Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři zachraňují nohy strojvůdce ze Šluknova. Kolegové založili sbírku

Lékaři v ústecké nemocnici stále bojují o to, aby zachránili nohy strojvedoucímu zraněnému při nedávné srážce vlaku s kamionem ve Šluknově. Kolegové a kamarádi založili sbírkový účet a začali na něj posílat peníze, jež mají muži pomoci s léčením a návratem do života.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M96a56r17t85i79n 75G39ü10n95t96h67e23r 9970423798637

Že je to vina řidiče je jasné. Ale ty závory tam být mohli. Řeči o úspoře času jsou nesmysl. Přejezd, který je ovládán jízdou vlaku se uzavírá zhruba stejně dlouho se závorami nebo bez. Dříve, když je zavíral závorář, tak to pochypitelně trvalo dýl, ale to už je dávno minulost. A rozdíl v ceně? 3,4 mil. Proboha za co? 2 elektromotory, 2 prkna a trochu plechu. Kam jsme to dopracovali? To ovšem nic nemění na tom, že řidič je blb a na silnici nemá co dělat. A Martinovi držím palce, ať mu to dobře dopadne.

0/0
22.9.2015 8:24

P53e88t78r 47F55i65a51l65a 9933246383653

Závory jsou pouze doplňující zařízení, pozůstatek z dob, kdy neexistovalo světelné zabezpečovací zařízení a závory byly zavírány ručně. Proto tam závory být mohlY, ale nemusely. Na křižovatkách také nejsou závory.

Blbost řidiče, který nechápe, co znamená červená, je neomluvitelná.

+1/0
22.9.2015 10:51

S93t80e83p24a98n 34T94o42t78h 8838989575768

Kdyby tam byly, jako ve Studence, tak by se stejne podjizdely, objizdely... tohle je vina toho, kdo tam vjel. Ne toho, kdo tam nedal zavory.

Vyhlaska mluvi jasnou reci. Ikdyby tam byl jen vystrazny kriz, auto se podle toho musi zachovat.

+3/0
22.9.2015 6:48

K94a69r73e34l 51N85e64d58o89p56i31l 7418226799274

Udelejte ze strojvudce uprchlika a erarni zdroje se najdou.

+2/−3
22.9.2015 2:08

M18i60c30h38a20l 44Ř85e66z40n72í42č23e28k 3792394586552

Moc nechápu, co stojí 3,4 mil. na závorách, kde už je hotová kompletní signalizace??Asi začnu vyrábět drahám závory za podstatně nižší cenu, aby se kluci nevymlouvali na pořizovací cenu. Dělají je ze zlata nebo karbonu??... kolik zaplatí pojišťovny za škody a kolik stojí závory? ?? Nechápu...Rv

0/−2
22.9.2015 0:27

P98e62t55r 17B74u70r34d50a 3140245189257

Buď dálkové ovládání, nebo zavorář. Oboje musí mít spojení s kamsi, kdo vyhlásí poplach, když do závor "něco" šťouchne. 

Na naše poměry to ještě není tak moc. Až při instalaci zjistí, že skála je už půl metru pod povrchem (nebo až 70 cm) a budou potřebovat lepšího kopáče, nebo lepší cement, bude cena hned dvojnásobná.

0/−1
22.9.2015 5:06

D34a33n52i12e62l 29M98u65n90z95a55r 1669598382486

holt v ramci " prace pro vsechny"  veskere prejezdy znenit budto na nadjezdy, nebo podjezdy…ovsem pouze tam kde to je mozne…kdyz to slo za Roosevelta v USA, tak to muze jit i v kotline ( i s trenyrkama)

0/−1
22.9.2015 0:21

D54a90n26i75e37l 50M12u63n33z27a54r 1159228622486

v USA se nejednalo tak moc o prejezdy, jako vice mosty a stezky….a hlavne silnicni infrastruktura...

