- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že je to vina řidiče je jasné. Ale ty závory tam být mohli. Řeči o úspoře času jsou nesmysl. Přejezd, který je ovládán jízdou vlaku se uzavírá zhruba stejně dlouho se závorami nebo bez. Dříve, když je zavíral závorář, tak to pochypitelně trvalo dýl, ale to už je dávno minulost. A rozdíl v ceně? 3,4 mil. Proboha za co? 2 elektromotory, 2 prkna a trochu plechu. Kam jsme to dopracovali? To ovšem nic nemění na tom, že řidič je blb a na silnici nemá co dělat. A Martinovi držím palce, ať mu to dobře dopadne.
Závory jsou pouze doplňující zařízení, pozůstatek z dob, kdy neexistovalo světelné zabezpečovací zařízení a závory byly zavírány ručně. Proto tam závory být mohlY, ale nemusely. Na křižovatkách také nejsou závory.
Blbost řidiče, který nechápe, co znamená červená, je neomluvitelná.
Kdyby tam byly, jako ve Studence, tak by se stejne podjizdely, objizdely... tohle je vina toho, kdo tam vjel. Ne toho, kdo tam nedal zavory.
Vyhlaska mluvi jasnou reci. Ikdyby tam byl jen vystrazny kriz, auto se podle toho musi zachovat.
Udelejte ze strojvudce uprchlika a erarni zdroje se najdou.
Moc nechápu, co stojí 3,4 mil. na závorách, kde už je hotová kompletní signalizace??Asi začnu vyrábět drahám závory za podstatně nižší cenu, aby se kluci nevymlouvali na pořizovací cenu. Dělají je ze zlata nebo karbonu??... kolik zaplatí pojišťovny za škody a kolik stojí závory? ?? Nechápu...
Buď dálkové ovládání, nebo zavorář. Oboje musí mít spojení s kamsi, kdo vyhlásí poplach, když do závor "něco" šťouchne.
Na naše poměry to ještě není tak moc. Až při instalaci zjistí, že skála je už půl metru pod povrchem (nebo až 70 cm) a budou potřebovat lepšího kopáče, nebo lepší cement, bude cena hned dvojnásobná.
holt v ramci " prace pro vsechny" veskere prejezdy znenit budto na nadjezdy, nebo podjezdy…ovsem pouze tam kde to je mozne…kdyz to slo za Roosevelta v USA, tak to muze jit i v kotline ( i s trenyrkama)
v USA se nejednalo tak moc o prejezdy, jako vice mosty a stezky….a hlavne silnicni infrastruktura...
Otázka je, kteří z těch řidičů, kteří tvrdí, že přehlédli signalizaci, ji skutečně přehlédli, nebo ji vědomě ignorovali. Nepočítám, že je někdo posílal na detektor lži.
Mají všichni pravdu, přehlédli. Ale ne signalizaci, jen to, že už vlaku neujedou.
To si asi pleteš s jinou nehodou.
Takže na uprchlíky se najdou desítky milionů a na strojvůdce se dělá sbírka, ale proč to tam vládním stranám zas nehodit
Uklidněte se, to léčení i rehabilitaci tomu strojvedoucímu tak jako tak kompletně uhradí zdravotní pojišťovna - a i případný invalidní důchod bude mít plně hrazený ze státních peněz. Ta sbírka je navíc, nad tuto státní péči - třeba na nestandardní úpravy v domě apod.
To už byste se mohl rozčilovat, proč si platit soukromé životní a úrazové pojištění třeba u Kooperativy, když se stát má postarat. Ano, on se postará - a tohle vše jde nad to.
Moc si přeji, aby se to podařilo. Držím palce pane
A neměl by kompletní léčbu a operaci platit polský řidič?!?!?!
Měl, zadejte prosím přesné jméno a adresu pobytu! Jsem ochoten ho řádně vyplatit...