- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdo tu sanaci plati? My z dani nebo majitel toho lomu, ktery zmenu vodniho rezimu ve svahu a tim i zaval zpusobil? Je sice fakt, ze pred vystavbou bylo pry upozornovano na nevhodne podlozi i na nebezpeci sesuvu od lomu. To ale nic nemeni na situaci, ze by sanaci i obnovu zeleznicni trati mel platit majitel lomu.
ŘSD by si mělo platit za vlastní blbost.
Kdyby se rozhodlo pro variantu tunelovou, mohlo se uz davno jezdit..viva la cr..
No s jedním rypadlem a jedním buldozerem a několika málo auty to bude opravdu trvat rok....
No já si hlavně říkám, jestli se na těchto typech zemních prací nevyplatí instalovat spíš dopravníkové pásy jedoucí nonstop a přitom s minimálními provozními náklady (jak na spotřebu paliva/elektřiny, tak na časovou náročnost obsluhy) - namísto toho, aby se tam střídaly těžké náklaďáky se spotřebou 30 l / 100 km...
U hnědouhelného korečkového velkorypadla se na výstupu taky přeci netočí osmikolové many a tatry s dvacetikubíkovou korbou. A třeba osmikilometrová nákladní lanovka pro vápenec z Černého Dolu do Kunčic nad Labem se zaplatila krátce po výstavbě, když se spočítalo, jaké náklady by si oproti ní vyžádalo stálé dojíždění sklápěček, výstavba a údržba účelových silnic atd. Bolševický národohospodář byl holt tehdy povinen to počítat v celospolečenských souvislostech, ne jen podle aktuálních investičních nákladů jednoho podniku
Cukrštajne, U Řehlovic mohlo být dávno hotovo ! Ekologové to už dávno neblokují, prolhanče !
Spíš tentokrát a vyjímečně.