- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě dříve než "ujela" dálnice do údolí byla na trati pod kamenolomem Dobkovičky pomalá jízda 10 km/h.To samo vypovídá o tom,že tam nebylo vše "košer". Byl jsem se tam podívat a je zajímavé,že trať zmizela přesně na vyznačeném ůseku pomalé jízdy.Oprava trati je podle mne nereálná.Myslíte-li si opak,zajeďte se tam podívat.Myslím,že předělat trať na cyklostezku by stálo jen zlomek nákladů na obnovu traťi a využití cykloturisty by bylo řádově větší než "vlakoturisty".
...že by konečně zase začal jezdit Vejprtskej šinkanzen ? :)
Návrh je to dobtrý, ale skutečnost je jiná. Podle poslední návštěvy ministra v našem kraji to vypadá, že se zrušením trati Tep=lice-Lovosice se již všichni smířili, tomu odpovídají i příspěvky typu " turisté ztrácejí zájem" .Zdá se, že zájem ztrácí nejen České dráhy, ale i vedení kraje, protože tato trať není ve výčtu obsažena, takže to moc dobře nervypadá.
Jak je to vůbec s tratí na Moldavu? Jezdí, nejezdí?
Konečně dobrý nápad. Teď jen aby se to povedlo.
Jistě chvályhodný posun, ovšem chybí tam ta nejvyužívanější trať vůbec. Při vší úctě v porovnání s tratí 097 jsou ostatní v uvozovkách "do počtu". Hlavně vytvořte absolutní tlak na stát, aby zrekonstruoval těch pár set metrů u Dobkoviček, které se beztak sesunuly kvůli nesmyslně vedené D8! pak uvěřím, že je to myšleno vážně. O tom, že osudy stíhaný Ústecký kraj má turistický potenciál, netřeba diskutovat.
Toto je konečně názor opravdu na úrovni, pevně s vámi souhlasím, nějak se opomněla ta naše 097, kterou by měl sám stát zprovoznit, protože hlavně jeho vinou se teď na této trati nejezdí. Státní hodnostáři si vynutili dálnici sesuvovým územím, tak ať teď platí za to, za co může.