- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z bangle je dost blbě vidět. Pak se v plné nahotě projevuje zavedení jednomužné obsluhy...........
Za prvé, jednomužná obsluha platí u elektrických a motorových mašin už asi padesát let.
Za druhé, ani dvoumužná obsluha nezabránila nehodám v Šakvicích 1953 (103 mrtví) či Stéblové 1960 (113 mrtvých).
živák vlak zastaví, ale s prodlevou takže čas na toto bych řekl byl. spíše bych se zaobíral tím jak je možné, že generální stop jde vyřadit pouhým nepřeladěním si radiostanice.
Jenže nejdelší čas, za který odpadne ventil bez obsluhy tlačítka a vlak začne brzdit, je 22 s. Tady jel daleko déle.
mám dojem, že strojvůdce mohl zkolabovat nebo náhle zemřít ještě před projetím návěstidla...
To by se měl vlak zastavit po chvíli sám.
..taky mne to napadlo....ale neměl by vlak zastavit tzv "živák"...???
...tímhle tempem vídím zahájení provozu na příští týden....
Změňte titulek na "Posloucháte přímý přenos".....
jj já osobně viděl živě asi dvě minuty
Zajímavé porušování bezpečnostních předpisů v přímém přenosu. Pod zavěšeným vagónem se pohybují zaměstnanci bez ochranných prostředků - helem. To ať se nikdo nediví, že strojvedoucí kašle na všechno.
Když jim spadne vagon na hlavu, helma je jim na nic.....
Kdyby České dráhy nevyhazovaly statisíce za nesmyslnou reklamu v TV a investovaly do zaměstnanců, nemuseli by zaměstnanci dělat nesmyslné přesčasy, aby se uživili!
A jak tohle souvisí s nehodou dvou dopravců, z nichž ani jeden nejsou ČD?
Strojvůdce 3x ignoroval generální stop a ještě telefon? To na spánek moc nevypadá. Tipuji něco vážnějšího, možná infarkt či mrtvice. V 65 letech by nešlo o nic překvapivého.
Pokud by se tak stalo, zaúčinkoval by VZ-Ž a nebo vzpomínaný "generální STOP"