0/0
22.9.2015 0:22

M19i45r62o26s64l26a88v 93G37r37o94s36s10m95a64n21n 8282139744

Otázka je, kteří z těch řidičů, kteří tvrdí, že přehlédli signalizaci, ji skutečně přehlédli, nebo ji vědomě ignorovali. Nepočítám, že je někdo posílal na detektor lži.

+7/0
22.9.2015 0:03

P21e65t39r 62B34u18r57d24a 3600605649747

Mají všichni pravdu, přehlédli. Ale ne signalizaci,  jen to, že už vlaku neujedou.

+3/0
22.9.2015 5:08

M48i45r90o43s13l20a28v 12G31r38o35s98s86m43a23n73n 8682969274

To si asi pleteš s jinou nehodou.

0/0
22.9.2015 0:00
Foto

P57ř49e11m44e44k 44H34o96m85o12l91a 5808455235756

Takže na uprchlíky se najdou desítky milionů a na strojvůdce se dělá sbírka, ale proč to tam vládním stranám zas nehodit :-/

+10/0
21.9.2015 23:43

J35i57ř29í 29E83r10b63e91n 1623174346977

Uklidněte se, to léčení i rehabilitaci tomu strojvedoucímu tak jako tak kompletně uhradí zdravotní pojišťovna - a i případný invalidní důchod bude mít plně hrazený ze státních peněz. Ta sbírka je navíc, nad tuto státní péči - třeba na nestandardní úpravy v domě apod.

To už byste se mohl rozčilovat, proč si platit soukromé životní a úrazové pojištění třeba u Kooperativy, když se stát má postarat. Ano, on se postará - a tohle vše jde nad to.

0/−1
22.9.2015 10:09

J18i70ř79í 47E85r94b77e30n 1863504426687

Copak, pane Šímo, pravda se Vám nelíbí? Proč?

0/0
24.9.2015 22:12

Š74t83ě77p34á51n 33V17a16n96ě10k 3973359357917

Moc si přeji, aby se to podařilo. Držím palce pane R^

+10/0
21.9.2015 22:51
Foto

L10i30b80o59r 44B79a41s43í77k 8762920719748

A neměl by kompletní léčbu a operaci platit polský řidič?!?!?!

+9/0
21.9.2015 22:43

J38a56k75u56b 37V41r77á51n40a 6880179839820

Měl, zadejte prosím přesné jméno a adresu pobytu! Jsem ochoten ho řádně vyplatit...

0/−1
22.9.2015 0:22

M81a73r11t64i81n 47G87ü69n52t38h86e29r 9600193398137

Proč polský řidič? Byl to místní člověk, co tam jezdil denně.

+1/0
22.9.2015 8:14

J45i89ř73í 56E23r43b32e66n 1683774596447

Ne, proč?

Hádejte, proč existuje institut povinného ručení za škody způsobené provozem motorového vozidla...

+1/0
22.9.2015 10:10

T71o88m12á17š 13V90a33l59d94e93r 7293700199

Jak mohly závory zdržovat provoz? To tam nyní svítí výstražná světla méně často? Světla snad svítí až do chvíle přejetí vlaku do bezpečné vzdálenosti od přejezdu. A závory se zvedají ještě při blikání výstražných světel. Nebo se nyní častěji porušuje zákaz a řidiči riskují a někomu to bohužel nevyjde? Nebo se zlepšila lemplovská práce dispečerů? Jako ti u nás klidně kašlou na motoristy a nechají závory, či výstražná světla v akci klidně i 45min i když nic nejede.

0/−3
21.9.2015 22:32

P59a90v67e15l 14O97b54d58r90ž31á58l14e47k 6916184278862

Svítí kratší dobu... na přejezdu se závorami trvá výstraha déle, než na přejezdu jen se světly. Nemusí se uvažovat doba sklápění a zvedání závor...

