dobrá, ale co to má společného s Hraničářem?

+1/0
4.12.2015 19:35

A59n42t92o81n34í53n 41T86y70k96a57č 3707741355

Pomoc činohercům v předvolební době, kdy bylo jasné, že ČSSD, ani ODS, natož složení zkorumpovaného magistrátu, již voliči volit nebudou. Následoval puč a toto je pomsta magistrátu, mimochodem dosti ubohá a přesně ve stylu komunistických dob.

+2/0
4.12.2015 23:21

A59n98t40o98n75í72n 60T19y60k89a39č 3317831275

Pane Dvořáčku, je to pomsta pučistů z magistrátu. Těsně před volbami se snažil zkompromitovaný magistrát se zkompromitovanými stranami tj.ČSSD, ODS, KSČM zničit tradici Činoherního studia, jako pomstu za rok 1989. Herci a jejich příznivci si pomohli sami a zvelebili Hraničář. Po puči na magistrátu nastal čas hodně ubohé pomsty pučistů. Pučistům nezáleží na tradici kultury, jedná-li se o jejich koryta a vítězný pocit ubožáků. A o tom to je.

+2/0
4.12.2015 23:32

Z80b90y82n14ě10k 32E76g29e60r82l 3787659569828

Tak uslechtily prijmeni a tak neskutecne dementni nazor

+3/0
5.12.2015 1:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.