Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Technika vyprošťuje havarované vlaky na Teplicku

Na železniční trati z Ústí nad Labem do Bíliny i večer pokračuje odstraňování nákladních vlaků, které se srazily před pátou ráno u Velvět na Teplicku. České dráhy odhadly obnovení provozu na sobotní šestou hodinu ranní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V12l67a17s31t80i20m86i27l 61P20r87a39u20s 6704720866354

Z bangle je dost blbě vidět. Pak se v plné nahotě projevuje zavedení jednomužné obsluhy...........

0/0
31.10.2015 17:53

J60i66ř62í 61E93r93b82e53n 1613444706627

Za prvé, jednomužná obsluha platí u elektrických a motorových mašin už asi padesát let.

Za druhé, ani dvoumužná obsluha nezabránila nehodám v Šakvicích 1953 (103 mrtví) či Stéblové 1960 (113 mrtvých).

0/0
1.11.2015 2:24

K83a97r46e37l 31F78i31l35i64p 3188295420930

živák vlak zastaví, ale s prodlevou takže čas na toto bych řekl byl. spíše bych se zaobíral tím jak je možné, že generální stop jde vyřadit pouhým nepřeladěním si radiostanice.8-o8-o8-o8-o

0/0
31.10.2015 6:58

L77i40b72o87r 25V72e19s92e43l57ý 2929436702282

Jenže nejdelší čas, za který odpadne ventil bez obsluhy tlačítka a vlak začne brzdit, je 22 s. Tady jel daleko déle.

0/0
31.10.2015 7:25

P54a85v19e57l 13J28a24n81s65a 2595879451184

mám dojem, že strojvůdce mohl zkolabovat nebo náhle zemřít ještě před projetím návěstidla...

0/0
30.10.2015 16:21

M77i16c28h71a84l 31C30h16a67l79u52p51a 6378140899643

To by se měl vlak zastavit po chvíli sám.

0/0
30.10.2015 20:35

J74i18ř17í 34R44a25m17e15š 8116274210212

a co infarkt

+1/0
30.10.2015 15:57

L79a83d51i17s94l13a74v 71N72á70d22v64o60r43n12í44k 6814525227636

..taky mne to napadlo....ale neměl by vlak zastavit tzv "živák"...???

0/0
30.10.2015 16:26

L49a72d58i35s53l29a10v 72N14á11d59v73o51r45n63í60k 6844485757646

...tímhle tempem vídím zahájení provozu na příští týden....

+2/0
30.10.2015 15:51

V41á29c51l19a57v 73J32o10n43á63š 8912463762473

Změňte titulek na "Posloucháte přímý přenos".....

+1/0
30.10.2015 15:48

V61á53c40l32a16v 31J97o72n21á97š 8292763112103

Přímý přenos finito?

+1/0
30.10.2015 15:09

M57a62r67t26i20n 92J21a39r25ů83š13e53k 2859455793676

jj já osobně viděl živě asi dvě minuty

+2/0
30.10.2015 15:11

R33o21m21a96n 15P41o53k62o50r12n53ý 3428101743185

Zajímavé porušování bezpečnostních předpisů v přímém přenosu.  Pod zavěšeným vagónem se pohybují zaměstnanci bez ochranných prostředků - helem.  To ať se nikdo nediví, že strojvedoucí kašle na všechno.

+8/−1
30.10.2015 15:01

V56á25c68l41a26v 53J98o34n47á32š 8772503862453

Když jim spadne vagon na hlavu, helma je jim na nic.....

+8/−2
30.10.2015 15:04

J69o51s40e49f 98Š86o31l70t68e56s 8944218640713

Ze zavěšeného vagonu upadne uvolněný nebo prasklý kus listového pera. Člověka bez helmy zabije, s helmou se jenom otřepe a bude pracovat dál.

+2/0
30.10.2015 16:18

V76l92a46d30i67m68í43r 21J68a91n80ů 2423858889436

Jezdil jsem jako strojvedoucí 35 let u ĆSD a ČD. Nikdy jsem já ani mojí kolegové na všechno nekašlali. Na rozdíl od řidičů.

+6/0
30.10.2015 15:11

D56a27n94a 82K21o20c62i53á55n77o13v49á 2103308579758

Kdyby České dráhy nevyhazovaly statisíce za nesmyslnou reklamu v TV a investovaly do zaměstnanců, nemuseli by zaměstnanci dělat nesmyslné přesčasy, aby se uživili!

+2/−17
30.10.2015 14:53

L53i75b16o87r 26V63e18s16e74l75ý 2779696962622

A jak tohle souvisí s nehodou dvou dopravců, z nichž ani jeden nejsou ČD?

+17/−1
30.10.2015 14:54

J20a53n 73Č52e72k72a82l 7119125284314

Paní Kociánová, přečtěte si to znovu a lépe, dotyčný strojvedoucí byl zaměstnancem Unipetrolu, ne Českých Drah...