+1/0
21.9.2015 23:59

P30e59t79r 29F90i91a93l24a 9403576123353

Pane Valdere, zdá se, že budete velký ´vzdělanec´. O ´jaké lemplovské práci dispečerů´ píšete, máte vůbec tušení, jak funguje zabezpečení přejezdu? ;-D

+3/0
22.9.2015 2:21

T21o22m40á78š 61V93a72l22d17e77r 7193530399

Na to abych několikrát čekal na přejezdu 45 min nemusím být vzdělanec, ale naštvaný řidič, zvláště když vlak nikde. Nahlásíte to policii jako poruchu a oni zpětně zavolají, že to řídí dispečeři.Nebudu přeci suplovat profese čím nejsem. Ale tak dlouho čekat není normální. Vědátore. Popisoval jsem situaci z praxe ne teorii.

0/−2
22.9.2015 9:40

P73e43t53r 26F81i42a29l21a 9123856113823

Nejspíš jste popisoval vlastní výmysl.

Domníváte se, že dispečer běžně mačká nějaké tlačítko, aby na přejezdu začala svítit červená?:-)

+2/0
22.9.2015 10:43

T88o98m20á48š 23V21a14l40d27e42r 7283320919

Asi ano. A fakt je mi jedno, jestli do systému zabezpečení přejezdu může zasáhnout dispečer provozu trati, či jak to dělá (zavolá na nejbližší hradlo, či jiným způsobem). Výsledkem bylo čekání a až na zájem policie se u dráhy něco dělo. Po upozornění policie na dispečink světla po chvíli přestala blikat a všichni jsme se mohli rozjet do svých cílů cest. Nejsem teoretik, ale popisuji reálné situace TEORETIKU.:-) Když Vám to hlava nebere, seberte se z laboratoře mezi lidi a uvidíte, že svět není B&W

0/−2
23.9.2015 8:55

J35i60ř39í 65E91r57b46e71n 1503804486637

Stejně je skvělé, jak obviňujete někoho ze stálého lemplovství - a ilustrujete to jedinou příhodou tři roky starou ;-D

+1/0
23.9.2015 10:15

P49e96t14r 85F52i78a91l29a 9753746913883

´Asi ano´. ;-D Pak je s vámi jakákoliv diskuze ztrátou času, pane Valdere.

Netušil jsem, že do technických věcí mluví lidé, kteří o nich nemají žádné ponětí.

Zdá se, že o kolik vám chybí znalostí a logického myšlení, o to víc vám přebývá vulgárnosti.

0/0
24.9.2015 10:15

J33i17ř66í 70E39r28b69e13n 1363824636197

Zkuste poněkud přiblížit výraz "u nás", pokud možno trať a obec...

+2/0
22.9.2015 12:49

T36o84m50á56š 45V89a40l62d48e96r 7423720499

Opravdu chcete, abych ještě více znemožnil pracovníky ČD ? Mluvím o zkušenostech s nimi před zavedením DISODu.

0/−2
23.9.2015 9:05

J89i30ř37í 42E78r23b42e41n 1623894106687

Chachá, vaříte z vody, nic konkrétního nemáte a ani mít nebudete, z čehož se sám usvědčujete:

- DISOD byl zaveden už v roce 2013 a jde o dispečerskou správu provozu vozidel, plánování oběhů vozidel, směnnost pracovníků a další věci nemající žádnou přímou souvislost se zabezpečovacím zařízením na samotném drážním tělese. Je to jen organizační software, stejně jako SAP, Oracle a podobně, kde taky nejsou moduly pro přímé řízení parametrů výrobních strojů. Maximálně se tam odjinud tahají výrobní předpisy, ale jen jako informace, rozhodně tím nebudete řídit proces on-line.

- Přejezdy spravuje Správa železniční dopravní cesty s.o., nikoliv dopravce České dráhy a.s. Stejně tak třeba za semafory na křižovatkách obvykle zodpovídá Technická správa komunikací a nikoliv Dopravní podnik, i když oba mají stejného majitele.

