- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stavění dálnic po 4km úsecích na několika místech je o ničem. Trvá to dlouho a ty 4km nikoho nespasí. Proč nestavět třeba celý úsek. Klidně nasekaný na několik zakázek ale najednou aby se otevřelo třeba 20km najednou.
A co tak dlouho trvá na stavebním povolení. To ouřadové musejí ukazovat že jsou důležití a dávají si načas?
A teď už Vám tam chyběj kamiony do a z NEXENU a máte silnici úplně plnou.
Centrum dopravního výzkumu vyčíslilo finanční škodu při autonehodě podle důsledků pro zúčastněné:
úmrtí: 18 669 000 Kč
těžké zranění: přes 5 000 000 Kč
celkem: přes 52 000 000 000 Kč/rok 2012
Pokud bychom měli kvalitní infrastrukturu, jistě by to bylo mnohem méně. Pokud tedy dáme více peněz a úslilí do infrastruktury, ušetříme třeba na zdravotnictví. Myslím, že by se s výše uvedenými cenami mělo operovat i v případech různých blokujících organizací, prostě "5 let jse to blokovali a za tu dobu zde př čelních střetech zemřelo 5 lidí a 24 se těžce zranilo, tak holt zaplaťte 213 000 000 Kč."
"Předseda vlády mimo jiné prohlásil, že příchod Nexenu může značně přispět k urychlení dostavby této komunikace,“ uvedl manažer společnosti Nexen Petr Pospíšil."
on někdo věří Bohoušovi?
Bohouš má pravdu.
Nexen totiž dotáhl do Česka Babiš. Ten má totiž tady v česku velkou továrnu CS CABOT s gumárenskými sazemi které se používají pro výrobu pneumatik. Jim bude výhradním dodavatelem. a bude mít také patřičný zisk.
A Babiš má také jako ministr financí prst na penězovodu.
Takže příchod Nexenu opravdu může urychlit dostavbu...
Tragikomedie. Stále se nestaví ani km nové dálnice, pouze se opravuje D1 a taky se zpožděním.
R7 by měla být jasný priorita, Nexen investuje 23 miliard a my nejsme schopni dostavět pár km silnice
U každé dopravní stavby, která nemá vykoupené pozemky a stavební povolení, je třeba přidat k odhadu roku dokončení dle ŘSD vždy tak zhruba pět let. Na ŘSD pracují totiž nějací optimisti, možná až pohádkáři, ale skutek v podstatě vždy utek. Buď dojde na problémy s výkupy, s ochranáři při stavebním povolování, a nebo nakonec v průběhu tendru. Rok s rokem a je to tak těch pět let.
Spíš než optimisti si myslím, že se tam přiživuje parta líných neschopných lemplů. Bohužel jsme si na tuto schopnost státních úředníků již tak nějak zvykli.