+5/−1
30.10.2015 15:01

K24a42r80e66l 48H85o45r25á26k 2738539693343

Pětašedesátiletý strojvedoucí už měl být dávno v důchodu.

+4/−1
30.10.2015 15:27

J34i50ř52í 29E15r50b22e10n 1433124146607

Není za něj náhrada.

Či, přesněji řečeno, za něj není náhrada, která by byla ochotná pracovat za stejných podmínek...

+2/0
30.10.2015 17:34

P75e37t46r 55V73a35c54h91o55v44e95c 6690293391604

Strojvůdce 3x ignoroval generální stop a ještě telefon? To na spánek moc nevypadá. Tipuji něco vážnějšího, možná infarkt či mrtvice. V 65 letech by nešlo o nic překvapivého.

+8/−1
30.10.2015 14:26

I61v95a53n 92M84a28r33e10k 6534678422

Pokud by se tak stalo, zaúčinkoval by VZ-Ž a nebo vzpomínaný "generální STOP"  8-o

+1/0
30.10.2015 14:31

I88v12a83n 29M19a81r15e39k 6124408702

A propos,strojvůdce asi velmi těžkomůže "ignorovat generální STOP" ten funguje nezávisle  i bez jeho součinnosti ? ! Ale možná se mýlím ? ! 8-o

+1/0
30.10.2015 14:34

L88i70b81o97r 34V37e64s31e22l67ý 2529546682162

Strojvůdce může nepřeladit stuhu a GS se jej pak nedotkne.

+1/0
30.10.2015 14:35

I58v82a80n 59M31a68r13e66k 6714518352

Dík za info,na parních lokomotivách jsme tuto "vymoženost" neměli . R^

+6/0
30.10.2015 14:38

O81n73d39ř66e67j 88F67e70l89c23a55n 6682564631127

Zlatá pára. Tam na to byli vždy dva a museli se spoléhat jeden na druhého. Jinak to totiž nešlo.!

+1/0
30.10.2015 14:59

V86á84c24l86a29v 94S34v45o38b31o83d69a 5976728989

Na elektrikách taky byli dva,ale to už je dávno...

0/0
30.10.2015 16:52

M47i45l10o33s93l70a95v 41K54a96n61t40o23r47e11k 1289787711459

Na páře původně jezdili tři:-P

0/0
30.10.2015 21:07

K53a25r46e75l 26F88i52l51i55p 3958685250680

Jenže ne hned a za tu dobu dojel kam dojel. spíš bych se zaobíral tím, že generální stop jde vyřadit tak jednoduchou věcí jako je nepřeladit si vysílačku.8-o8-o8-o

+1/0
31.10.2015 6:57

V33á54c23l31a73v 85J66o69n42á87š 8622553162573

Nebo sebevražda....

+1/−1
30.10.2015 15:05

F32r26a59n59t47i26š81e36k 32M30a55t56ě81j48č73e36k 7263852733171

Není to tak dávno, kdy podobnou nehodu v České Třebové také zavinil strojvedoucí soukromé společnosti. Pokud byla řádně provedena zkouška brzdy, byl otevřen kohout VZ, správně nastavena radiostanice, tak by k tomu nemohlo dojít. Tudíž je viník jasný!

Dělá to na mne dojem, že u malých dopravců není na odpovídající úrovni kontrolní činnost. I věk strojvedoucího dává tušit, že soukromá společnost dává přednost zisku, před bezpečností!

+2/0
30.10.2015 15:19

I27v90a72n 25M60a18r38e56k 6904698402

Tedy že bych tam viděl nějakou vyprošťovací techniku se říct nedá. Odsunuli zatím snad jen nevykolejené vozy? ! Měla ta lokomotiva vůbec zabudovanou funkci "generální STOP" ? A pokud ne  jak to že mohla být provozována nna železniční síti ? ! Kdejaká kača na polní lokálce je touto technikou vybavena .  8-o

+1/−1
30.10.2015 14:25

J28o92s71e91f 91K17a79r86f88í45k 7122975656490

Stopka vyžaduje aktivní spoluúčast strojvůdce v podobě "přelaďování" podle toho kde zrovna jede. Když nepřeladí, tak stopka nefunguje...

+1/0
30.10.2015 15:22

J34a21r40o52s56l24a54v 38K24o84m17o65ň 1500304894341

bohužel není, lokálka na trati 298 ji nemá. Ta nemá ani vysílačku ;-D jo lokomotivy 705 to nemají, ty původní nemají ani KBS - kontrola bdělosti strojvedoucího, nabo-li tlačítko bdělosit - živák. Tak tam může klidně fíra i chrnět a nic ho neruší ;-D Až ta jediná rekonstruovaná má aspoň to tlačítko bdělosti,ale generální stop tam není,když není ani vysílačka na stanovišti. Ale momentálně jě stejně pryč a jezdí jen ta původní

+2/0
30.10.2015 15:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.