- Takže můžete zkusit znemožnit kohokoliv, ale zatím se Vám to povedlo jen u sebe sama.

;-D

+2/0
23.9.2015 10:13

T23o63m83á20š 18V45a78l92d77e12r 7883690659

Píšu, je mi šumafuk kdo řídí přejezdy, stalo se mi to několikráte . Pane Erbene, tyto situace se opakovali několikráte na cestě do zaměstnání a ze zaměstnání. Jsou skutečné. Vždyť jsem psal , že DISOD byl 2013. Vím co program dělá a jak pomáhá.Technickou podporu přejezdů může dělat někdo jiný, ale dopravu na trati řídili v té době pracovníci ČD. Čím více mě napadá, že jste jeden z nich, jelikož dle jejich přístupu (koleje jsou naše a na ostatní kašleme) je Vámi arogantní chování podobné. Proto jsou to lemplové. Ne že by neuměli řídit vlaky apod, ale jsou to kreatury, které kašlou i na ostatní účastníky provozu a to je problém v místě, kde se střetávají koleje se silnicí. Věřte mi že někde čekat 45 minut, když cesta do práce trvá 20minut, kvůli blbcovi co zastaví na přejezdu provoz bez důvodu je dost vysilující, aby jste nepřijel pozdě do práce.Nebudu řešit , že mám mít hodinovou rezervu apod kraviny. Na začátku jsem psal, že jsem vše řešil přes 158 a oni mne odkázali se stížností na dispečink. A to je pro mne rozhodující, komu mám příště  za aroganci rozbít hubu.;-D Poslední příspěvek.

0/−1
24.9.2015 8:46

J43i34ř28í 56E97r91b54e28n 1723964546297

Takže jsem se zase nic nedozvěděl, jen plivete bez konkrétních sdělení. Aroganci tu kolem sebe šíříte především Vy sám.

Paranoia se dá docela úspěšně léčit...

0/0
24.9.2015 22:11

M22i15l54a30n 40V23o51t19a92v55a 5894716491832

jaká sbírka???? 8-o tohle má uhradit pojišťovna .. myslím z povinného ručení toho gaunera co to způsobil a pak to po něm vymáhat. To, že přijde o byt či dům. a co má být. Měl jezdit tak, aby druzí neměli zkažený celý život.

0/0
21.9.2015 22:23

R23o31m63a14n 20P36o59l40á88č52e76k 5966389705

Otázka je co pojištovna je ochotná zaplatit...

+4/0
21.9.2015 22:43

O52l69d30ř19i65c47h 21J89a58n79e71č56e68k 8399516913241

přesně to je ta potíž. ona ty operace a léčbu zaplatí - jenže v základním socialistickém standardu. cokoliv navíc, co by tomu klukovi zlepšilo rekonvalescenci anebo následný život obecně, si musí zaplatit sám. je to totéž jako když kolegové pro toho strojvůdce z pendolina založili sbírku s cílem, aby si mohl pořídit co nejlepší protézu a i nadále sportovat.

+3/0
22.9.2015 7:49

J34i11ř17í 30E15r44b58e75n 1893254126787

A to ten "základní socialistický standard" České republiky patří ve světovém měřítku téměř ke špičce dostupné péče.

Podívejte se na zdravotnictví v takové Británii, tam je to o strach. Potkan v kojeneckém inkubátoru mluví za vše.

+2/0
22.9.2015 10:13

O94l89d50r69i74c22h 64V83y47s11k28o73c57i82l 9525242603556

Jestli ma limit 10 micu tak se z dluhu uz do konce zivota nevyhrabe..

