- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No vida, sláva. Tak přeci jen Ťok pod nátlakem obrátil
Spíš se blíží krajské volby. A protože se do voleb stejně nemá začít stavět, tak teď mohou říkat co chtějí ...
Ač fanda železnice, tady to ekonomicky nevychází ani omylem. Počet přepravovaných lidí vs. náklady, nevím nevím.
To i takova Blanka, kdyby se tam za prujezd platilo myto 100kc, tak to ma navratnost 20 let a vice. Neni to jen o ekonomice...
Dobrá zpráva. Pro ty co argumentují cenou, je potřeba zopakovat, že trať byla poškozena násilně a někdo za ten stav může. Trať byla na svém místě přes 100 let a mohla být dalších s minimálními náklady na údržbu, kdyby nedošlo k sesuvu.
Sláva, to je alespoň pro mě jedna z nejlepších zpráv, kterou v poslední dobu čtu.
Ten most je to nejlepší řešení, kdo byl na místě sesuvu, určitě potvrdí.
Velice dobře! Každý kus železniční trati, i té nejzapadlejší, je věc nesmírné civilizační hodnoty a měli bychom dělat všechno pro to, aby železniční tratě nezanikaly, i když je to často velice obtížné, viděno čistě tržní optikou a měřeno okamžitými výnosy.
Jakože lokálka odnikud donikam za 200 mega? Za ty prachy jim tam může 200 let jezdit co hodinu autobus...
Skvělá zpráva. Trať je velmi pěkná, má historickou hodnotu, je součástí širší sítě a má vysoký turistický potenciál.
Má i strategický význam při rozvodnění Labe.