Diskuze
Ministerstvo odmítlo obnovit trať zničenou sesuvem na D8. Zatím, tvrdí
Děkujeme za pochopení.
H89a62n54u91š 10M51a48r82š26á16l11e28k
Ani se mi nechce zeptat (aby se toho nějaká tzv."chytrá hlava nechytla) - když je trať nerentabilní, to je z Teplic do Radejčína rentabilní? O tuto trať byl vždy zájem, jak turistickým, tak i pracovním národem.
V56í96t 20M50r55h67a66l
A proč zrovna jenom z Radejčína do Řetenic (Teplic)? Zde se jedná o zachování provozu tratě celé, tedy z Lovosic až do Řetenic ( vlakem až do Teplic).
A když už, vlaky z Radejčína na horu stále jezdí.
V57í54t 37M82r62h72a87l
Že je trať ,,nerentabilní", to můžou prohlásit jen ti, co si vozí zadky v luxusních autech a nerozeznají parní lokomotivu od té elektrické, to jen tak pro příklad.
Trať by měl POVINNĚ dostavit ten, kdo ten sesuv zavinil. A kdo to má alespoň trochu srovnané v hlavě, tak ví, kdo je hlavním viníkem tohohle maléru.
J90i73ř33í 47E89r47b74e92n
Jenže teď se na to téma "kdo je viníkem" budou hrdlit kraj, ŘSD, SŽDC a majitel kamenolomu, a než se za deset let dojde k pravomocnému rozsudku, bude obnovat trati o řád dražší...
M17a62r16e65k 11Š27i98m32o51n
Být krajem, tak se se státem soudím. Železnici zničil sesuv, který způsobila stavba. ŘSD je zodpovědná, ŘSD přivede do původního stavu.
O55l85d46ř63i32c63h 54J26a86n23e11č75e62k
obávám se, že kraj není ten subjekt, který by se měl soudit - trať patří SŽDC (a ta udělá, co řekne ministerstvo ), provoz na ní zajišťovaly ČD, kraj je pouze objednával.
a navíc se obávám, že kraj by se ani soudit nechtěl.
blbá situace
O91l29d21ř60i74c59h 77J25a63n52e62č89e57k
že provoz není rentabilní? tak s tímhle argumentem bychom se snad na železnici mohli vykašlat kompletně. resp. mám mnohdy pocit, že to politici dělají, aspoň plíživě stylem "budeme to ignorovat a ono se to jednou rozpadne"
kolik že by ta obnova stála? jasně, kdyby to byla miliarda, tak to asi opravdu nemá smysl, ale domnívám se, že to bude částka tak o dva až tři řády nižší. to je najednou v evropských fondech nemají?
kdyby tam tu dopravu bývali zrušili úplně, tak se to asi ještě pochopit dá, ale jezdit 22km vlakem a pak přesedat na bus, to je pakárna největší. hlavně že se hned vedle staví dálnice za miliardy
L44u88b65o48m57í32r 84S36a75z35e33č68e19k
Občas tudy jezdím a to zdůvodnění komentovat nemohu, přišel bych o "body"!
V13á33c73l26a54v 82S24v46o88b66o34d72a
Když slyším slovo rentabilita,tak vidím rudě. Na dvěstě metrů nemají penízeHnus!
M73a40r31e92k 11M41a16r19t36i30n
To by mě zajímalo, od kdy je pro MD důležitá rentabilnost. Zřejmě střílí od boku, protože jinak by nemohli opravovat trať přes Mšeno, která je ještě míň rentabilní než tato.
O73l52d53ř76i52c25h 92J87a90n64e79č55e22k
nebo Bakov nad Jizerou - Dolní Bousov. překvapilo mě, když jsem nedávno zahlédl, že na ní má být výluka kvůli rekonstrukci - myslel jsem si, že tam byl provoz už před lety kompletně zrušen. jak tak koukám, byl opět obnoven - celými 3 páry vlaků ve všední dny.
V39l78a45s45t73i30m52i76l 81P33r58a21u95s
Mám tam z okolí pár známých kteří mi potvrdili že trať byla dosti využívána. Kdo z toho má nyní business?? Autobusová doprava, tedy je na místě podezírat busovou lobby. Co na tom, že vlak dojede vždy, bus zastaví náledí, sníh, nehoda na silnici, že páni znalci z MD. Navíc pokud je obslužnost v Č Středohoří. Nehledě na ekologii provozu, kdy 1 motor zastane 3 busy.
Z53d41e32n36ě13k 68Š94i82n59d31l72a76u39e98r
Nerentabilita je nepochybně silný argument. Proto navrhuju ihned v pondělí v 7:00 z důvodu nerentability zavřít a zrušit ministerstvo dopravy. Každá minuta úspor má cenu zlata.
V41l88a82d53i90m29í93r 65N56o70v61á65k
Postupné rušení železnic,ať z jakýchkoliv důvodů(většinou z tzv"nerentability") se může tvrdě nevyplatit.A to z jakýchkoliv důvodů.Třeba dálnice a silnice budou tak přecpané,protože bude tolik aut že, díky té lokálce kolem Milešovky a Lovoše bude cesta rychlejší než autem.Dále,život řidičů tiráků nebo náklaďáků nezávidím,je to nebezpečné a je tam dost buzerace,i když berou slušné prachy.Kolikrát to odskáčou i rodiny.Takže tohle donekonečna také nepůjde dělat,neb mládež zpohodlněla,jedině,že by se toho ujali imigranti.A protože se nenápadnými kroky k nám přibližuje i válka,tak železnice je dobrá i pro válečné účely.
Násilí! křičeli Zítkovi příznivci u soudu a napadali stráž, aktivista nepřišel
Známý aktivista Pavel Zítko dnes nedorazil k Okresnímu soudu v Chomutově, před kterým měl stanout...
Rasový motiv, řekl žalobce o bitce v Dubí. Čtyřem obžalovaným navrhl vězení
U teplického okresního soudu zazněly závěrečné řeči v případu napadení mladého muže na koupališti v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení
Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...
Žena neuhlídala dvě děti, obě se utopily. Se žalobcem se dohodla na podmínce
S podmíněným trestem odešla od soudu žena, která loni v létě neuhlídala na koupališti v Klučku u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Lidé vyhráli. Lithium se patrně bude zpracovávat na Chomutovsku, ne u Teplic
Lidé, kteří protestovali proti zpracování lithia v lokalitě Újezdeček u Košťan na Teplicku,...
Svobodova top sezona? Jedině s titulem. Jakou k němu kreslí cestu?
Zatočili s Brnem a teď vyhlížejí soupeře do ligového semifinále. Postaví se basketbalovým...
VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety
Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...
Ústí zimák odpískalo, Děčín ještě váhá: Chybí nám už jen řidič ještěrky
Zimní stadion poslali k ledu. Ústečtí basketbalisté zůstanou pro semifinále play off NBL věrní...
Na klinice po neshodách končí přednosta, nemocnice věří v setrvání lékařů
Několik měsíců vyhrocená personální situace na Klinice anesteziologie, perioperační a intenzivní...