0/0
21.9.2015 23:43

V82í30ť23a 34N15o23v46á51k 1628983145311

Posílám aspoň 200 . Hodně štěstí R^

+8/0
21.9.2015 22:07

J87a44n98a 43N77o92v61a77k87o81v27a 1129683260697

Kdyby za neopravneny vjezd na prejezd autem byl trestan okamzitym odebrani ridicskeho prukazu tak by si to nekteri rozmysleli

+12/0
21.9.2015 21:46

P28a85v69e11l 91S47o10b50o32t17k16a 5290554

A hlavně kdyby byl postihovaný - na tomto přejezdu bylo (viz záběry kamer) projíždění červené naprosto běžné.

Proč se automaticky nerozdávají vysoké pokuty je také jasné - někteří hříšníci jsou rovnější mezi rovnými...

+4/0
21.9.2015 21:49

J49i17r51k46a 94D48v29o69ř36á94k 4175240273778

Kdyby to bylo pořádně postihováno, tak by současné odebírání "půlky" řidičáku (body) stačilo.

+2/0
21.9.2015 23:06
Foto

T93o31m51á35š 52H86e20r76c35e91g 3790289600850

Blbost. Vraždilo se i když za to byl trest smrti. Kradlo se, i když se za to sekaly ruce.

+1/0
21.9.2015 23:17

P52a61v42e37l 70O54b71d68r35ž76á94l27e78k 6746794668102

Kdo vědomě vjede na přejezd pod výstrahou, ten si neváží ani vlastního života ... řidičák ho tedy nebude už trápit vůbec.

+2/0
22.9.2015 0:00

P74a96v39e85l 33C54h22l84u76b30n96a 7297416698697

Úspora času za poškození zdraví - to je dobrý handl, nicht wahr?:-/

0/0
21.9.2015 21:43

J55a48n 51B74o18h64a62t83ý 7507330768792

A co tak odstranit z provozu dementní řidiče, to by se možná vyplatilo víc. Pokud je někdo retardovaný, vjede tam, i kdyby mu do cesty postavili protitankový zátaras.

+16/−1
21.9.2015 21:37

P65a26v20e25l 59S55o27b10o60t60k21a 5550314

Tohle není problém řidičů.

Kdyby se to stalo jednou, pak ano, ale i na tomto přejezdu to bylo běžné.

Hlavně se zamyslete nad tím jak je možné že se zavřely obě závory současně - ta druhá, výjezdová, je nesmysl že na tom přejezdu vůbec byla.

Takže ano, pokud někdo někde udělá systémovou chybu/chybu v projektu, vždy to pak můžete shodit na toho kdo se do pasti chytil, ale není to to pravé.

0/−4
21.9.2015 21:45

J56a13n 26B41a86b90j15a79k 5755855199152

Závora na výjezdu je pro ty "řidiče" kteří by tudy vjeli na přejezd, kdyby tam nebyla, a ta v jejixh pruhu by šla dolů. A pokud někdo za volantem auta považuje závory za past ze které není úniku, měl by vrátit řidičák a občanku...

+11/0
21.9.2015 21:52

Z33b27y57n98ě87k 73P32o49p14o88v17s96k63ý 9796198267203

Do jaké pasti? Co to proboha píšete za nesmysly? Pokud někdo vjede na železniční přejezd v době, kdy mu svítí červená, je to obyčejný blb, který akorát riskuje život svůj a co je horší životy ostatních!

+10/0
21.9.2015 22:30

P23a37v47e89l 23O96b19d41r36ž46á16l44e91k 6746214398482

Poloviční závory, nebo zpožděné zavírání jsme tu měli v 80. letech ... a ukázalo se, že řidiči je volnou půlkou (nebo o-něco-déle-volnou polovinou) objížděli.

Proto se od 90. let instalují pouze plné závory se společným uzavíráním.

+4/0
22.9.2015 0:03

M73a45r22t75i43n 12V21r66b56a 1341638222523

Nezbývá,než přát lékařům úspěch a fírovi uzdravení.:-)R^

+20/0
21.9.2015 21:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.