Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

R7 dokončíme až v roce 2023, dozvěděli se na Lounsku. Zlobí se i Nexen

Starosty na Lounsku pobouřil nový harmonogram prací na dostavbě silnice R7, se kterým je tento týden seznámilo Ředitelství silnic a dálnic. Vyplývá z něj, že silnice bude dokončená až v roce 2023. Nespokojená je i jihokorejská společnost Nexen Tire, která na Žatecku plánuje 23miliardovou investici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V90l90a47d73i46m10í64r 46F26i35b28i45g41e36r 5684491121904

Stavění dálnic po 4km úsecích na několika místech je o ničem. Trvá to dlouho a ty 4km nikoho nespasí. Proč nestavět třeba celý úsek. Klidně nasekaný na několik zakázek ale najednou aby se otevřelo třeba 20km najednou.

A co tak dlouho trvá na stavebním povolení. To ouřadové musejí ukazovat že jsou důležití a dávají si načas?

0/0
24.6.2015 8:19

J49i77n15d83ř63i83c82h 75F37i87a13l53a 4978632109149

A teď už Vám tam chyběj kamiony do a z NEXENU a máte silnici úplně plnou. ;-D

0/0
23.6.2015 8:35

D76a83n70i90e80l 32D36r53n35e19c 6491289716822

Centrum dopravního výzkumu vyčíslilo finanční škodu při autonehodě podle důsledků pro zúčastněné:

úmrtí: 18 669 000 Kč

těžké zranění: přes 5 000 000 Kč

celkem: přes 52 000 000 000 Kč/rok 2012

Pokud bychom měli kvalitní infrastrukturu, jistě by to bylo mnohem méně. Pokud tedy dáme více peněz a úslilí do infrastruktury, ušetříme třeba na zdravotnictví. Myslím, že by se s výše uvedenými cenami mělo operovat i v případech různých blokujících organizací, prostě "5 let jse to blokovali a za tu dobu zde př čelních střetech zemřelo 5 lidí a 24 se těžce zranilo, tak holt zaplaťte 213 000 000 Kč."

0/0
6.6.2015 17:29

J68i43ř62í 93Z74ý46k84a 9169373631890

"Předseda vlády mimo jiné prohlásil, že příchod Nexenu může značně přispět k urychlení dostavby této komunikace,“ uvedl manažer společnosti Nexen Petr Pospíšil."

on někdo věří Bohoušovi? ;-D

+1/0
6.6.2015 13:11

R70a72d76e43k 72N36o64v45a36k 9584833779210

Bohouš má pravdu.

Nexen totiž dotáhl do Česka Babiš. Ten má totiž tady v česku velkou továrnu CS CABOT s gumárenskými sazemi  které se používají pro výrobu pneumatik. Jim bude výhradním dodavatelem. a bude mít také patřičný zisk.

A Babiš má také jako ministr financí prst na penězovodu.

Takže příchod Nexenu opravdu může urychlit dostavbu...

0/0
6.6.2015 22:47

T20o26m50á60š 58D54o44b64r14ý 3532286690901

Tragikomedie. Stále se nestaví ani km nové dálnice, pouze se opravuje D1 a taky se zpožděním.

+2/0
6.6.2015 10:20

R13o87b63e29r70t 56M17r10o20c59z59k20o62w81s84k82i 7448340849644

R7 by měla být jasný priorita, Nexen investuje 23 miliard a my nejsme schopni dostavět pár km silnice ;-D

+7/0
6.6.2015 8:59

P50e83t57r 94H34o57r82á28k 1359653299574

U každé dopravní stavby, která nemá vykoupené pozemky a stavební povolení, je třeba přidat k odhadu roku dokončení dle ŘSD vždy tak zhruba pět let. Na ŘSD pracují totiž nějací optimisti, možná až pohádkáři, ale skutek v podstatě vždy utek. Buď dojde na problémy s výkupy, s ochranáři při stavebním povolování, a nebo nakonec v průběhu tendru. Rok s rokem a je to tak těch pět let.

+5/0
6.6.2015 8:38

J73i80ř32í 75N80o16v87á36k 3703219988666

Spíš než optimisti si myslím, že se tam přiživuje parta líných neschopných lemplů. Bohužel jsme si na tuto schopnost státních úředníků již tak nějak zvykli. Rv

+2/0
6.6.2015 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.