- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani se mi nechce zeptat (aby se toho nějaká tzv."chytrá hlava nechytla) - když je trať nerentabilní, to je z Teplic do Radejčína rentabilní? O tuto trať byl vždy zájem, jak turistickým, tak i pracovním národem.
A proč zrovna jenom z Radejčína do Řetenic (Teplic)? Zde se jedná o zachování provozu tratě celé, tedy z Lovosic až do Řetenic ( vlakem až do Teplic).
A když už, vlaky z Radejčína na horu stále jezdí.
Že je trať ,,nerentabilní", to můžou prohlásit jen ti, co si vozí zadky v luxusních autech a nerozeznají parní lokomotivu od té elektrické, to jen tak pro příklad.
Trať by měl POVINNĚ dostavit ten, kdo ten sesuv zavinil. A kdo to má alespoň trochu srovnané v hlavě, tak ví, kdo je hlavním viníkem tohohle maléru.
Jenže teď se na to téma "kdo je viníkem" budou hrdlit kraj, ŘSD, SŽDC a majitel kamenolomu, a než se za deset let dojde k pravomocnému rozsudku, bude obnovat trati o řád dražší...
Být krajem, tak se se státem soudím. Železnici zničil sesuv, který způsobila stavba. ŘSD je zodpovědná, ŘSD přivede do původního stavu.
obávám se, že kraj není ten subjekt, který by se měl soudit - trať patří SŽDC (a ta udělá, co řekne ministerstvo ), provoz na ní zajišťovaly ČD, kraj je pouze objednával.
a navíc se obávám, že kraj by se ani soudit nechtěl.
blbá situace
že provoz není rentabilní? tak s tímhle argumentem bychom se snad na železnici mohli vykašlat kompletně. resp. mám mnohdy pocit, že to politici dělají, aspoň plíživě stylem "budeme to ignorovat a ono se to jednou rozpadne"
kolik že by ta obnova stála? jasně, kdyby to byla miliarda, tak to asi opravdu nemá smysl, ale domnívám se, že to bude částka tak o dva až tři řády nižší. to je najednou v evropských fondech nemají?
kdyby tam tu dopravu bývali zrušili úplně, tak se to asi ještě pochopit dá, ale jezdit 22km vlakem a pak přesedat na bus, to je pakárna největší. hlavně že se hned vedle staví dálnice za miliardy
Občas tudy jezdím a to zdůvodnění komentovat nemohu, přišel bych o "body"!
Když slyším slovo rentabilita,tak vidím rudě. Na dvěstě metrů nemají penízeHnus!
To by mě zajímalo, od kdy je pro MD důležitá rentabilnost. Zřejmě střílí od boku, protože jinak by nemohli opravovat trať přes Mšeno, která je ještě míň rentabilní než tato.
nebo Bakov nad Jizerou - Dolní Bousov. překvapilo mě, když jsem nedávno zahlédl, že na ní má být výluka kvůli rekonstrukci - myslel jsem si, že tam byl provoz už před lety kompletně zrušen. jak tak koukám, byl opět obnoven - celými 3 páry vlaků ve všední dny.
Mám tam z okolí pár známých kteří mi potvrdili že trať byla dosti využívána. Kdo z toho má nyní business?? Autobusová doprava, tedy je na místě podezírat busovou lobby. Co na tom, že vlak dojede vždy, bus zastaví náledí, sníh, nehoda na silnici, že páni znalci z MD. Navíc pokud je obslužnost v Č Středohoří. Nehledě na ekologii provozu, kdy 1 motor zastane 3 busy.
Nerentabilita je nepochybně silný argument. Proto navrhuju ihned v pondělí v 7:00 z důvodu nerentability zavřít a zrušit ministerstvo dopravy. Každá minuta úspor má cenu zlata.
Postupné rušení železnic,ať z jakýchkoliv důvodů(většinou z tzv"nerentability") se může tvrdě nevyplatit.A to z jakýchkoliv důvodů.Třeba dálnice a silnice budou tak přecpané,protože bude tolik aut že, díky té lokálce kolem Milešovky a Lovoše bude cesta rychlejší než autem.Dále,život řidičů tiráků nebo náklaďáků nezávidím,je to nebezpečné a je tam dost buzerace,i když berou slušné prachy.Kolikrát to odskáčou i rodiny.Takže tohle donekonečna také nepůjde dělat,neb mládež zpohodlněla,jedině,že by se toho ujali imigranti.A protože se nenápadnými kroky k nám přibližuje i válka,tak železnice je dobrá i pro válečné účely.